Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Thomas Dalgaard

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Dalgaard er ret utilfreds med situationen... og den her må jeg sige, det er bare for meget...

    - Jeg skal ikke stå her og sige, at jeg er bedre end andre, for det synes jeg selvfølgelig selv, men hvorfor Kenneth Zohore skulle ind i stedet for mig, det fatter jeg bare ikke. Sådan er det, og det er der ikke noget at gøre ved, siger han.

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...paa-ob-fremtid
    jeg er 100% enig med Dalgaard . Zohore kom ind og på klodset vis begik frispark de fleste gange han var i nærheden af bolden .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Jeg synes det er er en fair disposition. Zohore har mange flere strenge at spille på.

      Comment


        Zohore kunne bedre bruges som opspils station i kampen, samtidig fighter han mere end Dalgaard. Så lige netop mod FCM i slutningen af kampen var det oplagt at indskifte Zohore. Dog tror jeg Dalgaard starter inde næste weekend mod SIF.

        Comment


          Uden at skal gøre mig til herre over hvilken beslutning der var rigtig, så synes jeg bare ikke det ligner noget at stille sig op i pressen og udtale at man ikke fatter at en navngiven holdkammerat spiller i stedet...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Dumt af Dalgaard at udtale sådan noget pis. Det skaber ikke god stemning på holdet med sådan nogle småkonflikter.

            Så må han jo selv oppe sig. Sagen er den, at han ikke kan andet end at stå i boksen og vente på bolden. Zohore bliver skiftet ind på et tidspunkt hvor vi er foran 3-1, og hvor kampen skal køres hjem. Hvad ville Dalgaard kunne bidrage med der? Zohore er en bedre spiller end Dalgaard rundt på banen.

            Men Dalgaard har jo så heller aldrig været den fodboldspiller med størst fodboldintelligens..

            Comment


              Dumt af Dalgaard at udtale sådan noget pis. Det skaber ikke god stemning på holdet med sådan nogle småkonflikter.

              Så må han jo selv oppe sig. Sagen er den, at han ikke kan andet end at stå i boksen og vente på bolden. Zohore bliver skiftet ind på et tidspunkt hvor vi er foran 3-1, og hvor kampen skal køres hjem. Hvad ville Dalgaard kunne bidrage med der? Zohore er en bedre spiller end Dalgaard rundt på banen.

              Men Dalgaard har jo så heller aldrig været den fodboldspiller med størst fodboldintelligens..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Dalgaard er ret utilfreds med situationen... og den her må jeg sige, det er bare for meget...

                - Jeg skal ikke stå her og sige, at jeg er bedre end andre, for det synes jeg selvfølgelig selv, men hvorfor Kenneth Zohore skulle ind i stedet for mig, det fatter jeg bare ikke. Sådan er det, og det er der ikke noget at gøre ved, siger han.

                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...paa-ob-fremtid
                Zohore er OB-spiller, Dalgaard er Herenveen-spiller. Det er vel ikke en ubetydelig forskel.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                  Zohore er OB-spiller, Dalgaard er Herenveen-spiller. Det er vel ikke en ubetydelig forskel.

                  Jeg troede at Zohore var Brøndby-spiller 😛

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                    Zohore er OB-spiller, Dalgaard er Herenveen-spiller. Det er vel ikke en ubetydelig forskel.
                    Jo, jeg tror faktisk den er ret ubetydelig... men uanset hvad, så skal taberen i duellen om spilletid ikke udtale sådan til pressen...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      http://www.bold.dk/nyt/dalgaard-vil-...pscorer-takter

                      dalgaard fritstillet, nogen der syntes vi skal hente han tilbage? gik jo så fint sidst ;)

                      sgu fandme nok passe han kommer tilbage og bliver topscore igen....for vff eller lign.

                      Comment


                        så er Dalgaard præsenteret i sønderjydske - 2 år......skal sgu nok passe de får en topscore ud af ham.....

                        Comment


                          Ikke, at jeg nødvendigvis er ked af, at vi ikke signede ham, men jeg kan sagtens se ham blive god for Sønderjyske. Han er lidt en ensom ulv, og det er en type de godt kan bruge. Hvis man skal være helt fair overfor ham, så synes jeg heller aldrig, at han for alvor fik chancen hos os. Han kom efter et halvt år uden kamptræning og var samtidig skadet i optakten. Da han så endelig var ved at komme lidt i gang, spillede han en dårlig halvleg mod Sønderjyske, og så så vi ham aldrig igen. Personligt vil jeg hellere have en, der arbejder lidt mere for holdet, men jeg synes ikke, at man kan udelukke, at han også ville kunne lave et fornuftigt antal mål for os, hvis han kunne få sin frie rolle oppe foran.
                          Nu må vi bare håbe, at han ikke vender tilbage og hjemsøger os

                          Comment


                            Jeg synes faktisk ikke Dalgaard rigtigt fik chancen i OB, Vi spillede jo ret ofte uden angribere under Ove.

                            Comment


                              Er ikke i tvivl om at han får succes og scorer masser af mål i SønderjyskE. Fordi han vil få masser af spilletid! Et scoop af SønderjyskE!
                              Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                                Er ikke i tvivl om at han får succes og scorer masser af mål i SønderjyskE. Fordi han vil få masser af spilletid! Et scoop af SønderjyskE!
                                han har da lige bragt Haderslev foran i træningskampen mod SIF.....nu Nikolaj Agger så scoret 2 for SIF minuttet efter 😂
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X