Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
    der står også vi allerede har hentet erstatningen i vejle .........suk
    hvor står det? i artiklen på EB? kan ikke finde det - og før Kent eller JH selv udtaler det så.....lad os nu vente og se

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
      Kim Aabech som erstatning måske? :)
      Kunne vel være værre. Men vel også en del bedre

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        hvor står det? i artiklen på EB? kan ikke finde det - og før Kent eller JH selv udtaler det så.....lad os nu vente og se
        Jeg kan heller ikke finde den i artiklen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          hvor står det? i artiklen på EB? kan ikke finde det - og før Kent eller JH selv udtaler det så.....lad os nu vente og se
          Stod i et link... Men kun gisninger. Intet konkret

          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...handel/5930325

          Comment


            Så røg Zohore:
            http://www.ob.dk/artikel/ob-saelger-kenneth-zohore.aspx

            Og det er så til den belgiske klub Kotrijk, som så sikker lejer ham ud til Cardiff.

            Comment


              Dette er en del af udtalelsen fra JH "Vi er glade for og stolte over vores evne til at udvikle og videreudvikle talenter, og i de seneste transfervinduer har vi sendt spillere til både Schweiz, Holland, Tyrkiet og Belgien, der alle er ligaer, som er højere rangeret end den danske"

              Hvem er der tale om her ud over Høegh og Zohore?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                Dette er en del af udtalelsen fra JH "Vi er glade for og stolte over vores evne til at udvikle og videreudvikle talenter, og i de seneste transfervinduer har vi sendt spillere til både Schweiz, Holland, Tyrkiet og Belgien, der alle er ligaer, som er højere rangeret end den danske"

                Hvem er der tale om her ud over Høegh og Zohore?
                Kasper Larsen og Spelmann.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                  Dette er en del af udtalelsen fra JH "Vi er glade for og stolte over vores evne til at udvikle og videreudvikle talenter, og i de seneste transfervinduer har vi sendt spillere til både Schweiz, Holland, Tyrkiet og Belgien, der alle er ligaer, som er højere rangeret end den danske"

                  Hvem er der tale om her ud over Høegh og Zohore?
                  Kasper Larsen og Martin Spelmann

                  Comment


                    Jeg hæfter mig ved Zohores beskrivelse af sin tid i OB - det vidner om, at det sportslige koncept, træneren og det mandskabsmæssige i OB er rigtig fornuftigt. Zohore vil tale positivt om OB på U21 holdet og det er da slet ikke utænkeligt at han kan ende i OB igen.

                    Det erklart at han vil tale positivt om OB i en sådan pressemeddelelse - men så positivt er der ingen der tvivnger ham til at være!

                    Comment


                      God vind fremover, en fornøjelse med alle de mål... dem havde jeg ikke set komme efter sidste forår, men på den måde her er det rart nok at tage fejl...

                      Og så håber jeg det holder med de 8-9-10 millioner prisen lyder på, det er sgu gode pengeøre at få... Og så er jeg ligeglad med hvad køberen laver af finurligheder...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Jeg hæfter mig ved Zohores beskrivelse af sin tid i OB - det vidner om, at det sportslige koncept, træneren og det mandskabsmæssige i OB er rigtig fornuftigt. Zohore vil tale positivt om OB på U21 holdet og det er da slet ikke utænkeligt at han kan ende i OB igen.

                        Det erklart at han vil tale positivt om OB i en sådan pressemeddelelse - men så positivt er der ingen der tvivnger ham til at være!
                        Det er en fin melding og god PR i forhold til andre spillere; Zohore får lige en.

                        Comment


                          Jamen tak til Zohore. Han skal være hjertelig velkommen, hvis tingene skulle gå galt i Cardiff. Held og lykke til det store brød.

                          Comment


                            God vind, Big Z.

                            Fatter dog ikke hans motivation - der burde være bedre og mindre udspekulerede alternativer.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                              God vind, Big Z.

                              Fatter dog ikke hans motivation - der burde være bedre og mindre udspekulerede alternativer.
                              Det er meget simpelt: $$$

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                                Det er meget simpelt: $$$
                                Og mulighed for at slå til i Championship, hvilket kunne åbne døren til paradis (PL). Den chance ville alle spillere med ambitioner tage; for en 21-årig burde det næsten tælle mere end pengene.

                                Comment

                                Working...
                                X