Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamp mod HSV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    http://www.fyens.dk/sport/OB-med-tre...rtikel/2648225

    spændende og interessant opstilling, bare det går godt :-)
    Det er godt nok en tynd midtbane og jeg havde håbet på Hallgrimur bagved Greve fordi der er Azer slet ikke stærk nok! Jeg håber på alle gør det godt men Kirkeskov, Greve og Desler må gerne komme godt igennem kampen. Det bliver også spændende at se om der bliver lidt spilletid til Lucas, EPJ og Barrett.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      Det er godt nok en tynd midtbane og jeg havde håbet på Hallgrimur bagved Greve fordi der er Azer slet ikke stærk nok! Jeg håber på alle gør det godt men Kirkeskov, Greve og Desler må gerne komme godt igennem kampen. Det bliver også spændende at se om der bliver lidt spilletid til Lucas, EPJ og Barrett.
      uanset det så er det nu kampen starter, hvor jeg dog håber at det går godt og det bliver en lærerig og nyttefuld kamp. Sjov tanke er det at OB med en fuldstændig uventet og sensationel sejr kan nedbryde HSVs selvtillid før deres turnering starter og måske være en indirekte årsag til at de risikerer at ryge ud af bundesligaen
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #33
        Resultatet kan følges på livescore.com

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          uanset det så er det nu kampen starter, hvor jeg dog håber at det går godt og det bliver en lærerig og nyttefuld kamp. Sjov tanke er det at OB med en fuldstændig uventet og sensationel sejr kan nedbryde HSVs selvtillid før deres turnering starter og måske være en indirekte årsag til at de risikerer at ryge ud af bundesligaen
          Fed tanke men jeg tror ikke at det sker
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Det er godt nok en tynd midtbane og jeg havde håbet på Hallgrimur bagved Greve fordi der er Azer slet ikke stærk nok! Jeg håber på alle gør det godt men Kirkeskov, Greve og Desler må gerne komme godt igennem kampen. Det bliver også spændende at se om der bliver lidt spilletid til Lucas, EPJ og Barrett.
            lyder ikke til ari eller LN er så langt fra at kunne spille. Nogen der ved status på spelmann og Høegh - håber godt nok de når at komme i ordenlig form

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
              Resultatet kan følges på livescore.com
              5 mins. overtid indtil videre i 1. halveg, spændende..............og nu 7mins., bliver da lige ramt af en strøtanke om, at livescore heller ikke er tilstede!!!!!!!!!

              Comment


                #37
                Hamburger SV - OB = 0 - 0

                45+10'
                Last edited by Familien L; 25-01-2015, 16:25.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  lyder ikke til ari eller LN er så langt fra at kunne spille. Nogen der ved status på spelmann og Høegh - håber godt nok de når at komme i ordenlig form
                  For 4 dage siden sagde Ove P "Hverken Spelmann eller Høegh er i nærheden af noget, der ligner fodboldtræning. De har løbet, men nu er Spelmann kastet tilbage med et par dages sygdom oveni".

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                    For 4 dage siden sagde Ove P "Hverken Spelmann eller Høegh er i nærheden af noget, der ligner fodboldtræning. De har løbet, men nu er Spelmann kastet tilbage med et par dages sygdom oveni".
                    lyder jo ikke ligefrem lovende....med 5 uger til sæson start. Og så et par uger oveni inden vi kommer til kampe der skal vindes - de 2 første mod fcm og fck er jo lidt "gratis" i den sammenhæng, men håber da i den grad spelmann og høegh når at blive klar - ret væsenligt ifht vores overlevelseskamp

                    Comment


                      #40
                      Vi spillede uafgjort 1-1
                      Udemærket resultat.

                      Comment


                        #41
                        Udemærket??!! Det er sgu da et fint resultat :-)

                        Comment


                          #42
                          Greve scorede

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Vi spillede uafgjort 1-1
                            Udemærket resultat.
                            ganske udmærket har du en målscore fort os. Detbliver spændende at få et referat fra kampen
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #44
                              Slut i Hamburg.
                              HSV-OB 1-1 (0-0)
                              52. 0-1 Mathias Greve
                              72. 1-1 Maximilian Beister

                              Lækkert resultat

                              Comment


                                #45
                                Det er sku da fedt at tørre sådan et resultat i fjæset på alle de pis gule fans.
                                Sådan Odense og lækkert med mål af Greve

                                Comment

                                Working...
                                X