Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Enig ... Mener ikke Falkesgaard har vist at han er et klart 1. valg ..... Og ikke god nok til at få os op i medaljeniveau ..
    +1

    Comment


      Hvordan blev Zohore-tråd pludselig til målmands-tråd?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
        Hvordan blev Zohore-tråd pludselig til målmands-tråd?
        Enig - det er et stort problem at debatører ikke kan holde sig til emnet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
          Hvordan blev Zohore-tråd pludselig til målmands-tråd?
          Altså når den nye Joan E kan bruges som målmand så kan Zohore også. Så må man godt diskuttere en målmandskabale i tråden

          Comment


            Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
            Enig - det er et stort problem at debatører ikke kan holde sig til emnet.
            Stort problem og stort problem. De findes nu størrer herinde

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Enig ... Mener ikke Falkesgaard har vist at han er et klart 1. valg ..... Og ikke god nok til at få os op i medaljeniveau ..
              detskal vi jo heller ikke være endnu, jævnfør målsætningen. Han kan sagtens vise sig at være god nok til os i næste sæson hvor målsætningen hedder top6
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
                Hvordan blev Zohore-tråd pludselig til målmands-tråd?
                My bad men det er ikke så meget Zohore som provenuet fra Zohore der er relevant for en målmandsdiskution ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Postet 15:37
                  http://www.walesonline.co.uk/sport/f...-news-10813452
                  Football League set to give Zohore move the green light

                  Kenneth Zohore’s move to Cardiff City is set to be approved by the football league.
                  The Danish attacker is set to sign for one of Vincent Tan’s other clubs, KV Kortrijk, and will be sent straight out on loan to the Bluebirds.
                  Sources at Cardiff suggested the deal was not an attempt to circumnavigate their transfer embargo.
                  In a statement to WalesOnline, the football league said...
                  Common ownership of a number of clubs by a single ownership vehicle is not uncommon in world football, with the success of the Pozzo family whose clubs include Watford being the most prominent current example.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                    Postet 15:37
                    http://www.walesonline.co.uk/sport/f...-news-10813452
                    Football League set to give Zohore move the green light

                    Kenneth Zohore’s move to Cardiff City is set to be approved by the football league.
                    The Danish attacker is set to sign for one of Vincent Tan’s other clubs, KV Kortrijk, and will be sent straight out on loan to the Bluebirds.
                    Sources at Cardiff suggested the deal was not an attempt to circumnavigate their transfer embargo.
                    In a statement to WalesOnline, the football league said...
                    Common ownership of a number of clubs by a single ownership vehicle is not uncommon in world football, with the success of the Pozzo family whose clubs include Watford being the most prominent current example.
                    Så skal der bruges penge JH!!!

                    Comment


                      Jeg skal helt sikkert ha ny F5 knap i morgen ved midnatstid!!!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Så skal der bruges penge JH!!!
                        Måske kommer der en enkelt handel i morgen, men ellers tror jeg sgu, at man sidder på pengekassen indtil sommer.

                        Comment


                          Med Zohore kommer vi op på 6 spillere ud og 3 spillere ind i dette vindue.. Samt 2 er hentet og ankommer først til sommer..
                          Arghhhhh JH... Du får travlt i morgen... 1-2 nye ind når vi har friske penge på lommen er vel ikke for meget at forlange...

                          WOOOOOOWWWW... Fik lige dejavú....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Måske kommer der en enkelt handel i morgen, men ellers tror jeg sgu, at man sidder på pengekassen indtil sommer.
                            Vi har kun to målmænd, der bør komme en, om det så en 1, 2 eller 3. keeper, det må tiden vise ellers håber jeg kun vi køber såfremt det er kvallivare ellers er der bedre at vente til sommer og så bruge foråret til at vurdere helt præcist hvor der skal slås til.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Med Zohore kommer vi op på 6 spillere ud og 3 spillere ind i dette vindue.. Samt 2 er hentet og ankommer først til sommer..
                              Arghhhhh JH... Du får travlt i morgen... 1-2 nye ind når vi har friske penge på lommen er vel ikke for meget at forlange...

                              WOOOOOOWWWW... Fik lige dejavú....
                              Hvor meget er han solgt for da? Jeg ser ikke umiddelbart det presserende behov for flere blot fordi Zohore er væk. Fester, AK47, Greve i front.
                              Vi har Azer, Izunna, Makaroni, Desler, Joan, JJT på midten. Barret kan vikariere for Skula på backen. Tingager kan komme i spil hvis Halvgrim skal flyttes ud på backen istedetfor Lund. (Og så har jeg endda udeladt vores FCK'er fra holdkortet)

                              Synes egentlig det ser fint ud. Hellere vente til sommer og finde den rigtige i stedet for et obskurt panikkøb i 11. time.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                                Hvor meget er han solgt for da? Jeg ser ikke umiddelbart det presserende behov for flere blot fordi Zohore er væk. Fester, AK47, Greve i front.
                                Vi har Azer, Izunna, Makaroni, Desler, Joan, JJT på midten. Barret kan vikariere for Skula på backen. Tingager kan komme i spil hvis Halvgrim skal flyttes ud på backen istedetfor Lund. (Og så har jeg endda udeladt vores FCK'er fra holdkortet)

                                Synes egentlig det ser fint ud. Hellere vente til sommer og finde den rigtige i stedet for et obskurt panikkøb i 11. time.
                                Rygterne siger 10-12 mill... Og jeg er enig i at vi skal undgå panik køb..
                                Men målmandsposten er rystende usikker med hvem er klar og hvornår samt at jeg ikke syntes at Greve er angriber. Så der er kun 2 rigtige angribere + en masse der "kan" spille pladsen.. Men kun 2 rigtige angribere er for lidt

                                Comment

                                Working...
                                X