muligheden er klart til stede med den brede midtbane og det efterhånden brede forsvar vi har til rådighed. Kanske der bliver tale om at variere opstillingen efter modstander kvaliteter.
Det lyder, i mine øjne, som en dårlig ide....da det vil forhindre kontinuitet og kvaliteten i truppen er slet ikke til store udskiftninger.....hvor mange har vi der reelt er stærke nok til at holde os på sikker afstand af stregen?
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Det lyder, i mine øjne, som en dårlig ide....da det vil forhindre kontinuitet og kvaliteten i truppen er slet ikke til store udskiftninger.....hvor mange har vi der reelt er stærke nok til at holde os på sikker afstand af stregen?
det vil jeg da godt give dig ret i, men vi har en del polyvante spillere der kan fungere både i forsvar og på midtbanen og det vil, om ikke andet give muligheden for det. Jeg vil nu også foretrække et fast koncept med en bred stamme af spillere der kender deres opgaver 100%, og at vi derved som hold fungere bedre, eller er bedst til at holde fast i vores koncept og ad den vej sikre de nødvendige point
Syntes i alle lader til at være sikre på at vi spiller 4-4-2
mod bla. HSV spillede vi 5-4-1/3-4-3 opstilling og Ove utalte til Fyns.dk i søndags som optakt at den vil han også teste i Tyrkiet.
vil mene den opstilling også giver en masse spændende start 11'er
Sjovt at 2 nye ude fra har meget bedre kondi end nogen i vores trup
Ja, det bekræfter jo desværre det man tydeligt har kunne se, at vores fysiske træning har været syltet en del gennem længere tid. Gad vide om ham Mikkel Marker er sin opgave voksen? Det er vel hans ansvar at spillerne kommer i den fornødne form.
Ja, det bekræfter jo desværre det man tydeligt har kunne se, at vores fysiske træning har været syltet en del gennem, længere tid. Gad vide om ham Mikkel Marker er sin opgave voksen? Det er vel hans ansvar at spillerne kommer i den fornødne form.
Det er ikke sikkert at det er facts, men man kan vel ikke undgå at tænke tanken
Sjovt at 2 nye ude fra har meget bedre kondi end nogen i vores trup
Ægte viking!
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Der er et interview med Håkon Skogseid i dagens Fyens Stiftstidende. Her fortæller han, at han endnu ikke er kommet tættere på en beslutning vedrørende forlængelse, og at beslutningen først bliver taget nærmere sommeren.
Jeg synes det lugter lidt af at han smutter til sommer, i kan selv læse interviewet og se hvad i synes. Men for mig virker han ikke videre begejstret til udsigten af en eventuel forlængelse.
Redigering! Jeg havde slet ikke set, at diskussionen allerede var åbnet i en anden post, der er også et uddrag af artiklen fra Avisen på nettet, som kan læses her. http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ktforlaengelse
Comment