Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kaspernon
    replied
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...fc-midtjylland

Lidt om formen de sidste 3-6-9 spillerunder... Ser jo fint ud for de sidste 3, som overskriften siger det, og set ud fra de 6 og 9, må man sige det rammer målsætningen meget godt...

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fortjent nok i mine øjne. Han ikke bare scorer målene, han arbejder også stenhårdt defensivt og Oves taktiske træk ved at lægge ham der, har skaffet os 7 point i 3 kampe og vi har blot lukket et mål ind, efter vi ellers havde tabt tre i træk. Derudover har han faktisk også haft chancer til endnu flere mål. Helt sikkert det stærkeste vi har set fra ham i OB-trøjen

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Spelmann på månedens hold

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ligaen-april-0

Leave a comment:

• RASH
    replied
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...fc-midtjylland

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Kanon fin runde for os. 10 point (+målscore) og 7 runder tilbage. Fornuftigt, meget fornuftigt. Sikkert - Nej.

I de næste 3 runder har vi Brøndby, FCM og en tur til Ålborg. Det kan være 0 point.

I de samme tre runder møder Slagelse - FCN, FCM og Hobro. Det kan være 6 point.

Ender det så skidt, så er vi jo ude at køre med hø igen!

Jeg ved det er sat på spidsen, men jeg kigger nedad og starter med at krydse fingre for FCN klokken 14 på søndag.
    helt enig.....vi skal helst ikke ud i sådan 3 runder uden point igen, så bliver det pludseligt spændende igen - så hvorfor ikke starte med at slå brøndby næste weekend :) og så må fcv og efb da også gerne tabe.

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Kanon fin runde for os. 10 point (+målscore) og 7 runder tilbage. Fornuftigt, meget fornuftigt. Sikkert - Nej.

I de næste 3 runder har vi Brøndby, FCM og en tur til Ålborg. Det kan være 0 point.

I de samme tre runder møder Slagelse - FCN, FCM og Hobro. Det kan være 6 point.

Ender det så skidt, så er vi jo ude at køre med hø igen!

Jeg ved det er sat på spidsen, men jeg kigger nedad og starter med at krydse fingre for FCN klokken 14 på søndag.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Hvor åndssvagt det end er er vi tættere på 3. Pladsen og europæisk end vi er på nedrykning ...
    ja det er fuldstændigt vanvittigt...alligevel kan jeg ikke lade være med at orientere mig nedad - til vi er HELT sikre.....selv om jeg ved vi reelt bør være på den sikre side nu så sidder de sidste sæsonners forfærdelige forårspræstationer stadig i mig....

meeeeen mon ikke det mest realistiske er vi ender som en 7-8 stykker....

Leave a comment:

• Benediktson
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Hvor åndssvagt det end er er vi tættere på 3. Pladsen og europæisk end vi er på nedrykning ...
    Og begge dele er nok lige usandsynligt

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    ligefrem at være glad over en bif sejr....det sgu svært - men med deres sejr er vi fandme tæt på at sikre overlevelse.....

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    ligefrem at være glad over en bif sejr....det sgu svært - men med deres sejr er vi fandme tæt på at sikre overlevelse.....

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied
    Alt i min krop og mit sind bryder sammen ved tanken om at ligefrem heppe på en BIF sejr. Det kan selvfølgelig være nødvendigt, men har det godt nok skidt med det.

Vi rykker ikke ned. Så giv bare en sejr til klubben, hvis logo ligner det fra Stryhns leverpostej.

MvT

Leave a comment:

• Lars Elstrup
    replied
    Er sådan lidt ambivilent omkring bif-fcv. Tør vi være så ambitiøse at vi håber på fcv sejr, og gå efter en topplacering, eller er glasset stadig halvt tomt, så vi er nødt til at kigge nedad. Jeg mener at vi, selv med fcv sejr, ikke kommer med i nedrykningskapløbet længere. Dertil er der simpelthen for få points op til de 38, som burde være nok i år. Fcv skal alligevel vinde mange kampe for at komme forbi. Jeg mener vi skal prøve og kigge opad og se at der kun er 6 points til en 3-plads. Alle slår alle, så vi kan hurtigt komme derop, hvis vi skulle ramme en stime, hvilket snart må være vores tur. Selvfølgelig er en 3-plads svær at nå, men en 5-plads burde være mulig, måske endda en 4-plads. Det er selvfølgelig optimistisk, men for historiens skyld omkring sæson 14/15, kunne det jo være legendarisk at slutte med en topplacering i år. Om tre runder er vi noget tættere på en afklaring og større mirakler har alligevel fundet sted i fodboldhistorien. Det er sgu nemt at være optimist når vi vinder.:-)

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    så meget har jeg ikke læst på den aktuelle stilling, men det er da interessant mit fokus ligger kun på at komme så langt væk fra stregen som muligt og få noget stabilitet i spillet og så må vi se hvor det ender om 7 runder. Vi ved at det svinger ufatteligt meget og det kan hurtigt se anderledes ud om få kampe. BIF sejr i morgen tak...så må nøjes med at kikke efter dem med det ene øje, og kikke nedad med det andet.
    Ja, det må jeg nu også sige er mit egentlige fokus, det andet er jo bare drømmene der presser sig på, men det må blive en bonus hvis det ender sådan...

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Sådan set enig, BIF og 4. pladsen er jo ikke noget mål, eller ødelægger noget fordi de vinder, og samtidig vil et FcV nederlag nok være det endelige mht. at vi klarer frisag... men da vi selv har BIF i næste runde, så kunne det da være ret sjovt hvis de tabte i morgen, for så venter der en hjemmekamp mod BIF hvor vi har mulighed for rent faktisk at "hente dem" (Komme indenfor de 3 magiske point)... og det scenarie kunne jeg ederhyleme godt tænke mig!!!

Jep, en uafgjort mellem AaB og Sdr. må være det den skal ende...
    så meget har jeg ikke læst på den aktuelle stilling, men det er da interessant mit fokus ligger kun på at komme så langt væk fra stregen som muligt og få noget stabilitet i spillet og så må vi se hvor det ender om 7 runder. Vi ved at det svinger ufatteligt meget og det kan hurtigt se anderledes ud om få kampe. BIF sejr i morgen tak...så må nøjes med at kikke efter dem med det ene øje, og kikke nedad med det andet.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg vil nu foretrække en BIF sejr ud fra devisen om at de er uden for vores rækkevidde i år igen. Sdr.J.-AaB skal helst blive uafgjort så det ene hold forbliver under os, samtidig med at vi selv har muligheden for at slå AaB og placere os selv på 7 pladsen,
    Sådan set enig, BIF og 4. pladsen er jo ikke noget mål, eller ødelægger noget fordi de vinder, og samtidig vil et FcV nederlag nok være det endelige mht. at vi klarer frisag... men da vi selv har BIF i næste runde, så kunne det da være ret sjovt hvis de tabte i morgen, for så venter der en hjemmekamp mod BIF hvor vi har mulighed for rent faktisk at "hente dem" (Komme indenfor de 3 magiske point)... og det scenarie kunne jeg ederhyleme godt tænke mig!!!

Jep, en uafgjort mellem AaB og Sdr. må være det den skal ende...

Leave a comment:

Working...
X