Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Håkon Skogseid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Velkommen til vores nye norske ven, Håkon.

    Der begynder virkelig at være kamp om pladserne synes jeg. Ikke en dårlig ting, men frygter lidt det ender med at skubbe azer ud på bænken(og væk fra klubben). Kan i hvert fald ikke lige se hvor Hallgrimur ellers skal spille.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
      Velkommen til vores nye norske ven, Håkon.

      Der begynder virkelig at være kamp om pladserne synes jeg. Ikke en dårlig ting, men frygter lidt det ender med at skubbe azer ud på bænken(og væk fra klubben). Kan i hvert fald ikke lige se hvor Hallgrimur ellers skal spille.
      Hallgrimur spillede midtforsvar i den interne turnering vi havde tidligere på måneden.
      Han har desuden selv udtalt at han mener at han har landsholdniveau på netop den plads når han er på toppen

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Hallgrimur spillede midtforsvar i den interne turnering vi havde tidligere på måneden.
        Han har desuden selv udtalt at han mener at han har landsholdniveau på netop den plads når han er på toppen
        Men både JH, og HJ selv, ser ham helst på midtbanen
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Hallgrimur spillede midtforsvar i den interne turnering vi havde tidligere på måneden.
          Han har desuden selv udtalt at han mener at han har landsholdniveau på netop den plads når han er på toppen
          Det kan godt være han skal spille midterforsvarer, mens der synes jeg egentlig heller ikke der er plads. Selvfølgelig, hvis det viser sig han er væsentlig bedre end LN eller DH, men det tror jeg ikke på han er og ville være ked af at se DH på bænken med hans form i efteråret in mente.

          Men, men, konkurrence om pladserne gør vel bare alle lidt skarpere

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Men både JH, og HJ selv, ser ham helst på midtbanen
            - Jeg er bedst i midterforsvaret, og der kan jeg spille på mit højeste niveau. Det gør jeg med landsholdet mod gode modstandere, og der kommer mine bedste kompetencer i spil

            http://www.ob.dk/artikel/jonasson-gl...ig-til-ob.aspx
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              - Jeg er bedst i midterforsvaret, og der kan jeg spille på mit højeste niveau. Det gør jeg med landsholdet mod gode modstandere, og der kommer mine bedste kompetencer i spil

              http://www.ob.dk/artikel/jonasson-gl...ig-til-ob.aspx

              og lige efter står der at han godt kan lide at spille fremme i banen. Jeg ved med sikkerhed at jeg har læst at han selv ønsker at spille på midten og mener også at JH har sagt at han er købt som midtbanespiller. Men jeg kan ikke finde det ligenu.
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                og lige efter står der at han godt kan lide at spille fremme i banen. Jeg ved med sikkerhed at jeg har læst at han selv ønsker at spille på midten og mener også at JH har sagt at han er købt som midtbanespiller. Men jeg kan ikke finde det ligenu.
                Okay, det skal jeg da heller ikke kunne sige, men håber da han bliver brugt hvor vi får mest ud af ham... Hvad JH siger og hvad det ender som, er ofte to forskellige ting... Han var i hvert fald også ude og lukke højrebacken, med købene af Hallgrim og Skog, så den plads kan vi heller ikke afvise... og det gik den vist også lidt på i sommers, Hallgrim og HBŽen... men nu må vi se, det er godt med kamp om pladserne, men synes der er lag op til meget rotation...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  men synes der er lag op til meget rotation...
                  Enig
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Enig
                    muligheden er klart til stede med den brede midtbane og det efterhånden brede forsvar vi har til rådighed. Kanske der bliver tale om at variere opstillingen efter modstander kvaliteter.
                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #40
                      Mon dog ikke Håkon er ret selvskrevet til HB, hvis han kan spille den bare nogenlunde? Det er jo ikke fordi, truppen har maneg oplagte HBs ellers... Mht Hallgrimur, så kommer det vel også meget an på, hvor langt Daniel er med operation. Det kan jo ikke undgå at sætte ham tilbage formmæssigt; spørgsmålet er så bare hvor meget, og hvor hurtigt han kommer sig. Nu hvor Lasse Nielsen åbenbart også er skadet, så ser Hallgrimurs plads i midterforsvaret da ret sikker ud.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        muligheden er klart til stede med den brede midtbane og det efterhånden brede forsvar vi har til rådighed. Kanske der bliver tale om at variere opstillingen efter modstander kvaliteter.
                        så er truppen da vidst heller ikke bredere. Vi har fået Én ny mand i truppen - skovskid er en erstatning for ruud og ham den islandske (som jeg bliver ved med at glemme navnet på - beklager) kommer så oveni.....og det hjælper da på det - men så heller ikke mere syntes jeg.

                        Og da især taget i betragtning at DH og spelmann er ude med skader og vel får lidt vanskeligt at nå noget der ligner topform inden sæson start

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          så er truppen da vidst heller ikke bredere. Vi har fået Én ny mand i truppen - skovskid er en erstatning for ruud og ham den islandske (som jeg bliver ved med at glemme navnet på - beklager) kommer så oveni.....og det hjælper da på det - men så heller ikke mere syntes jeg.

                          Og da især taget i betragtning at DH og spelmann er ude med skader og vel får lidt vanskeligt at nå noget der ligner topform inden sæson start
                          Kan heller ikke få øje på en bred midtbane , hvis man kigger på kvalitet . Schoop er ude af billedet pga for lavt niveau . Ari skal forhåbentlig aldrig derind igen . Azer ligner ikke en mand man er helvedes ivrige efter at få forlænget med . Diarra er og bliver nok aldrig prøvet på midten . Det efterlader os med Hallgrimur Spellmann og Dessler på de centrale pladser hvor jeg vil foretrække Hallgrimur og Dessler , da Hallgrimur - Spellmann vil blive alt for lidt kreative og begge har store mangler i det tekniske og ej heller ejer evner til at holde i bolden .
                          På kanterne har vi Emil og Falk , Lucas J som backup .

                          Central forsvar er der mange muligheder til LN/Høegh som de foretrukne , KL , Diarra ,EPJ ,Hallgrimur som backup .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            så er truppen da vidst heller ikke bredere. Vi har fået Én ny mand i truppen - skovskid er en erstatning for ruud og ham den islandske (som jeg bliver ved med at glemme navnet på - beklager) kommer så oveni.....og det hjælper da på det - men så heller ikke mere syntes jeg.

                            Og da især taget i betragtning at DH og spelmann er ude med skader og vel får lidt vanskeligt at nå noget der ligner topform inden sæson start
                            Halv Grim Mur

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Halv Grim Mur
                              tak :)

                              det hjælper åbenbart med nogle knap så flatterende øgenavne

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Kan heller ikke få øje på en bred midtbane , hvis man kigger på kvalitet . Schoop er ude af billedet pga for lavt niveau . Ari skal forhåbentlig aldrig derind igen . Azer ligner ikke en mand man er helvedes ivrige efter at få forlænget med . Diarra er og bliver nok aldrig prøvet på midten . Det efterlader os med Hallgrimur Spellmann og Dessler på de centrale pladser hvor jeg vil foretrække Hallgrimur og Dessler , da Hallgrimur - Spellmann vil blive alt for lidt kreative og begge har store mangler i det tekniske og ej heller ejer evner til at holde i bolden .
                                På kanterne har vi Emil og Falk , Lucas J som backup .

                                Central forsvar er der mange muligheder til LN/Høegh som de foretrukne , KL , Diarra ,EPJ ,Hallgrimur som backup .
                                Azer syntes jeg så gjorde det rigtigt godt og da man fik ham og spelmann ind centralt så det ud til at hjælpe - uanset om man så vil forlænge eller ej så skal han jo spille hvis han passer bedst ind.
                                Schoop tror jeg Ove har vejet og fundet for let. Diarra kan jeg heller ikke se få ret meget spilletid(hverken på midtbane eller i forsvaret).
                                Det efterlader os med spelmann (som pt er skadet) azer, desler og hallgrimur - og det da udemærket, men stærkere mener jeg så ikke det er.
                                Forsvaret bør vel være LN/Høegh der er startere men også her har vi en mand ude i Høegh. Så er der KL tilbage med backup af hallgrimur(hvis ikke han skal dække midten) Diarra og EPJ

                                Vi bør da kunne klare os igennem - men hvor lang tid skal vi vente på høegh/spelmann? Og så skal der jo ikke meget til at vælte læsset

                                Comment

                                Working...
                                X