Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Når OB nu som jeg forventede stikker pengene i OSE kassen uden at erstatte ham(eller prøve på det) kan jeg kun på Zohore's og OB's fans være ærgelig over denne handel..
    Vi kommer som jeg ser det en anelse svækket ud af vinduet.. Utroligt positivt er det dog at oprydningen er sat igang og Emil er blevet solgt.. JH skal have ros for sin Izunna handel og de 2 sommersignings.. Men som trup pt er vi 3 spillere mindre end for 1 måned siden og vores angreb er svækket.. Kun midten midtbanen er forstærket. Kant positionerne er status Q og på venstre back går vi vel også en kende i minus..

    Men rart for klubben at det endnu engang lykkedes at komme ud med et transfer overskud samtidig med man er tilfreds med truppen og føler sig forstærket..
    - der er færre spillere. Ja, men det er udelukkende Zohore, som er et tab.
    - vores angreb er svækket. Enig, naturligvis.
    - kun midtbanen er forstærket: uenig. Det er forsvaret også - vi kan så diskutere hvor meget. Men at gå fra reelt at have 2 skolede midtbacks til at have 3 med Tingager er en fremgang.
    - kantpositioner er status quo: enig; men vil hellere se en Jóan, en Greve eller en Barrett (eller Yao) end Emil.
    - på venstre back går vi en anelse i minus: uenig - Barrett skal være ret dårlig, før det ikke er min. status quo.

    Det er altid svært at vurdere status; men jeg ser det som status quo med et lille + ; det kommer naturligvis helt an på, hvordan Izunna, Tingager m.fl. klarer det.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      - der er færre spillere. Ja, men det er udelukkende Zohore, som er et tab.
      - vores angreb er svækket. Enig, naturligvis.
      - kun midtbanen er forstærket: uenig. Det er forsvaret også - vi kan så diskutere hvor meget. Men at gå fra reelt at have 2 skolede midtbacks til at have 3 med Tingager er en fremgang.
      - kantpositioner er status quo: enig; men vil hellere se en Jóan, en Greve eller en Barrett (eller Yao) end Emil.
      - på venstre back går vi en anelse i minus: uenig - Barrett skal være ret dårlig, før det ikke er min. status quo.

      Det er altid svært at vurdere status; men jeg ser det som status quo med et lille + ; det kommer naturligvis helt an på, hvordan Izunna, Tingager m.fl. klarer det.
      Tingager sat op imod ingenting er naturligvis en forstærkning... Sat op mod ham vi mistede op til sæsonen, er det ikke en forstærkning...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Tingager sat op imod ingenting er naturligvis en forstærkning... Sat op mod ham vi mistede op til sæsonen, er det ikke en forstærkning...
        OK, men hvis vi skal have vinduet fra i sommer med i ligningen igen, må vi så også regne Festersen, AK, El Makrini og Lund med en gang til?
        Fordi så er forsvaret muligvis stadig svækket, men angrebet markant forstærket. Eller er det et af de regnestykker, hvor man kun må tage negative faktorer med? :-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          OK, men hvis vi skal have vinduet fra i sommer med i ligningen igen, må vi så også regne Festersen, AK, El Makrini og Lund med en gang til?
          Fordi så er forsvaret muligvis stadig svækket, men angrebet markant forstærket. Eller er det et af de regnestykker, hvor man kun må tage negative faktorer med? :-)
          Nu var pointen jo at det er set ud efter den erstatning vi ikke fik i sommers... men jeg beklager jeg havde et enkelt punkt til dit indlæg jeg måske ikke er enig i... Jeg kan godt se, det må være en agenda jeg har...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            jamen held og lykke til zohore....forstår ham ikke helt - men lad os da håbe det går ham godt. Hvis ikke så skal du da være velkommen til at vende retur :)

            Comment


              Selv den klub der køber ham er vel større end OB og i en større liga med flere tilskuere og penge ....
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Nu var pointen jo at det er set ud efter den erstatning vi ikke fik i sommers... men jeg beklager jeg havde et enkelt punkt til dit indlæg jeg måske ikke er enig i... Jeg kan godt se, det må være en agenda jeg har...
                Jeg kan sagtens følge, at der mangler kvalitet i midterforsvaret, og at det er et efterslæb fra i sommers. Det er vi nok ret enige om. Men du tager min post ud af en samtale om, hvordan vi synes dette vindue er gået samlet set. Der virkede det bare mystisk.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Selv den klub der køber ham er vel større end OB og i en større liga med flere tilskuere og penge ....
                  Ja, vi må håbe, at Zohore har taget med i overvejelserne, om han også kunne være interesseret i at spille der, hvis det er.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Jeg kan sagtens følge, at der mangler kvalitet i midterforsvaret, og at det er et efterslæb fra i sommers. Det er vi nok ret enige om. Men du tager min post ud af en samtale om, hvordan vi synes dette vindue er gået samlet set. Der virkede det bare mystisk.
                    Fair nok, og beklager offensiven, det var skam ikke for at hive det hele ned eller være mystisk...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Øland: Grotesk Zohore aftale

                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...zohore-aftale/

                      Comment


                        Jesper Hansen godt tilfreds med Zohore handel

                        http://tipsbladet.dk/nyhed/ob-om-kon...jener-stor-ros

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Selv den klub der køber ham er vel større end OB og i en større liga med flere tilskuere og penge ....
                          Nej og ja. Ligaen er større, men Kortrijk har et lortestadion med plads til 9.500 tilskuere, og har været notorisk elevatorklub. De er aldrig sluttet over nr. 4.

                          - Men det kan så være lige meget, eftersom Zohore sandsynligvis ikke kommer til at sætte sine ben i Belgien, og i stedet skal løbe ud på det her stadion, med plads til 33.500 tilskuere:

                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Nej og ja. Ligaen er større, men Kortrijk har et lortestadion med plads til 9.500 tilskuere, og har været notorisk elevatorklub. De er aldrig sluttet over nr. 4.

                            - Men det kan så være lige meget, eftersom Zohore sandsynligvis ikke kommer til at sætte sine ben i Belgien, og i stedet skal løbe ud på det her stadion, med plads til 33.500 tilskuere:

                            Hvis ikke han slår til her i foråret er der jo en risiko for at han ender i Belgien efter udløbet lejeaftale ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              I følge BT's oplysninger er prisen 10 mill + og i god tråd med os herinde der vurderede 10-12 mill var passende(Hej hej Komsi )

                              http://www.bt.dk/fodbold/cornelius-d...r-ikke-et-flop

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Nej og ja. Ligaen er større, men Kortrijk har et lortestadion med plads til 9.500 tilskuere, og har været notorisk elevatorklub. De er aldrig sluttet over nr. 4.

                                - Men det kan så være lige meget, eftersom Zohore sandsynligvis ikke kommer til at sætte sine ben i Belgien, og i stedet skal løbe ud på det her stadion, med plads til 33.500 tilskuere:

                                Sandsynligvis?

                                Der er næppe ret meget, der er usandsynligt med dén ejer.

                                Comment

                                Working...
                                X