Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    0-0 mellem efb og randers.....ganske udemærket - vi holder esbjerg bag os - og kan med en sejr fredag lægge lidt mere luft til dem.
    Hvis du så kampen må du have lige så stor tvivl som mig om vi overhovedet kan få 1p

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    0-0 mellem efb og randers.....ganske udemærket - vi holder esbjerg bag os - og kan med en sejr fredag lægge lidt mere luft til dem.

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...loese-broendby

Kun et point efter BIF. Taget deres budget og trup i betragtning, så er det sgu meget godt forår.

MvT

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Han var gæst i et TV-program kan ikke huske om det var på Viasat eller SBS, hvor han blev spurgt om hans planer til sommer. Her sagde han, at han så godt som havde underskrevet en aftale med en 2. Bundesliga klub, han kunne bare ikke fortælle hvilken, da de stadig havde en træner.

(Han kan af gode grunde ikke underskrive en kontrakt før jobbet bliver ledigt, da det ville være nemt for journalister at finde ud af.)
    Et eller andet i min skrantende hukommelse siger mig, at det er Rotweis-Essen der er tale om.

MvT

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied
    SønderjyskE er vel også en slags Tyskland:

http://www.forza.dk/nyhed/tipsbladet...C3%B8nderjyske

MvT

Leave a comment:

• RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Kan ikke huske hvem der bragte Artiklen,

Men Ove er blevet ansat i 2. bundesliga hos et hold han ikke ville fortælle hvem var, da de stadig havde en træner .

Det er jeg 98% sikker på jeg har læst.. Det et stykke tid siden faktisk.
    Han var gæst i et TV-program kan ikke huske om det var på Viasat eller SBS, hvor han blev spurgt om hans planer til sommer. Her sagde han, at han så godt som havde underskrevet en aftale med en 2. Bundesliga klub, han kunne bare ikke fortælle hvilken, da de stadig havde en træner.

(Han kan af gode grunde ikke underskrive en kontrakt før jobbet bliver ledigt, da det ville være nemt for journalister at finde ud af.)

Leave a comment:

• badazz
    replied
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Har lige lavet en gennemgang af bundklubbernes (ja det gør helt ondt at skrive) resterende program, samt mine forudsigelser af point. Der er ikke taget højde for noget som helst, og heller ikke indbyrdes opgør hvor alle ikke kan få de point jeg har noteret. Jeg har været optmistisk på de andres hold vegne og pessimistisk på vores vegne, for at se hvor galt det skal gå før vi rykker ned. Pointantallet for hver enkel klub ligger sandsynligvis et sted i mellem mine gæt:

FCV:
    Hobro (U) = 1-3 Point
    SJE (U) = 1-3 Point
    EFB (U) = 0-1 Point

EFB:
    FCV (H) = 1-3 Point

SJE:
    Hob (U) = 1-3 Point
    FCV (H) = 1-3 Point
    Et par kommentarer.
    Generelt set syntes jeg du undervurderer Hobro. De viser igen og igen, at de godt kan være med, så jeg kan ikke forestille mig, at både SE og FCV vinder over dem på udebane.
    Og så har du både FCV og SE til at få 1-3 point i deres indbyrdes kamp. Det bliver svært

Leave a comment:

• Richard
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    ???
    Kan ikke huske hvem der bragte Artiklen,

Men Ove er blevet ansat i 2. bundesliga hos et hold han ikke ville fortælle hvem var, da de stadig havde en træner .

Det er jeg 98% sikker på jeg har læst.. Det et stykke tid siden faktisk.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Ove P bliver nok ikke og hjælper - Han har jo et job i tyskland, han kan bare ikke sige navnet, da klubben stadig har en træner.

Bliver spændene og se hvem har lavet en aftale med :)
    ???

Leave a comment:

• Richard
    replied
    Ove P bliver nok ikke og hjælper - Han har jo et job i tyskland, han kan bare ikke sige navnet, da klubben stadig har en træner.

Bliver spændene og se hvem har lavet en aftale med :)

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Der skal laves noget lign det Brøndby og FCM har lavet. Ikke Agger style dog. Men Kalenberg,Sparv,Poulsen,Duncan style.. Der må være en masse i det store udland der gerne vil hjem og spille fast..

En oprustning på den store klinge. Og det skulle et salg af Emil og Falk gerne være med til at finansiere.. Emil fordi han bare skal væk og Falk fordi han fortjener det og muligvis kan indbringe en god sum efter EM.. Hvis salget af disse 2 kunne indbringe 8-10 mill burde der spyttes eksta i så man virkelig kan lave en forstærkning.. Måske ansætte Ove på en kort rådgiver/scout kontrakt i vinduet så JH ikke skal stå med det alene..

det kræver nok 4-5 nye

Ousager skal væk= ny målmand
    Skogseid får nok ikke forlænget= Magnus Pedersen eller ny
    midtforsvaret burde være godt nok til Top 7
    Ari burde udskiftes men andre pladser er mere vigtige
    Falk sælges nok og Desler tager over
    Azer ryger og JJT kommer ind men her skal der hentes superkvalitet. Gerne 2 stk
    Emil skal væk= Ny
    Alt kan ske i angrebet men så gerne at vi afsatte TM, Kryger og Lado og lod angrebet bestå af Dalgaard,Zohore,Greve og Ny
    Skræmmende så mange af JH's indkøb som allerede står på : ønskes væk listen .

Kæmpe nej til Zohore . Magter ikke flere spillere som ikke gider OB , hellere ser sig selv i BIF , kun er her af nød og helst vil videre hurtigst muligt , et helbred så skrøbeligt som en pakke smør i middagssolen
    Last edited by Magge; 20-04-2015, 08:48.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    den går jeg også at frygter - udskyder vi bare det uungåelige? Overlever vi denne sæson, men investeres der ikke - så lægger vi her igen igen næste forår
    Der skal laves noget lign det Brøndby og FCM har lavet. Ikke Agger style dog. Men Kalenberg,Sparv,Poulsen,Duncan style.. Der må være en masse i det store udland der gerne vil hjem og spille fast..

En oprustning på den store klinge. Og det skulle et salg af Emil og Falk gerne være med til at finansiere.. Emil fordi han bare skal væk og Falk fordi han fortjener det og muligvis kan indbringe en god sum efter EM.. Hvis salget af disse 2 kunne indbringe 8-10 mill burde der spyttes eksta i så man virkelig kan lave en forstærkning.. Måske ansætte Ove på en kort rådgiver/scout kontrakt i vinduet så JH ikke skal stå med det alene..

det kræver nok 4-5 nye

Ousager skal væk= ny målmand
    Skogseid får nok ikke forlænget= Magnus Pedersen eller ny
    midtforsvaret burde være godt nok til Top 7
    Ari burde udskiftes men andre pladser er mere vigtige
    Falk sælges nok og Desler tager over
    Azer ryger og JJT kommer ind men her skal der hentes superkvalitet. Gerne 2 stk
    Emil skal væk= Ny
    Alt kan ske i angrebet men så gerne at vi afsatte TM, Kryger og Lado og lod angrebet bestå af Dalgaard,Zohore,Greve og Ny

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Med mindre at manden kan lave vand til vin kræver det bestemt at bestyrelsen giver Kent et pænt budget at købe spillere for de næste par vinduer..
    Ellers går det sgu nok galt
    den går jeg også at frygter - udskyder vi bare det uungåelige? Overlever vi denne sæson, men investeres der ikke - så lægger vi her igen igen næste forår

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    hvis fokus holdes og der til stadighed bliver samlet lidt point op, så burde vi heller ikke komme i problemer. Men rammer vi 3 nederlag i stribe igen, mens fcv henter en 4-6 point - så kan det hurtigt få en selvforstærkende effekt hvor panikken indtræffer.....så det skal vi helst ikke ud i - tror simpelthen ikke holdet magter en sådan kamp

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Ove er IKKE nervøs for nedrykning

http://www.bold.dk/nyt/ove-p-jeg-er-...for-nedrykning

Leave a comment:

Working...
X