Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Azer er vores Kroos. Håber der laves en lang forlængelse snart.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Azer er vores Kroos. Håber der laves en lang forlængelse snart.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        der er ingen tvivl om at Azer og HJ er de bedste bud på 6'er typer. Azer er meget elegant og med fin teknik og godt overblik i afleverigsspillet, men det kniber desværre lidt med tempo og til tider også placeringsevnen når modstanderen kommer rullende ned mod Toppels mål. På et MEGET boldbesiddende hold tror jeg han vil fungere optimalt. HJ er vel "som islændinge er mest" bundsolide og hårdt arbejdende i begge retninger af banen, det bliver spændende at se hvem der "vinder" pladsen hvis de er direkte konkurrenter til den position.
        Ja jeg har simpelthen ikke set HJ nok på den position til at vurdere ham, men nu når Diarra er kommet hjem og DH efterhånden bliver klar, må vi vel formode han bliver prøvet af på midtbanen, mens de er på træningslejr

        Comment


          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Azer er vores Kroos. Håber der laves en lang forlængelse snart.
          Hvis han skal være nogen, vil jeg sige Pirlo...

          Azer er selvfølgelig niveauer over, det ved alle, men de har den samme stil, og samme døde ansigts udtryk, når da "laller" rundt derinde
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Ove siger i dagens avis at der stadig er et ledigt nr. til træningslejren i Tyrkiet i næste uge. Det nummer gives enten til en ung spiller fra klubben eller EN NY SPILLER, med klar henvisning til de mange kontraktløse spillere.
            Noget nyt??????

            Comment


              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
              Noget nyt??????
              Spørger den eneste herinde der bare har en anelse føling med hvad vej vandet løber i rørene i Ådalen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Noget nyt??????
                jeg har ikke noget nyt, dagens avis har ingen meldinger om mere nyt blod, og personligt gætter jeg da også på at billetten tildeles en ung mand fra OB.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Jeg var bare overrasket over ove's melding. Tror heller ikke på der sker mere.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                    Jeg var bare overrasket over ove's melding. Tror heller ikke på der sker mere.
                    Tror jeg heller ikke. Men man ved jo aldrig om der ringer en agent med noget meget interessant vi ikke kan sige nej til
                    det er jo sket før

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Jeg kunne også bare lade som om jeg havde læst det et andet sted...

                      (mon ikke en fad eller to kunne komme på tale, hvis det endte med vi bragede sammen en dag )
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Top man
                      Rygtet siger, at jeg helt er sluppet, og at der derfor er en kold fad på vej, ved given lejlighed... Er desværre i gulvet med en diskusprolabs i denne tid, men den kunne vel også gøre godt engang når sommer varmen rammer Odense Stadion...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Rygtet siger, at jeg helt er sluppet, og at der derfor er en kold fad på vej, ved given lejlighed... Er desværre i gulvet med en diskusprolabs i denne tid, men den kunne vel også gøre godt engang når sommer varmen rammer Odense Stadion...
                        Awesome. Men fladt med diskus'en. God bedring.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment

                        Working...
                        X