Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg synes endnu bedre om kommentaren her: for jeg har hele tiden haft fornemmelsen af, at der er nogen, der har haft min ryg.

    Det synes jeg lyder som et rigtig sundt tegn, en god kultur/stemning i og omkring truppen... og det er lækkert at høre spillere udtale den slags lidt ekstraordinære ting måske...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      vi skulle have nakket DUNCAN i lyset af at vi mister en stor og stærk angriber.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
        vi skulle have nakket DUNCAN i lyset af at vi mister en stor og stærk angriber.
        Hvad skulle Duncan dog her? Han er Århus dreng, og han bliver genforenet med Riddersholm.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Hvad skulle Duncan dog her? Han er Århus dreng, og han bliver genforenet med Riddersholm.
          Det samme som enhver anden angriber... score mål ^^

          At han gerne ville genforenes med fisseglen er helt fint, men jeg ville aldrig pive over at have en angriber som dunken. Specielt de seneste år har han altså udviklet sit spil enormt meget, fra at han tidligere kun kunne stå i det lille felt og med alle mulige uortodokse legemsdele skovle bolden over stregen, til idag hvor han faktisk har en ok teknik et vanvittigt godt blik for spillet kombineret med hans placeringsevne.

          Jeg hører til blandt dem der ikke fatter hvorfor FCM skiller sig af med ham. Uanset hvilken klub i suppen han spiller for vil han score et anstændigt antal kasser og være indblandet i mange andre scoringer - også går rygterne på at han skulle have haft en ret stor betydning i FCMs omklædningsrum.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
            Det samme som enhver anden angriber... score mål ^^

            At han gerne ville genforenes med fisseglen er helt fint, men jeg ville aldrig pive over at have en angriber som dunken. Specielt de seneste år har han altså udviklet sit spil enormt meget, fra at han tidligere kun kunne stå i det lille felt og med alle mulige uortodokse legemsdele skovle bolden over stregen, til idag hvor han faktisk har en ok teknik et vanvittigt godt blik for spillet kombineret med hans placeringsevne.

            Jeg hører til blandt dem der ikke fatter hvorfor FCM skiller sig af med ham. Uanset hvilken klub i suppen han spiller for vil han score et anstændigt antal kasser og være indblandet i mange andre scoringer - også går rygterne på at han skulle have haft en ret stor betydning i FCMs omklædningsrum.
            Det er da ikke fordi, jeg ikke ville have ham her. Men hvorfor skulle han gide? Det er oplagt et skridt ned (desværre) at tage til både OB eller AGF, og han gør det da kun fordi GF er hans (barndoms)klub, og han gerne vil slutte karrieren der.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Og mulighed for at slå til i Championship, hvilket kunne åbne døren til paradis (PL). Den chance ville alle spillere med ambitioner tage; for en 21-årig burde det næsten tælle mere end pengene.
              Det har du helt ret i, jeg tror dog stadig det primært er pengene Zohore og hans agent er blevet lokket af. Risikoen for at blive én blandt rigtig rigtig mange hovsa transfers i Cardiff er stor. Deres vanvittige køb af Cornelius til 90 millioner er naturligvis i en liga for sig selv, hvad vanvidstransfer angår. Men det siger alligevel en del om hvor useriøse de er i deres pengeforbrug. For et halvt år siden begrundede Zohore bl.a. forlængelsen med OB med at han havde brug for noget tryghed og kontinuerlig spilletid. Den tryghed og sikkerhed findes ikke når man ryger i hænderne på en skør malaysisk rigmand og hans transferpuslespil imellem sine 3 forskellige klubber.
              Men både Zohore, hans agent og OB griner uden tvivl hele vejen til banken....og det skal man heller ikke kimse af. Og naturligvis er det ikke udelukket at Zohore brager igennem i Championsship. Man kan da håbe vi har lidt videresalgsklausul hvis det sker ;-)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Men både Zohore, hans agent og OB griner uden tvivl hele vejen til banken....og det skal man heller ikke kimse af. Og naturligvis er det ikke udelukket at Zohore brager igennem i Championsship. Man kan da håbe vi har lidt videresalgsklausul hvis det sker ;-)
                Og ellers kan vi måske købe ham billigt om 6-18 mdr

                Comment


                  Held og lykke til KZ. Han endte som en OB spiller laaaaaangt over det jeg forventede. Kan han forsætte udviklingen så er der mere landsholdsfodbold og gode karriere muligheder på vej i fremtiden :)
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Når OB nu som jeg forventede stikker pengene i OSE kassen uden at erstatte ham(eller prøve på det) kan jeg kun på Zohore's og OB's fans være ærgelig over denne handel..
                    Vi kommer som jeg ser det en anelse svækket ud af vinduet.. Utroligt positivt er det dog at oprydningen er sat igang og Emil er blevet solgt.. JH skal have ros for sin Izunna handel og de 2 sommersignings.. Men som trup pt er vi 3 spillere mindre end for 1 måned siden og vores angreb er svækket.. Kun midten midtbanen er forstærket. Kant positionerne er status Q og på venstre back går vi vel også en kende i minus..

                    Men rart for klubben at det endnu engang lykkedes at komme ud med et transfer overskud samtidig med man er tilfreds med truppen og føler sig forstærket..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Når OB nu som jeg forventede stikker pengene i OSE kassen uden at erstatte ham(eller prøve på det) kan jeg kun på Zohore's og OB's fans være ærgelig over denne handel..
                      Vi kommer som jeg ser det en anelse svækket ud af vinduet.. Utroligt positivt er det dog at oprydningen er sat igang og Emil er blevet solgt.. JH skal have ros for sin Izunna handel og de 2 sommersignings.. Men som trup pt er vi 3 spillere mindre end for 1 måned siden og vores angreb er svækket.. Kun midten midtbanen er forstærket. Kant positionerne er status Q og på venstre back går vi vel også en kende i minus..

                      Men rart for klubben at det endnu engang lykkedes at komme ud med et transfer overskud samtidig med man er tilfreds med truppen og føler sig forstærket.
                      fine betragtninger jeg er enig
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Når OB nu som jeg forventede stikker pengene i OSE kassen uden at erstatte ham(eller prøve på det) kan jeg kun på Zohore's og OB's fans være ærgelig over denne handel..
                        Vi kommer som jeg ser det en anelse svækket ud af vinduet.. Utroligt positivt er det dog at oprydningen er sat igang og Emil er blevet solgt.. JH skal have ros for sin Izunna handel og de 2 sommersignings.. Men som trup pt er vi 3 spillere mindre end for 1 måned siden og vores angreb er svækket.. Kun midten midtbanen er forstærket. Kant positionerne er status Q og på venstre back går vi vel også en kende i minus..

                        Men rart for klubben at det endnu engang lykkedes at komme ud med et transfer overskud samtidig med man er tilfreds med truppen og føler sig forstærket..
                        Status quo? Arhhh... Vi er kommet styrket ud, og det er endda med en oprydning, som gør os mere konkurrencedygtige på lang sigt. Så må vi heller ikke glemme, at vi har hentet KEP og Jõao Pereira på fri transfer

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                          Status quo? Arhhh... Vi er kommet styrket ud, og det er endda med en oprydning, som gør os mere konkurrencedygtige på lang sigt. Så må vi heller ikke glemme, at vi har hentet KEP og Jõao Pereira på fri transfer
                          Kan jo kun bedømme dem der er kommet ind og ud til truppen i dette.
                          En solgt Emil og en Falk på vej væk i hovedet syntes jeg nu er status Q med en ukendt Vejle spiller?? Faktisk syntes jeg at jeg er flink i denne vurdering

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Og mulighed for at slå til i Championship, hvilket kunne åbne døren til paradis (PL). Den chance ville alle spillere med ambitioner tage; for en 21-årig burde det næsten tælle mere end pengene.
                            Hm, hvad var du nu, han hed - den danske 21-årige med ambitioner, der for nogle år siden skiftede til netop den klub med netop den ejer? Og hvorledes blev disse ambitioner indfriet? Det ville jeg overveje enddog særdeles grundigt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Når OB nu som jeg forventede stikker pengene i OSE kassen uden at erstatte ham(eller prøve på det) kan jeg kun på Zohore's og OB's fans være ærgelig over denne handel..
                              Vi kommer som jeg ser det en anelse svækket ud af vinduet.. Utroligt positivt er det dog at oprydningen er sat igang og Emil er blevet solgt.. JH skal have ros for sin Izunna handel og de 2 sommersignings.. Men som trup pt er vi 3 spillere mindre end for 1 måned siden og vores angreb er svækket.. Kun midten midtbanen er forstærket. Kant positionerne er status Q og på venstre back går vi vel også en kende i minus..

                              Men rart for klubben at det endnu engang lykkedes at komme ud med et transfer overskud samtidig med man er tilfreds med truppen og føler sig forstærket..
                              Overordnet meget enig. Zohore og AK tæller desværre ikke 1:1

                              Jeg tror NicolaiN og andre underkender, hvor meget vi kommer til at savne den (undskyld udtrykket) "black power" som Zohore bidrog med i angrebet. Han har trukket meget opmærksomhed til sig. AK kan ikke bidrage ikke samme fysik eller hurtighed.

                              Derudover ser jeg os som svækkede på de defensive dødbolde, hvis Tinager da ikke starter.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                                Overordnet meget enig. Zohore og AK tæller desværre ikke 1:1

                                Jeg tror NicolaiN og andre underkender, hvor meget vi kommer til at savne den (undskyld udtrykket) "black power" som Zohore bidrog med i angrebet. Han har trukket meget opmærksomhed til sig. AK kan ikke bidrage ikke samme fysik eller hurtighed.

                                Derudover ser jeg os som svækkede på de defensive dødbolde, hvis Tinager da ikke starter.
                                Selvom Zohore og AK var 1:1 så er det jo stadig en svækkelse når AK også var i truppen i efteråret..
                                Men enig. Det er en svækkelse

                                Comment

                                Working...
                                X