Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Thomas Dalgaard

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    han har da lige bragt Haderslev foran i træningskampen mod SIF.....nu Nikolaj Agger så scoret 2 for SIF minuttet efter 😂
    Hehe, sjovt du kalder dem Haderslev. Det er da efterhånden en del år siden, SønderjyskE hed det ;0) Men ja, TD skulle ikke bruge lang tid for at score sit 1. mål i klubben! (Målet faldt i 2. minut!)
    Last edited by OB4fan; 07-07-2015, 13:26.
    Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
      Hehe, sjovt du kalder dem Haderslev. Det er da efterhånden en del år siden, SønderjyskE hed det ;0) Men ja, TD skulle ikke bruge lang tid for at score sit 1. mål i klubben! (Målet faldt i 2. minut!)
      Der er da mange 'sjove' klubber i Danmark. Der er Herning/Ikast, Frederiksberg/Gentofte, Slagelse, Farum, Brøndbyvester/Brøndbyøster, Herfølge/Køge. Så er der selvfølgelig også en del ægte klubber såsom OB, AaB, EfB, VFF, SIF, Lyngby etc.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Der gik 12 min. og så er Dalgård på pletten og scorer mod FCN

        Ups 0-2 TD IGEN
        Last edited by manner; 17-07-2015, 17:17.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Og igen :/

          Comment


            2. Mål tre minuttter senere..

            Comment


              Nu har han lagt to kolde i kassen...sidder lidt med en fornemmelse af at han aldrig rigtig fik chancen fra start hos os :(

              Comment


                2 mål på 16 minutter i superliga-debut'en for Sønderjydske - det er vel godkendt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                  Nu har han lagt to kolde i kassen...sidder lidt med en fornemmelse af at han aldrig rigtig fik chancen fra start hos os :(
                  Ja det var godt vi ikke gjorde det. Hvad skal vi med sådan en mand

                  Comment


                    FCN ligner så heller ikke et hold som kommer til at være i suppen efter denne sæson, det er slaraffenland for en mand som TD

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                      Nu har han lagt to kolde i kassen...sidder lidt med en fornemmelse af at han aldrig rigtig fik chancen fra start hos os :(
                      Det gjorde han da absolut ikke, men både Ove og mange herinde smed ham jo under bussen efter få kampe. Dalgaard spiller ikke godt i halvdelen af kampene, men det her kan han som næsten ingen andre herhjemme, så det må man jo lære at acceptere. Ærgerligt at vi ikke fik set noget mere til ham, men med Zohore, AK og Festersen havde der nok ikke været mange minutter til ham alligevel.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                        Ja det var godt vi ikke gjorde det. Hvad skal vi med sådan en mand
                        Han er kontra-angriber og skal have 10 hårdtarbejdende folk bag sig. Gør mig ikke noget, at vi ikke har ham, selv om de nok skal lære både at elske og hade ham i Haderslev

                        Comment


                          Med assist af Drachmann som vi vist heller ikke ville ha'

                          Comment


                            Ja ja .... sådan er der så meget.

                            Comment


                              Jeg er nu godt tilfreds med dem vi har fået til angrebet. Tror aldrig at Dalgaard ville passe så godt ind i OB som i SDJ..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Han er kontra-angriber og skal have 10 hårdtarbejdende folk bag sig. Gør mig ikke noget, at vi ikke har ham, selv om de nok skal lære både at elske og hade ham i Haderslev
                                Enig. Han er vildt skarp på omstillinger og kan også være farlig på dødbolde, men det også sådan ca. det han kan. Han er ikke en god targetspiller og er heller ikke ligefrem stærk i presspillet.

                                Jeg tror også vi kunne have fået en del mere ud af ham i foråret hvis han var startet hver kamp, men på længere sigt har jeg svært ved at se vi kunne bruge ham som andet end indskifter. Han fungerer godt på bundhold, der spiller meget direkte, men på hold der har "større" ambitioner for spillet er han svær at finde plads til, som jeg ser det.
                                Last edited by Agbre; 17-07-2015, 17:48.

                                Comment

                                Working...
                                X