Azer er vores Kroos. Håber der laves en lang forlængelse snart.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægder er ingen tvivl om at Azer og HJ er de bedste bud på 6'er typer. Azer er meget elegant og med fin teknik og godt overblik i afleverigsspillet, men det kniber desværre lidt med tempo og til tider også placeringsevnen når modstanderen kommer rullende ned mod Toppels mål. På et MEGET boldbesiddende hold tror jeg han vil fungere optimalt. HJ er vel "som islændinge er mest" bundsolide og hårdt arbejdende i begge retninger af banen, det bliver spændende at se hvem der "vinder" pladsen hvis de er direkte konkurrenter til den position.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægAzer er vores Kroos. Håber der laves en lang forlængelse snart.
Azer er selvfølgelig niveauer over, det ved alle, men de har den samme stil, og samme døde ansigts udtryk, når da "laller" rundt derindeTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægNoget nyt??????Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJeg kunne også bare lade som om jeg havde læst det et andet sted...
(mon ikke en fad eller to kunne komme på tale, hvis det endte med vi bragede sammen en dag )Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægTop manTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægRygtet siger, at jeg helt er sluppet, og at der derfor er en kold fad på vej, ved given lejlighed... Er desværre i gulvet med en diskusprolabs i denne tid, men den kunne vel også gøre godt engang når sommer varmen rammer Odense Stadion..."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
Comment