Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Håkon Skogseid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Jeg tror ret hurtigt Magnus Pedersen sætter sig på den højre back fra næste sæson, har kun hørt rosende ord om ham på den plads, både reservekampe samt kampe for ungdomslandsholdet. Så kan Halgrimur være reserve, så farvel og tak til Skogseid.

    Comment


      #77
      Jeg vil udelukkende bedømme ham ud fra hans arbejde som højre back, og her har han bare ikke spillet nok til at give et retvisende billede af mandens færdigheder indefor fodbold.

      Men skulle man bedømme ham ud fra hans tid her i OB, så har det været forfærdeligt, men det er ligeså meget en fejlvurdering fra Ove P. - han har nogle sjove ideer.

      Comment


        #78
        Jeg har medlidenhed med ham. Skal end HB spille som VB, sammen med en motivationsløs EL. Dette er en elendigt opgave. Jeg ved ikke, hvorfor Ove gør dette med ham. Jeg synes også, at det er vanskeligt at bedømme ham. Men en ny Espen er han ikke, der er mere end klar.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #79
          Skogseid var (igen) banens dårligste OB'er i går.

          Det er én ting, at han ikke kan lægge en aflevering over ti meter uden at give en kontrachance væk, men jeg synes på ingen måde hans defensive evner opvejer for det. Han er ikke specielt stærk i duelspillet, og han står ofte forkert placeret.

          Jeg håber virkelig ikke, at vi forlænger med ham, når hans kontrakt udløber til sommer. Manden kan reelt ikke spille fodbold. Kun tonse og sparke væk.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Skogseid var (igen) banens dårligste OB'er i går.

            Det er én ting, at han ikke kan lægge en aflevering over ti meter uden at give en kontrachance væk, men jeg synes på ingen måde hans defensive evner opvejer for det. Han er ikke specielt stærk i duelspillet, og han står ofte forkert placeret.

            Jeg håber virkelig ikke, at vi forlænger med ham, når hans kontrakt udløber til sommer. Manden kan reelt ikke spille fodbold. Kun tonse og sparke væk.
            det må vi satme også håbe at JH og KN kan se.. Hvis de er hvad han kan vil jeg hellere spille med en Magnus P på backen og acceptere de fejl de måtte komme...
            men det mest optimale var jo nok at finde en ny

            Comment


              #81
              Jeg FORSTÅR ikke at Momo ikke får lov til at spille den plads. For det første er han rigtig stærk i det defensive, og når han spiller i den højre side, så har han altså også nogle offensive kvaliteter. Jeg kan faktisk slet ikke forstå det er til debat, i min verden er det indlysende at Momo vil være den klart bedste mand vi har på den plads.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                Jeg FORSTÅR ikke at Momo ikke får lov til at spille den plads. For det første er han rigtig stærk i det defensive, og når han spiller i den højre side, så har han altså også nogle offensive kvaliteter. Jeg kan faktisk slet ikke forstå det er til debat, i min verden er det indlysende at Momo vil være den klart bedste mand vi har på den plads.
                enig i at skogseid langt fra har været overbevisende.....men nu har momo da mig bekendt været skadet - det kan jo forklare det

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  enig i at skogseid langt fra har været overbevisende.....men nu har momo da mig bekendt været skadet - det kan jo forklare det
                  det forklarer en hel del. Jeg tror nu også at især Ove foretrækker spillere med "lyd på" for minimere risikoen for misforståelser i forsvaret, og det er vel ikke Momo's styrke. Taler han andet end fransk og forstår engelsk?
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Skogseid var (igen) banens dårligste OB'er i går.

                    Det er én ting, at han ikke kan lægge en aflevering over ti meter uden at give en kontrachance væk, men jeg synes på ingen måde hans defensive evner opvejer for det. Han er ikke specielt stærk i duelspillet, og han står ofte forkert placeret.

                    Jeg håber virkelig ikke, at vi forlænger med ham, når hans kontrakt udløber til sommer. Manden kan reelt ikke spille fodbold. Kun tonse og sparke væk.
                    Hver gang jeg ser Skogseid spille, tænker jeg på alle de gange jeg er blevet fortalt, hvor meget det kræver at blive professionel fodboldspiller. Der er bare noget, der ikke går op. Hans boldomgang er i hvert fald ringe, at best.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Skogseid var (igen) banens dårligste OB'er i går.

                      Det er én ting, at han ikke kan lægge en aflevering over ti meter uden at give en kontrachance væk, men jeg synes på ingen måde hans defensive evner opvejer for det. Han er ikke specielt stærk i duelspillet, og han står ofte forkert placeret.

                      Jeg håber virkelig ikke, at vi forlænger med ham, når hans kontrakt udløber til sommer. Manden kan reelt ikke spille fodbold. Kun tonse og sparke væk.
                      Der er jo ikke noget man kan være det mindste uenig i der...

                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment

                      Working...
                      X