Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Thomas Dalgaard

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg er nu godt tilfreds med dem vi har fået til angrebet. Tror aldrig at Dalgaard ville passe så godt ind i OB som i SDJ..
    Præcis, der er bare nogle angribere der passer bedre til nogle klubber end andre. Pourie i SIF, slog jo heller ikke igennem i FCK, men gjorde det så ok i SjE. Dalgaard er ikke en OB spiller, og når vi har fået AK og Festersen i stedet, så er jeg fint tilfreds, også selvom de måske ikke kommer til at lave så mange mål som Dalgaard, men så bidrager de med en masse andet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
      Præcis, der er bare nogle angribere der passer bedre til nogle klubber end andre. Pourie i SIF, slog jo heller ikke igennem i FCK, men gjorde det så ok i SjE. Dalgaard er ikke en OB spiller, og når vi har fået AK og Festersen i stedet, så er jeg fint tilfreds, også selvom de måske ikke kommer til at lave så mange mål som Dalgaard, men så bidrager de med en masse andet.
      Yes. Dalgaard skal nok score 12-15 kasser. Det håber jeg også at en af vores gør..
      Men Dalgaard og Zohore på toppen i et KN system ville aldrig fungere

      Comment


        Er stadig sikker på vi fik sorteper da vi tog Zohore ..
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Er stadig sikker på vi fik sorteper da vi tog Zohore ..
          Jeg er godt nok splittet med Zohore. Det jeg mest er i tvivl om er hans mentalitet. Jeg var godt nok ikke imponeret over hans workrate i foråret. Kan KN få sat skik på ham, tror jeg godt Zohore kan være en gevinst.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Jeg er godt nok splittet med Zohore. Det jeg mest er i tvivl om er hans mentalitet. Jeg var godt nok ikke imponeret over hans workrate i foråret. Kan KN få sat skik på ham, tror jeg godt Zohore kan være en gevinst.

            MvT
            Tjaa jeg er på ingen måde splittet , ser intet i ham men lader mig gerne overraske .

            Angående Dalgaard , så fik han jo aldrig rigtig chancen i OB , og det efterlod et indtryk af at det var en mystisk signing af JH , hvor det så tvivlsomt ud om den var clearet med Ove P
            Last edited by Magge; 17-07-2015, 18:14.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Min kammerat - den vittige hund - driller mig på SMS og spørger om Dalgård mon kunne være et emne for OB, for "I har jo lidt svært ved at score"....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Er stadig sikker på vi fik sorteper da vi tog Zohore ..
                Jeg tror stadig på ham. Men hvis han ikke viser noget må han jo bare være indskifter for Fester og AK..
                Jeg tror at Zohore laver flere mål end nogen af vores offensive folk gjorde sidste sæson

                Comment


                  Jeg er enlig ikke overrasket over han pludselig højst sandsynligt for gang i støvlerne igen. Han fik vist tillid fra dag et i Sønderjyske. Han ved han er en profil og stadig kan.
                  Jeg synes vi skulle have købt ham på en 2 årig kontrakt. Jeg føler ikke det kunne skade på nogen måde. Og så er der det med lønnen...hvis Sønderjyske har råd, så havde vi mon nok også!
                  Hvor skulle pengene komme fra? Jo de skulle komme fra et salg af Vladimir og Mikkelsen.
                  Kunne være et giftigt angreb med Dalgaard, Zohore, Festersen, Raben og AK

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
                    Jeg er enlig ikke overrasket over han pludselig højst sandsynligt for gang i støvlerne igen. Han fik vist tillid fra dag et i Sønderjyske. Han ved han er en profil og stadig kan.
                    Jeg synes vi skulle have købt ham på en 2 årig kontrakt. Jeg føler ikke det kunne skade på nogen måde. Og så er der det med lønnen...hvis Sønderjyske har råd, så havde vi mon nok også!
                    Hvor skulle pengene komme fra? Jo de skulle komme fra et salg af Vladimir og Mikkelsen.
                    Kunne være et giftigt angreb med Dalgaard, Zohore, Festersen, Raben og AK
                    Hvis vi havde mulighed for at sælge Lado og TM var det nok sket

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Hvis vi havde mulighed for at sælge Lado og TM var det nok sket
                      Var det ikke vores egen skyld tror du? ;)
                      Lado er da på vej væk nu og Mikkelsen og Göteborg var i gang med forhandlinger om leje eller sådan noget pjat. De penge kunne snildt være brugt på Dalgaard, hvis Sønderjyske kan have råd. :D

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
                        Var det ikke vores egen skyld tror du? ;)
                        Lado er da på vej væk nu og Mikkelsen og Göteborg var i gang med forhandlinger om leje eller sådan noget pjat. De penge kunne snildt være brugt på Dalgaard, hvis Sønderjyske kan have råd. :D
                        Altså indtil videre er Lado i OB. Og bare fordi han skifter er det jo ikke sikkert at der er tale om en transfer..
                        TM ville IFK ikke give penge for. De ville leje eller have ham gratis..
                        Så ved ikke hvor du vil hen mm at vi snakker lønkroner?

                        Da OB skulle beslutte var der jo tale om en transfer til 2-3 millioner. Og det havde han ikke gjort sig fortjent til..

                        Comment


                          Jeg kan ikke se, hvad vi skulle bruge Dalgaard til - uanset pris. Han er i hvert fald ikke en Kent N spiller; han kan ikke meget på egen hånd, han fylder intet i presspil, og når han er dårlig, så er man 10 mand på banen; bare spørg i Viborg. I dag gør han det godt, og han har da også 10 hårdtarbejdende gutter bag sig i Sønderjyske. Fint for dem, men kommer ikke til at savne ham i OB.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Jeg kan ikke se, hvad vi skulle bruge Dalgaard til - uanset pris. Han er i hvert fald ikke en Kent N spiller; han kan ikke meget på egen hånd, han fylder intet i presspil, og når han er dårlig, så er man 10 mand på banen; bare spørg i Viborg. I dag gør han det godt, og han har da også 10 hårdtarbejdende gutter bag sig i Sønderjyske. Fint for dem, men kommer ikke til at savne ham i OB.
                            Helt enig, for en gangs skyld
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Jeg kan ikke se, hvad vi skulle bruge Dalgaard til - uanset pris. Han er i hvert fald ikke en Kent N spiller; han kan ikke meget på egen hånd, han fylder intet i presspil, og når han er dårlig, så er man 10 mand på banen; bare spørg i Viborg. I dag gør han det godt, og han har da også 10 hårdtarbejdende gutter bag sig i Sønderjyske. Fint for dem, men kommer ikke til at savne ham i OB.
                              sådan set enig - men det skulle fandme ikke undre mig om manden ender med at blive topscore endnu en gang

                              Comment


                                Jeg ved ikke om nogen har set kampen i dag mellem Esbjerg og Sønderjyske? Godt nok vinder Sønderjyske overlegent.. Men hold kæft hvor er Dalgaard pivringe, og hold kæft hvor er jeg glad for han ikke er hos os. Jeg kan også se at Sønderjydernes fans forlanger at han ryger på reserveholdet.. Dejligt!

                                Comment

                                Working...
                                X