Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamp mod HSV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Også min første tanke, Onkel R.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
      Også min første tanke, Onkel R.
      Mon ikke Ove, den gamle ræv, ved hvad brugerne på OB-TV kunne tænke sig at høre? Det skal man måske ikke lægge så meget i.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
        Også min første tanke, Onkel R.
        Også her.

        Det bliver i det hele taget spændende hvad der sker inden den 2. feb. kl 23.59.59.

        Ny angriber, Kasper Larsen og Astana, Bodul og Lask Linz, Emil Larsen! eller noget helt femte.

        Comment


          #64
          Det skal jeg da ikke kunne afvise:-). Men tanken strejfede da...og vi mangler sgu også noget kvali på toppen :-)

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
            Ja, den kan godt tåle at blive set mere end een gang
            hold da helt kæft det er humor

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Mon ikke Ove, den gamle ræv, ved hvad brugerne på OB-TV kunne tænke sig at høre? Det skal man måske ikke lægge så meget i.
              Selvfølgelig den rationelle tilgang til tingene, men også den mest kedelige.....

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Jeg tænker: "Hvad hjertet er fuld af, flyder munden over med". Selvfølgelig er det en joke, men det er da tankevækkende, at det første der lige falder ham ind, da han skal joke efter en kamp vi efter hans eget udsagn burde have vundet, er "en ny angriber (stürmer) ja tak".
                helt sikkert god værkstedshumor og havd hjertet osv osv. Kombi'en giver mig en fornemmelse af at tiltroen til Lado ikke er den største. Jeg tror stadig på ham, men jeg har lidt svært ved at se ham i en klassisk "Ove-opstilling" Under alle omstændigheder er det skønt at se "træmanden" Ove på slap line og i den grad gi' den gas og tage pis på den nysgerrige mikrofon 😜 GODT GÅET OVE
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #68
                  Højdepunkter fra HSV

                  http://www.hsvtotal.de/

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af chri431j Se indlæg
                    Højdepunkter fra HSV

                    http://www.hsvtotal.de/
                    Desværre endnu et drop af Toppel ved deres mål, men han havde dog andre gode redninger.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Mon ikke Ove, den gamle ræv, ved hvad brugerne på OB-TV kunne tænke sig at høre? Det skal man måske ikke lægge så meget i.
                      Du er en pessimistisk, træt og kedelig gammel mand.

                      Nu vædder vi lige en øl og en sidevogn på Kluden om, hvorvidt der ikke er hentet en angriber til Ove inden vinduet lukker. Jeg siger ja.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                        Desværre endnu et drop af Toppel ved deres mål, men han havde dog andre gode redninger.
                        Mega drop må man sige. Det skæmmer desværre lidt præstationen som umiddelbart så ud til at have været god. Mange fine redninger havde han

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Du er en pessimistisk, træt og kedelig gammel mand.

                          Nu vædder vi lige en øl og en sidevogn på Kluden om, hvorvidt der ikke er hentet en angriber til Ove inden vinduet lukker. Jeg siger ja.
                          Væddemålet er købt. Desuden er jeg absolut ikke kedelig og gammel - jeg har lige opdaget noget nyt, der hedder facebook, så helt bagefter kan jeg da ikke være

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Desværre endnu et drop af Toppel ved deres mål, men han havde dog andre gode redninger.
                            drop...måske, men det ligner altså bolden nærmest drejer og MT kommer til at stå på flade fødder. Det er langt ude fra og måske burde han have gjort det bedre i situationen.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #74
                              http://www.fyens.dk/sport/OB-fik-1-1...rtikel/2648747

                              http://www.bold.dk/nyt/ob-klarede-1-...gskamp-mod-hsv
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X