Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Foråret 2015 og det samlede resultat.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Reelt har vi maks 3 spiller som kunne komme på hos et tophold, så har vi nogle talenter, mens resten er middelmådige eller direkte under niveau til at spille i Superligaen. Især Skulason er en skændsel, men der langt mellem snapsene.
Hvis KN skal kunne rykke holdet, så skal det godt nok åbnes op for den helt store pung.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægHvor udstiller det bare de elendige indkøb, som vi har lavet siden KB (ikke at alt var perfekt der).
Reelt har vi maks 3 spiller som kunne komme på hos et tophold, så har vi nogle talenter, mens resten er middelmådige eller direkte under niveau til at spille i Superligaen. Især Skulason er en skændsel, men der langt mellem snapsene.
Hvis KN skal kunne rykke holdet, så skal det godt nok åbnes op for den helt store pung.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægHvor udstiller det bare de elendige indkøb, som vi har lavet siden KB (ikke at alt var perfekt der).
Viborg ser bedre ud end os og AGF kunne overraskeLast edited by fmprOB; 20-03-2015, 23:33.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægja vi skal vel ud og have en målmand, 2 backs - en til hver side, en "klasse" midtbane mand - og et par angribere - hvis ikke vi holder på zohore og dalgaard(hvilket nok er noget usikkert) så skal der findes en erstatning for emil - og måske falk...der er lidt at se til.
lige pt har vi skræmmende mange spillere i truppen der ikke kunne spille for et Top 5 hold i superligaen
2 1/2 målmænd uden SL klasse
4 udulige backs. Stortalentet JBL ikke i nærheden af spilletid
X antal centrale midtbane spillere der viser sporadisk fint spil
én venstre kant uden gnist, vilje og ingen kan slå ham af
dyrt indlejekøbt angreb uden nogen form for mål i støvlerne
for mig er der kun 3 lyspunkter i denne sæson i et sort hav af lort
1) Desler
2) Falk
3) fyring af TB/OP
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægder er bare så mange usikkerheds momenter ift næste sæson. Bliver Falk solgt og kan vi holde på Dalgaard og Zohore..
lige pt har vi skræmmende mange spillere i truppen der ikke kunne spille for et Top 5 hold i superligaen
1) Desler
2) Falk
3) fyring af TB/OP
lige præcis den her syntes jeg er for tidlig at bedømme - januar handlerne/leje ophold er en nødløsning - og når man så henter folk der ikke er i form fordi de har siddet på bænken - så kommer der til at gå noget tid inden de falder til og begynder at levere. Når resten af holdet så heller ikke præstere så bliver det ekstra svært. 11 kampe endnu, mon ikke vi får nogle kasser ud af dem. Og så syntes jeg så zohore har gjort det ganske godt hidtil - lige bortset fra bif kampen.
Det egentlige problem er de handler der blev lavet sidste sommer - og som tvinger klubben til at handle, for noget skulle jo gøres TM og Lado og bodul var jo ikke i nærheden af at løfte opgaven oppe på toppen.
Ud over det er jeg ret enig - det bliver endnu et kæmpe puslespil der skal lægges. Lad os håbe vi bliver ved med at have god afstand til stregen - og gerne udbygger den så vi også matematisk er helt sikre en 4-5 runder før sæsonnen slutter.Bør vel give noget ro på så Jh kan få sig en snak med Kent om hvad der skal skrives på indkøbslisten.
Har lige et par mindre lyspunkter til din liste;
- syntes det er positivt at høegh fik gravet sig ud af den nedtur han var inde i - rart at se ham tilbage på niveau
- og så mener jeg også greve bør nævnes som et lyspunkt, endelig slået igennem har han jo ikke endnu. Men syntes det ligner han vil få godt medspilletid foråret igennem - så er han klar til næste sæson.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægder er bare så mange usikkerheds momenter ift næste sæson. Bliver Falk solgt og kan vi holde på Dalgaard og Zohore..
1) Desler
2) Falk
3) fyring af TB/OP
4) den gamle Daniel Høegh er "tilbage"
5) Lasse Nielsens attitude og samspil med DH"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæglige præcis den her syntes jeg er for tidlig at bedømme - januar handlerne/leje ophold er en nødløsning - og når man så henter folk der ikke er i form fordi de har siddet på bænken - så kommer der til at gå noget tid inden de falder til og begynder at levere. Når resten af holdet så heller ikke præstere så bliver det ekstra svært. 11 kampe endnu, mon ikke vi får nogle kasser ud af dem. Og så syntes jeg så zohore har gjort det ganske godt hidtil - lige bortset fra bif kampen.
Det egentlige problem er de handler der blev lavet sidste sommer - og som tvinger klubben til at handle, for noget skulle jo gøres TM og Lado og bodul var jo ikke i nærheden af at løfte opgaven oppe på toppen.
Ud over det er jeg ret enig - det bliver endnu et kæmpe puslespil der skal lægges. Lad os håbe vi bliver ved med at have god afstand til stregen - og gerne udbygger den så vi også matematisk er helt sikre en 4-5 runder før sæsonnen slutter.Bør vel give noget ro på så Jh kan få sig en snak med Kent om hvad der skal skrives på indkøbslisten.
Har lige et par mindre lyspunkter til din liste;
- syntes det er positivt at høegh fik gravet sig ud af den nedtur han var inde i - rart at se ham tilbage på niveau
- og så mener jeg også greve bør nævnes som et lyspunkt, endelig slået igennem har han jo ikke endnu. Men syntes det ligner han vil få godt medspilletid foråret igennem - så er han klar til næste sæson.
er bare FUCKING træt af at vi igen står overfor en KÆMPE udrensning uden de store midler. Vi har simpelthen så mange spillere uden nok kvalitet..
og 2/3 af de lyspunkter der er forsvinder næste sæson..
vi skal bruge minimum 5 spillere af klasse kvalitet for ikke at skulle ligge til nedrykning igen næste år. Og det er HVIS vi beholder minimum 1 af de 2 lejede angribere.. 1 målmand, 2 backs, 1 venstrekant og 1 superduper midtbanespiller
fuuuuuuck jeg er negativ efter den lortekamp igår
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSelvfølgelig er Høegh og Greve også små lyspunkter. Men så skal vi heller ikke rose dem mere. De har været gode ja men Høegh mangler stadig lidt og Greve slår først til i 2016...
er bare FUCKING træt af at vi igen står overfor en KÆMPE udrensning uden de store midler. Vi har simpelthen så mange spillere uden nok kvalitet..
og 2/3 af de lyspunkter der er forsvinder næste sæson..
vi skal bruge minimum 5 spillere af klasse kvalitet for ikke at skulle ligge til nedrykning igen næste år. Og det er HVIS vi beholder minimum 1 af de 2 lejede angribere.. 1 målmand, 2 backs, 1 venstrekant og 1 superduper midtbanespiller
fuuuuuuck jeg er negativ efter den lortekamp igår
og så er jeg ellers helt enig - så trættende at vi skal igennem endnu en udrensning, og ja der mangler mange nye folk.
Og så havde jeg fandme håbet vi ville nå en "top" med falk, emil og kadrii på holdet - der var virkelig potentiale i dem, der havde man muligheden for at bygge noget spændende op. Men først smuttede kadrii, siden er emil gået helt i stykker - og mon ikke falk skal videre til sommer. Men så har vi da det næste spændende line up i støbeskeen med desler og greve hvilket er en lille trøst
Comment
-
Håber at det ikke var en fejl at lade KL gå.
Synes lidt at vi har mange spiller som siger at de kunne og ville spille cf (HJ,HS,MD) men at der er kun to (LN,DH) de kan spille cf. I falde af skade og karantæne bliver det et problem og vi vil savne Kaspar. Håber at Ove bygger på LN / DH og at DH var kun ude mod Esbjerg, fordi hans ben efter Brøndy-kampen stadig havde brug for bevaring.
Først tænkte jeg det er godt, at der kommer spillerne som kan bruges fleksibelt i flere positioner. Men når de kun alt lidt og intet rigtigt kommer der et ubehageligt forår.Last edited by andlox; 21-03-2015, 11:54."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghelt enig - de er små lyspunkter, men det kan da også være brug for efter i går ;)
og så er jeg ellers helt enig - så trættende at vi skal igennem endnu en udrensning, og ja der mangler mange nye folk.
Og så havde jeg fandme håbet vi ville nå en "top" med falk, emil og kadrii på holdet - der var virkelig potentiale i dem, der havde man muligheden for at bygge noget spændende op. Men først smuttede kadrii, siden er emil gået helt i stykker - og mon ikke falk skal videre til sommer. Men så har vi da det næste spændende line up i støbeskeen med desler og greve hvilket er en lille trøst817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJa det er så trættende at den sportsdirektør som kom for at rydde op kun har præsteret at rydde ud i cacao og redbull .
Personligt tror jeg, vi fans nok desværre må indstille os på at den såkaldte proces min. vare en 3-4 år endnuDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægTjaah vi har fået den sportsdirektør vi har råd til på indeværende tidspunkt! Der har været nogle svipsere ift. Indkøb, men det ville alle sportsdirektører have. Personligt er jeg mest nervøs for, om hans kendskab/netværk er stort nok til at han finder de "guldklumper" på transfermarkedet vi har brug for.
Personligt tror jeg, vi fans nok desværre må indstille os på at den såkaldte proces min. vare en 3-4 år endnu��
Jeg vil ikke sige JH er dumpet, synes faktisk der var meget fornuft i det han foretog i starten af sin tid her. Senere hen har det virket lidt mere tilfældigt og uden struktur. Det kan skyldes, at vi er uden scouts overhovedet og at han skal bruge meget tid på excel og økonomi. Så vi har måske stort set bare valgt imellem det vi er blevet tilbudt.
Fremadrettet, det vil sige i første omgang her til sommer, der håber jeg vi henter 2-3 kvalitetsspillere, såkaldte no-brainers. Som hovedregel, der kan selvfølgelig være undtagelser, men de er IKKE i NordicBEt Ligaen Jesper!
Comment
Comment