Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Daniel Larsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Jeg noterer mig, at OB henter en svensk angriber på 28, der sidst sådan for alvor scorede mål for 3-4 sæsoner siden. Og som det sidste år har spillet 1 officiel kamp, og som desuden er knæskadet...

    Ved ikke, om jeg skal grine eller græde...
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      #32
      Så ramte den også eb.dk

      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...a-liga/5421698

      Comment


        #33
        Han står noteret som kant/midtbane ????
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Han står noteret som kant/midtbane ????
          Kan vidst spille lidt på alle offensive pladser..
          måske bag Lado

          Comment


            #35
            Løffe.... Dusan.... og nu muligvis Larsson..... Wauw for en trio!!!

            Før i tiden var man bange for af- og nedfald fra Barsebäck........ Nu er man sgu helt bange for at få en udrangeret fodboldspiller i nakken!!!

            Comment


              #36
              Spansk og svensk sites fra i går, det tyder i hvert fald på han er på vej væk/er røget ud... Edit: Google oversæt og svensk minder egentlig lidt om hinanden, men det er faŽme ikke altid forståeligt)

              http://www.tucomunio.com/daniel-lars...roximas-horas/

              http://bloggar.aftonbladet.se/sillys...amnar-granada/
              Last edited by Kaspernon; 30-01-2015, 18:04.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Jeg noterer mig, at OB henter en svensk angriber på 28, der sidst sådan for alvor scorede mål for 3-4 sæsoner siden. Og som det sidste år har spillet 1 officiel kamp, og som desuden er knæskadet...

                Ved ikke, om jeg skal grine eller græde...
                Man kan jo grine fordi det er komisk som bare fanden , håbløsheden ser ud til at være uden ende ..

                Håber snart bestyrelsen vågner op og får smidt JH retur til Horsens .. Han er ødelæggende for min klub .

                Han ser iøvrigt ikke ud til at være angriber når man søger på ham , højre kant eller offensiv midt ..
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Man kan jo grine fordi det er komisk som bare fanden , håbløsheden ser ud til at være uden ende ..

                  Håber snart bestyrelsen vågner op og får smidt JH retur til Horsens .. Han er ødelæggende for min klub .

                  Han ser iøvrigt ikke ud til at være angriber når man søger på ham , højre kant eller offensiv midt ..
                  Bestyrelsen kan så passende tage turen med over Lillebælt!

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
                    Bestyrelsen kan så passende tage turen med over Lillebælt!
                    Bestyrelsen består af folk der lige har postet 35 mill ud af egen lomme i fortagenet

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
                      Løffe.... Dusan.... og nu muligvis Larsson..... Wauw for en trio!!!

                      Før i tiden var man bange for af- og nedfald fra Barsebäck........ Nu er man sgu helt bange for at få en udrangeret fodboldspiller i nakken!!!
                      Aaaarh, så ramte den mig selv som en boomerang, havde da glemt alt om Dusan... 3 på stribe...

                      Så er det vel bare at holde øje med nedturs svenskere i 2015, så kan vi begynde at gætte på hvem der lander næste vinter...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #41
                        Altså drenge for helvede..
                        dømme en spiller for fiasko inden det er officielt..

                        nu må i sgu lige

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Altså drenge for helvede..
                          dømme en spiller for fiasko inden det er officielt..

                          nu må i sgu lige
                          Ja, giv lige manden en chance. Jeg håber på en ny Björn Runström - ikke nødvendigvis mange mål, men en spiller, der qua sit hårde arbejde gør holdet bedre. Jeg tvivler i hvert fald på, at han er 'Den svenske Djiby Fall anno 2008'.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Bestyrelsen består af folk der lige har postet 35 mill ud af egen lomme i fortagenet
                            Bestyrelsen består af én person, der igen har postet penge i et hul. Personen der har postet pengene i, er dog samtidig ham som i sidste ende trækker af på beslutningerne. Så man skal vel nærmest kun begræde hans mangelende overvurdering af egne evner, når det kommer til sportslig indsigt samt beslutninger. Det går hårdt udover egne penge....... Og NEJ - JH får ikke gennemført noget af betydning uden godkendelse fra ham med pengene!

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Jeg noterer mig, at OB henter en svensk angriber på 28, der sidst sådan for alvor scorede mål for 3-4 sæsoner siden. Og som det sidste år har spillet 1 officiel kamp, og som desuden er knæskadet...

                              Ved ikke, om jeg skal grine eller græde...
                              Hmm ja det virker lidt besynderligt, men lad os nu se om det passer.

                              Jeg kan godt se det interessante ved ham, på længere sigt i hvert fald. Mange kampe for Malmö i toppen af Allsvenskan, hvor de vandt et mesterskab og han scorede fornuftigt med mål (set ift. han ikke er fuldblodsangriber). Har fået kampe for det svenske landshold og spillet ret mange kampe for Valladolid i La Liga (har jeg svært ved at se en spiller gøre uden at have et vidst niveau).

                              Et CV der ret tydeligt indikerer, at han er en kvalitetsspiller efter skandinaviske forhold når han er på sit bedste. Af den grund kan jeg godt forstå hvis man ville satse på ham, i den rette situation. High risc, high reward.

                              Vi er bare ikke rigtig i den situation nu. Vi har brug for en spiller, der med større sandsynlighed kan bidrage med kvalitet fra den første kamp i foråret. Med hans forløb det sidste år kan man med rette frygte for hvilken form han er i nu.

                              Det er så klart, at spillere der på det seneste har spillet godt (og scoret mål) på et niveau svarende til vores eget, er meget svære at komme i nærheden af for os i vores nuværende situation - medmindre vi bruger rigtig mange penge på det. Har med andre ord svært ved at se os hente en spiller som man ikke med det samme vil kunne stille en del spørgsmålstegn ved, men det måtte nu alligevel godt være en, der har spillet mere end 1 betydende kamp det sidste år (hvis det altså passer).

                              Når alt kommer til alt: det er (meget) bekymrende med hans skadeshistorik på det seneste, men på papiret er han da ellers en rigtig spændende spiller. Ville under alle omstændigheder blive interessant at se. Men nu skal han jo lige hentes først, lad os se hvad det ender med.
                              Last edited by Agbre; 30-01-2015, 18:35.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Har hørt at han elsker at handle ved grænsen
                                det må være derfra at tyskererfaringen kommer fra
                                😂

                                Comment

                                Working...
                                X