Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fyr ham af!

    10 mio var den pris jeg håbede på, og det er på alle måder en succeshistorie for OB. Jeg køber heller ikke helt præmissen om, at Zohore efterlader et bekymrende stort vakuum. Vi har efter min mening i Festersen og AK to bedre og mere komplette angribere der passer bedre índ i systemet, og i Edmundsson og Greve har vi to spillere der fint vil kunne agere hængende angribere.

    Langt mere bekymrende er det da, at vores målmandssituation ikke er forbedret, at vores eneste forstærkning til det midterforsvar folk brokkede sig over i hele efteråret, er en 2. divisionsspiller, som jeg altså ikke tør indlade mig på at kalde en forstærkning nu og her, at Falk fortsat er i truppen, og at vi står med et samsurium af forskellige lappeløsninger på venstre kanten, og den eneste reelt skolet spiller derude, er en 18-årig ivorianer.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      Jeg vil også håbe der hentes en fysisk stærk angriber, hvis Zohore handlen går igennem. Vi har brug for forskellige typer og en spiller som Zohore vil efterlade et stort hul i angrebet ifht at kunne modtage bolde med ryggen mod mål samt i det hele taget at kunne true modstanderne i luftrummet og på fysikken.
      Finnbogason fra Horsens vil i mime øjne være oplagt og så har han kontraktudløb til sommer, så prisen kan næppe være så høj. Han kæmper iøvrigt for at få en plads på det Islandske landshold som skal til EM til sommer.

      http://www.achorsens.dk/ac-horsens-k...andsk-angriber
      Horsens har et reelt skud på oprykning, og Finnbogason er deres topscorer og eneste rigtigt farlige angriber. Deres trup er rimelig tynd i angrebet - for at sige det mildt. Ham slipper de kun for en latterlig overpris så sent i vinduet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        håber virkeligt vi kommer væk fra den kortsigtede tankegang - syntes også en del af handlerne i dette vindue vidner om at man kigger længere frem - KEP og vores portugisiske/sønderjydske ven. Men man skal da blive ved - emil er væk der skal findes en erstatning, medmindre ham fra vejle skal regnes for det. Og falk er også så godt som væk - ham skal man vel også kigge efter en erstatning for. (lige apropos - har set flere der er begyndt at skrive rasmus jensen....formoder det har noget at gøre med hans skifte - men kunne i så ikke skrive fal$k eller andre kreative måde at forvandske hans navn på - rasmus jensen forvirre mig bare )
        Og nu zohore der er på vej ud et eller andet vanvids eventyr.....ham bør der også findes en erstatning for.
        Har selv været med til at opfinde Fal$k navnet herinde men foretrækker selv ikke at udvande det..
        Men så bliver det Rasmus F Jensen fra nu af

        Comment


          Oprindeligt indsendt af spfisk Se indlæg
          Fatter ikke Zohore her. Med den karriere han har haft hidtil, ville jeg vægte stabilitet over alt andet.
          Enig, det ville være helt idiotisk at blive legetøjet i sådan en historie med en muligvis absolut uklart sportsretsag.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Fyr ham af!

            10 mio var den pris jeg håbede på, og det er på alle måder en succeshistorie for OB. Jeg køber heller ikke helt præmissen om, at Zohoforårsæsonen hore bekymrende stort vakuum. Vi har efter min mening i Festersen og AK to bedre og mere komplette angribere der passer bedre índ i systemet, og i Edmundsson og Greve har vi to spillere der fint vil kunne agere hængende angribere.

            Langt mere bekymrende er det da, at vores målmandssituation ikke er forbedret, at vores eneste forstærkning til det midterforsvar folk brokkede sig over i hele efteråret, er en 2. divisionsspiller, som jeg altså ikke tør indlade mig på at kalde en forstærkning nu og her, at Falk fortsat er i truppen, og at vi står med et samsurium af forskellige lappeløsninger på venstre kanten, og den eneste reelt skolet spiller derude, er en 18-årig ivorianer.
            Forventer at der kommer endnu en målmand. Det ville ja være en endnu større dumhed af JH end den han gjorde med midterforsvaret sidste sommer, hvis han ville sende os i forårsæsonen med Koval/Tørnes. Og de sagde ja altid at vi vil have tre målmænd I truppen.
            Er overbevist at der ligger allerede et brød i ovnen som ville være færdigbagt til mandag. Alt andet ville være alt for fjols.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Forventer at der kommer endnu en målmand. Det ville ja være en endnu større dumhed af JH end den han gjorde med midterforsvaret sidste sommer, hvis han ville sende os i forårsæsonen med Koval/Tørnes. Og de sagde ja altid at vi vil have tre målmænd I truppen.
              Er overbevist at der ligger allerede et brød i ovnen som ville være færdigbagt til mandag. Alt andet ville være alt for fjols.
              Hvis KN og JH har tiltro til Falkesgaard som 1. keeper, mon dog vi så henter en ny målmand.
              Der er få kampe i foråret, og i tilfælde af en skade kan man hive en ungdomsspiller eller lignende op.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                Hvis KN og JH har tiltro til Falkesgaard som 1. keeper, mon dog vi så henter en ny målmand.
                Der er få kampe i foråret, og i tilfælde af en skade kan man hive en ungdomsspiller eller lignende op.
                Men synes at Tørnes er enten skadet eller han bliver set helt ud af holdet. Ikke at hente en ny ind ville betyde for mig at man har tabt alle ambitioner for denne sæson. Ophævelsen med Radza giver mig stor tiltro at der kommer endnu en målmand ind. Håber på kvalitet og så skal Falke kæmpe med ham om pladsen næste sæson.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Men synes at Tørnes er enten skadet eller han bliver set helt ud af holdet. Ikke at hente en ny ind ville betyde for mig at man har tabt alle ambitioner for denne sæson. Ophævelsen med Radza giver mig stor tiltro at der kommer endnu en målmand ind. Håber på kvalitet og så skal Falke kæmpe med ham om pladsen næste sæson.
                  Enig. Tørnes havde også skadesperioder i efteråret og det er alt for risikabelt med to målmænd, når den ene er en skrøbelig størrelse. Håber også vi henter noget ind som skal stå resten af sæsonen og kan konkurrere med falke efter sommerferien

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Enig. Tørnes havde også skadesperioder i efteråret og det er alt for risikabelt med to målmænd, når den ene er en skrøbelig størrelse. Håber også vi henter noget ind som skal stå resten af sæsonen og kan konkurrere med falke efter sommerferien
                    Men lyder det ikke som om, at man ville satse på Koval til foråret (i forventning om at han ville forbedre sit spil)?
                    Så tænker jeg, at man max lejer en backup her i foråret eller henter et talent.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                      Men lyder det ikke som om, at man ville satse på Koval til foråret (i forventning om at han ville forbedre sit spil)?
                      Så tænker jeg, at man max lejer en backup her i foråret eller henter et talent.
                      det tror jeg også er planen med Koval. Der er jo flere muligheder for at få Koval til at se bedre ud, en mulighed er selvf. at træne med ham og forklare ham hvad han skal gøre. En anden mulighed er at styrke holdetforan ham, og med Izunna er der mere tyngde i den defensive midt, og hvis Tingager får spilletid i foråret kan det også aflaste Kovals behov for at flintre ud af målet, blot for at lave et mislykket indgreb. Hvad der sker mere på den front er svært at spå om, men noget skal der ske. Jeg tror egentlig at der satses på Falkesgård til næste sæson, men er chancen der for at hente Jesper Hansen evt. skal muligheden da forfølges.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Jeg tror egentlig at der satses på Falkesgård til næste sæson, men er chancen der for at hente Jesper Hansen evt. skal muligheden da forfølges.
                        Udover at det ville blive forvirrende med 2xJH så er jeg helt enig
                        Det skader heller ikke at have 2 dygtige målmænd der kan presse hinanden lidt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                          Udover at det ville blive forvirrende med 2xJH så er jeg helt enig
                          Det skader heller ikke at have 2 dygtige målmænd der kan presse hinanden lidt.
                          Skulle vi nu ikke lige få en god i første omgang ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Skulle vi nu ikke lige få en god i første omgang ..
                            Det mener jeg så at vi har i Falkesgaard :)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                              Det mener jeg så at vi har i Falkesgaard :)
                              ja han virker som en fin 2. keeper.....håber vi kan finde et mere klart 1 valg.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                ja han virker som en fin 2. keeper.....håber vi kan finde et mere klart 1 valg.
                                Enig ... Mener ikke Falkesgaard har vist at han er et klart 1. valg ..... Og ikke god nok til at få os op i medaljeniveau ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X