Også min første tanke, Onkel R.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamp mod HSV
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg tænker: "Hvad hjertet er fuld af, flyder munden over med". Selvfølgelig er det en joke, men det er da tankevækkende, at det første der lige falder ham ind, da han skal joke efter en kamp vi efter hans eget udsagn burde have vundet, er "en ny angriber (stürmer) ja tak".Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af chri431j Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægMon ikke Ove, den gamle ræv, ved hvad brugerne på OB-TV kunne tænke sig at høre? Det skal man måske ikke lægge så meget i.
Nu vædder vi lige en øl og en sidevogn på Kluden om, hvorvidt der ikke er hentet en angriber til Ove inden vinduet lukker. Jeg siger ja."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDu er en pessimistisk, træt og kedelig gammel mand.
Nu vædder vi lige en øl og en sidevogn på Kluden om, hvorvidt der ikke er hentet en angriber til Ove inden vinduet lukker. Jeg siger ja.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægDesværre endnu et drop af Toppel ved deres mål, men han havde dog andre gode redninger.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment