Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Håkon Skogseid

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Der er et interview med Håkon Skogseid i dagens Fyens Stiftstidende. Her fortæller han, at han endnu ikke er kommet tættere på en beslutning vedrørende forlængelse, og at beslutningen først bliver taget nærmere sommeren.
    Jeg synes det lugter lidt af at han smutter til sommer, i kan selv læse interviewet og se hvad i synes. Men for mig virker han ikke videre begejstret til udsigten af en eventuel forlængelse.
    Med det han har vist indtil nu tænker jeg heller ikke vi er videre begejstret for den udsigt. Han har måske ikke været direkte dårlig, men han er i hvert fald heller ikke en spiller vi skal strække os langt for at skrive med.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      Med det han har vist indtil nu tænker jeg heller ikke vi er videre begejstret for den udsigt. Han har måske ikke været direkte dårlig, men han er i hvert fald heller ikke en spiller vi skal strække os langt for at skrive med.
      Til gengæld har Brøndby for en gangs skylde hentet en god Back. Han ville have pyntet hos os.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
        Jeg er meget enig, han har højst været ordinær. Jeg håber at Jesper Hansen tager sig sammen her til sommer, og bruger muligheden for også at forstærke os på højre back.

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Til gengæld har Brøndby for en gangs skylde hentet en god Back. Han ville have pyntet hos os.
        Ja. Det skal lige siges, at Jesper Hansen har "kun" haft et forsøg på højre back. Men på venstre back,har han dog haft tre, JBL, AS og MK. I mens FCK sidste fire indkøb var Oscar Wendt, Bryan Oviedo, Pierre Bengtsson og nu har de Ludwig Augustinsson.

Haters vil altid forsvare Jesper Hansen, men sandheden er, at han er bare ikke dygtig nok. Det er et eller andet sted synd for ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Jeg er meget enig, han har højst været ordinær. Jeg håber at Jesper Hansen tager sig sammen her til sommer, og bruger muligheden for også at forstærke os på højre back.

Ja. Det skal lige siges, at Jesper Hansen har "kun" haft et forsøg på højre back. Men på venstre back,har han dog haft tre, JBL, AS og MK. I mens FCK sidste fire indkøb var Oscar Wendt, Bryan Oviedo, Pierre Bengtsson og nu har de Ludwig Augustinsson.

Haters vil altid forsvare Jesper Hansen, men sandheden er, at han er bare ikke dygtig nok. Det er et eller andet sted synd for ham.
          Så nu sammenligner vi FCKs budget og ry med vores? Er det ikke lidt skudt ved siden af?

Comment

Oprindeligt indsendt af daffy Se indlæg
            Så nu sammenligner vi FCKs budget og ry med vores? Er det ikke lidt skudt ved siden af?
            Nej, overhovedet ikke. Jeg siger ikke, at alle vores venstrebacks skal være af så høj kaliber, som dem FCK spinder guld på. Jeg håber bare inderligt, at den FJERDE venstreback Jesper Hansen køber, er god nok til at gå ind i vores startopstlling.

Comment

Er det ikke på tide enden Kirkeskov eller JBL for chancen frem for Skodseid?
              1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

Comment

Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
                Ikke Kirkeskov - han er omend endnu dårligere end Skogseid!

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Ikke Kirkeskov - han er omend endnu dårligere end Skogseid!
                  I en kamp som igår kunne vi sgu ligeså godt have spillet med Kirke. Den motorvej de havde i vores venstreside igår kunne kirke sgu ikle have dækket dårligere op for end Skogseid

Comment

Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
                    Momo kan også snildt spille den imo. Han kan absolut intet frem ad banen fra den position, men han står den back solidt og bevæger sig ikke uden for sin komfortzone. Skogseid rodede sig ud i noget han ikke kunne styre gentagne gange i går, og var sløv til at komme hjem, når han blev fanget fremme. Kirkeskov kan ikke dække op, slet og ret.

Comment

Håkon bør i hvert fald ikke forlænges.

Momo og Hallgrimur kan dække højre back. Måske ikke bedre end Håkon, men han er ikke så særlig, så han skal forlænges.

Eller måske det bliver Deslers plads!

Comment

HS har været katastrofal som venstre wingback, jævn på højreback og dårlig i 3 mands midtforsvar.
                        men syntes kun at vi skal bedømme ham for hans præstationer på HB hvis man skal vurdere om han skal have en ny kontrakt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Håkon bør i hvert fald ikke forlænges.

Momo og Hallgrimur kan dække højre back. Måske ikke bedre end Håkon, men han er ikke så særlig, så han skal forlænges.

Eller måske det bliver Deslers plads!
                          Desler skulle gerne tage Falk's plads hvis han bliver solgt. Og mon ikke at han gør det..
                          Jeg kan mere og mere følge hvorfor at Hallgrimur spillede HB i SDJ..
                          syntes ikke at han har tilført vores hold noget som helst i midtforsvaret og som 6'er.
                          så på HB med ham næste år

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Desler skulle gerne tage Falk's plads hvis han bliver solgt. Og mon ikke at han gør det..
                            Jeg kan mere og mere følge hvorfor at Hallgrimur spillede HB i SDJ..
                            syntes ikke at han har tilført vores hold noget som helst i midtforsvaret og som 6'er.
                            så på HB med ham næste år
                            jeg synes også HJ har skuffet som 6er og i cf. hb til ham næste sæson med Magnus Pedersen som back-up. Skogseid må videre et andet sted i verden.
                            Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Hold kæft en lorte kamp manden spillede igår - væk med ham

Comment

4-4-2 og Memo ind i pausen for Emil.så havde vi kørt en stille 1-0 hjem i parker bussen stil, hvad fanden sker der for Ove.

Comment

Working...
                                X