Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Thomas Dalgaard
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægPræcis, der er bare nogle angribere der passer bedre til nogle klubber end andre. Pourie i SIF, slog jo heller ikke igennem i FCK, men gjorde det så ok i SjE. Dalgaard er ikke en OB spiller, og når vi har fået AK og Festersen i stedet, så er jeg fint tilfreds, også selvom de måske ikke kommer til at lave så mange mål som Dalgaard, men så bidrager de med en masse andet.
Men Dalgaard og Zohore på toppen i et KN system ville aldrig fungere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægEr stadig sikker på vi fik sorteper da vi tog Zohore ..
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægJeg er godt nok splittet med Zohore. Det jeg mest er i tvivl om er hans mentalitet. Jeg var godt nok ikke imponeret over hans workrate i foråret. Kan KN få sat skik på ham, tror jeg godt Zohore kan være en gevinst.
MvT
Angående Dalgaard , så fik han jo aldrig rigtig chancen i OB , og det efterlod et indtryk af at det var en mystisk signing af JH , hvor det så tvivlsomt ud om den var clearet med Ove PLast edited by Magge; 17-07-2015, 18:14.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægEr stadig sikker på vi fik sorteper da vi tog Zohore ..
Jeg tror at Zohore laver flere mål end nogen af vores offensive folk gjorde sidste sæson
Comment
-
Jeg er enlig ikke overrasket over han pludselig højst sandsynligt for gang i støvlerne igen. Han fik vist tillid fra dag et i Sønderjyske. Han ved han er en profil og stadig kan.
Jeg synes vi skulle have købt ham på en 2 årig kontrakt. Jeg føler ikke det kunne skade på nogen måde. Og så er der det med lønnen...hvis Sønderjyske har råd, så havde vi mon nok også!
Hvor skulle pengene komme fra? Jo de skulle komme fra et salg af Vladimir og Mikkelsen.
Kunne være et giftigt angreb med Dalgaard, Zohore, Festersen, Raben og AK
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlægJeg er enlig ikke overrasket over han pludselig højst sandsynligt for gang i støvlerne igen. Han fik vist tillid fra dag et i Sønderjyske. Han ved han er en profil og stadig kan.
Jeg synes vi skulle have købt ham på en 2 årig kontrakt. Jeg føler ikke det kunne skade på nogen måde. Og så er der det med lønnen...hvis Sønderjyske har råd, så havde vi mon nok også!
Hvor skulle pengene komme fra? Jo de skulle komme fra et salg af Vladimir og Mikkelsen.
Kunne være et giftigt angreb med Dalgaard, Zohore, Festersen, Raben og AK
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis vi havde mulighed for at sælge Lado og TM var det nok sket
Lado er da på vej væk nu og Mikkelsen og Göteborg var i gang med forhandlinger om leje eller sådan noget pjat. De penge kunne snildt være brugt på Dalgaard, hvis Sønderjyske kan have råd. :D
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlægVar det ikke vores egen skyld tror du? ;)
Lado er da på vej væk nu og Mikkelsen og Göteborg var i gang med forhandlinger om leje eller sådan noget pjat. De penge kunne snildt være brugt på Dalgaard, hvis Sønderjyske kan have råd. :D
TM ville IFK ikke give penge for. De ville leje eller have ham gratis..
Så ved ikke hvor du vil hen mm at vi snakker lønkroner?
Da OB skulle beslutte var der jo tale om en transfer til 2-3 millioner. Og det havde han ikke gjort sig fortjent til..
Comment
-
Jeg kan ikke se, hvad vi skulle bruge Dalgaard til - uanset pris. Han er i hvert fald ikke en Kent N spiller; han kan ikke meget på egen hånd, han fylder intet i presspil, og når han er dårlig, så er man 10 mand på banen; bare spørg i Viborg. I dag gør han det godt, og han har da også 10 hårdtarbejdende gutter bag sig i Sønderjyske. Fint for dem, men kommer ikke til at savne ham i OB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJeg kan ikke se, hvad vi skulle bruge Dalgaard til - uanset pris. Han er i hvert fald ikke en Kent N spiller; han kan ikke meget på egen hånd, han fylder intet i presspil, og når han er dårlig, så er man 10 mand på banen; bare spørg i Viborg. I dag gør han det godt, og han har da også 10 hårdtarbejdende gutter bag sig i Sønderjyske. Fint for dem, men kommer ikke til at savne ham i OB."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJeg kan ikke se, hvad vi skulle bruge Dalgaard til - uanset pris. Han er i hvert fald ikke en Kent N spiller; han kan ikke meget på egen hånd, han fylder intet i presspil, og når han er dårlig, så er man 10 mand på banen; bare spørg i Viborg. I dag gør han det godt, og han har da også 10 hårdtarbejdende gutter bag sig i Sønderjyske. Fint for dem, men kommer ikke til at savne ham i OB.
Comment
-
Jeg ved ikke om nogen har set kampen i dag mellem Esbjerg og Sønderjyske? Godt nok vinder Sønderjyske overlegent.. Men hold kæft hvor er Dalgaard pivringe, og hold kæft hvor er jeg glad for han ikke er hos os. Jeg kan også se at Sønderjydernes fans forlanger at han ryger på reserveholdet.. Dejligt!
Comment
Comment