Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamp mod HSV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Schalke er den hold jeg er fan af i tyskland. Og min kommentar er vel skrevet med nogle æreger, fordi jeg havde håbet at måske gå til Hamburg for at se OB, fordi det er meget langt vej for mig til Odense. Jeg tror, fodbold er der for fansene og kan ikke forstå, at fansene bliver simpelthen udelukked fra spillet. Mener også virkelig, at ledelsen af HSV har gjort at tale om kun på grund af inkompetence de seneste år. Da jeg var en dreng var det nok en stolte club med traditioner, men nu..

    Tak for svaret. Jeg var bare nysgerrig. Jeg kender en del danske Schalke-fans. Ebbe Sand og Christian Poulsen fik mange danskere til at følge dem tilbage i 90erne-00'erne.

    Og enig i, at det er tåbeligt at spille en træningskamp for lukkede døre, når der er så lang tid til sæsonen starter.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #17
      Jeg forstår godt de vil spille for lukkede døre det er Hamburgs sidste kamp inden deres sæson starter :)

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
        Jeg forstår godt de vil spille for lukkede døre det er Hamburgs sidste kamp inden deres sæson starter :)
        Ok, det giver mere mening, så.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Tak for svaret. Jeg var bare nysgerrig. Jeg kender en del danske Schalke-fans. Ebbe Sand og Christian Poulsen fik mange danskere til at følge dem tilbage i 90erne-00'erne.

          Og enig i, at det er tåbeligt at spille en træningskamp for lukkede døre, når der er så lang tid til sæsonen starter.
          Søren Larsen! ��
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Tak for svaret. Jeg var bare nysgerrig. Jeg kender en del danske Schalke-fans. Ebbe Sand og Christian Poulsen fik mange danskere til at følge dem tilbage i 90erne-00'erne.

            Og enig i, at det er tåbeligt at spille en træningskamp for lukkede døre, når der er så lang tid til sæsonen starter.
            Christian Poulsen var store i Schalke, og jeg var meget ked af at miste ham til Sevilla. Og Ebbe Sand, den vil vi aldrig glemme. En stor angriber, det var fantastik at se ham sammen med Mpenza. Og frem for alt en absolut stor og sympatisk fyr. En mand der er elsked af alle på Schalke.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #21
              Puha Brøndby har lige fået en sæk på 7-0 imod Hoffenheim. Håber sgu godt nok vi formår at bide mere fra os imod HSV. Det er sgu aldrig sjovt at få stryg!!

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Puha Brøndby har lige fået en sæk på 7-0 imod Hoffenheim. Håber sgu godt nok vi formår at bide mere fra os imod HSV. Det er sgu aldrig sjovt at få stryg!!
                Da jeg har ingen frygt. Hoffenheim var meget stærkere end HSV i denne sæson. Især i offensiven kan de brænde en rigtig fyrværkeri på en god dag. HSV var meget skuffende i offensiven.
                Og desuden er vi ikke Brøndby...
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Puha Brøndby har lige fået en sæk på 7-0 imod Hoffenheim. Håber sgu godt nok vi formår at bide mere fra os imod HSV. Det er sgu aldrig sjovt at få stryg!!
                  En del her på forum har jo skrevet om, om vi havde stærk nok modstand i træningskampe. Når man så får stærk modstand, så er der naturligvis altid fare for en røvfuld - men det er jo også derfor, det er god træning. 7-0 er ikke sjovt, men hvis man virkelig skal mærke et højere niveau, så burde selv 7-0 kunne bruges positivt til at ruske op i spillerne. HSV er virkelig pressede i Bundesligaen, og når de lukker kampen for offentligheden, så siger det jo en del om, hvordan de har det. De vil nok give den max gas, selv om det er træning. Jeg frygter nok mere skader i den kamp end røvfuld. Men det er risikoen værd, synes jeg: især når man tænker på, at vi starter ud med FCM og FCK, der kæmper om mesterskabet.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    En del her på forum har jo skrevet om, om vi havde stærk nok modstand i træningskampe. Når man så får stærk modstand, så er der naturligvis altid fare for en røvfuld - men det er jo også derfor, det er god træning. 7-0 er ikke sjovt, men hvis man virkelig skal mærke et højere niveau, så burde selv 7-0 kunne bruges positivt til at ruske op i spillerne. HSV er virkelig pressede i Bundesligaen, og når de lukker kampen for offentligheden, så siger det jo en del om, hvordan de har det. De vil nok give den max gas, selv om det er træning. Jeg frygter nok mere skader i den kamp end røvfuld. Men det er risikoen værd, synes jeg: især når man tænker på, at vi starter ud med FCM og FCK, der kæmper om mesterskabet.
                    Der skal skam heller ikke herske tvivl om at jeg bifalder at vi får så kompetent modstand i opstarten, og forventer da heller ikke andet end et nederlag med tanke på hvor langt holdene hver især er, i forhold til deres opstartsfase. Meen 7-0 nederlag vil jeg nu sige, tegner på en form for opløsning, og så er det sgu begrænset hvad man får ud af sådan en test.

                    Comment


                      #25
                      http://www.fyens.dk/sport/HSV-tabte-...rtikel/2646697
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #26
                        Ove vil gribe HSV-kampen lidt anderledes an end de andre træningskampe her i opstarten. I avisen, forklare han i modsætning til de fremtidige træningskampe, hvor han mere eller mindre vil skifte hele holdet ud i pausen, at han her måske kun vil skifte et par stykker ud. Det sker nok, fordi HSV i høj grad vil gribe kampen an, som en bundesligakamp, hvilket kan resultere i vi blot bliver skilt fuldstændig ad, som det var tilfældet for Brøndby igår.
                        Ellers blev det blot forklaret at alle mand, med undtagelse af Spelmann og Høegh er klar til at spille. Ari og Bodul vil blive sparet en smule, men kommer helt sikkert i kamp. Toppel har lidt vrøvl med anklen, men der stod ikke noget om at han bliver sparet. Høegh og Spelmann forventes tidligst at træne intenst med igen, når vi tager på træningslejr 6. Februar

                        Comment


                          #27
                          http://www.fyens.dk/sport/OB-med-tre...rtikel/2648225

                          spændende og interessant opstilling, bare det går godt :-)
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            http://www.fyens.dk/sport/OB-med-tre...rtikel/2648225

                            spændende og interessant opstilling, bare det går godt :-)
                            Hvad er med LNs skade? Er det noget alvorligt?
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Hvad er med LNs skade? Er det noget alvorligt?
                              sikkert ikke alvorligt, der er intet meldt ud fra klubben. Måske en overbelastning eller lign. som ikke skal forværres, men bare hviles væk
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                sikkert ikke alvorligt, der er intet meldt ud fra klubben. Måske en overbelastning eller lign. som ikke skal forværres, men bare hviles væk
                                Tak for det.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X