Oprindeligt indsendt af RASH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Håkon Skogseid
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægMed det han har vist indtil nu tænker jeg heller ikke vi er videre begejstret for den udsigt. Han har måske ikke været direkte dårlig, men han er i hvert fald heller ikke en spiller vi skal strække os langt for at skrive med.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægMed det han har vist indtil nu tænker jeg heller ikke vi er videre begejstret for den udsigt. Han har måske ikke været direkte dårlig, men han er i hvert fald heller ikke en spiller vi skal strække os langt for at skrive med.
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægTil gengæld har Brøndby for en gangs skylde hentet en god Back. Han ville have pyntet hos os.
Haters vil altid forsvare Jesper Hansen, men sandheden er, at han er bare ikke dygtig nok. Det er et eller andet sted synd for ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægJeg er meget enig, han har højst været ordinær. Jeg håber at Jesper Hansen tager sig sammen her til sommer, og bruger muligheden for også at forstærke os på højre back.
Ja. Det skal lige siges, at Jesper Hansen har "kun" haft et forsøg på højre back. Men på venstre back,har han dog haft tre, JBL, AS og MK. I mens FCK sidste fire indkøb var Oscar Wendt, Bryan Oviedo, Pierre Bengtsson og nu har de Ludwig Augustinsson.
Haters vil altid forsvare Jesper Hansen, men sandheden er, at han er bare ikke dygtig nok. Det er et eller andet sted synd for ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af daffy Se indlægSå nu sammenligner vi FCKs budget og ry med vores? Er det ikke lidt skudt ved siden af?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlægEr det ikke på tide enden Kirkeskov eller JBL for chancen frem for Skodseid?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægHåkon bør i hvert fald ikke forlænges.
Momo og Hallgrimur kan dække højre back. Måske ikke bedre end Håkon, men han er ikke så særlig, så han skal forlænges.
Eller måske det bliver Deslers plads!
Jeg kan mere og mere følge hvorfor at Hallgrimur spillede HB i SDJ..
syntes ikke at han har tilført vores hold noget som helst i midtforsvaret og som 6'er.
så på HB med ham næste år
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDesler skulle gerne tage Falk's plads hvis han bliver solgt. Og mon ikke at han gør det..
Jeg kan mere og mere følge hvorfor at Hallgrimur spillede HB i SDJ..
syntes ikke at han har tilført vores hold noget som helst i midtforsvaret og som 6'er.
så på HB med ham næste årBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment