Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ove siger i dagens avis at der stadig er et ledigt nr. til træningslejren i Tyrkiet i næste uge. Det nummer gives enten til en ung spiller fra klubben eller EN NY SPILLER, med klar henvisning til de mange kontraktløse spillere.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Ove siger i dagens avis at der stadig er et ledigt nr. til træningslejren i Tyrkiet i næste uge. Det nummer gives enten til en ung spiller fra klubben eller EN NY SPILLER, med klar henvisning til de mange kontraktløse spillere.
      Spændende, hvis han mener det alvorligt.

      Nu fik han jo sin "eine neue stürmer" eller faktisk to.

      Comment


        Vi kunne vel reelt set godt mangle alternativer på venstre fløj og i det centrale forsvar - så lur mig om der ikke bliver rykket en ung op til en af pladserne som breddespiller...
        JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
        JM Barometer 1
        2 3 4 5 6 7 8 9 10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
          Vi kunne vel reelt set godt mangle alternativer på venstre fløj og i det centrale forsvar - så lur mig om der ikke bliver rykket en ung op til en af pladserne som breddespiller...
          Jeg synes, at vi mangler en 6'er. Hverken Azer, Schoop, Skulason eller Spelmann en rigtig 6'er, som ligger og sweeper foran forsvaret. Der var i efteråret - også under Ove - en tendens til, at vores midtbane var en motorvej for modstanderne. Dermed får vi aldrig lov til "forsvare os med bolden", for vi får sjældent brudt modstandernes spil ned, i og med vores presspil sidder stadig ikke i skabet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
            Jeg synes, at vi mangler en 6'er. Hverken Azer, Schoop, Skulason eller Spelmann en rigtig 6'er, som ligger og sweeper foran forsvaret. Der var i efteråret - også under Ove - en tendens til, at vores midtbane var en motorvej for modstanderne. Dermed får vi aldrig lov til "forsvare os med bolden", for vi får sjældent brudt modstandernes spil ned, i og med vores presspil sidder stadig ikke i skabet.
            Er Halgrimur ikke 6'er?
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Er Halgrimur ikke 6'er?
              Jo. Men spørgsmålet er om han er bedre en det vi har til den plads.. Det vides ikke endnu så det bliver spændende..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Ove siger i dagens avis at der stadig er et ledigt nr. til træningslejren i Tyrkiet i næste uge. Det nummer gives enten til en ung spiller fra klubben eller EN NY SPILLER, med klar henvisning til de mange kontraktløse spillere.
                Nice. Så vidt jeg ved rejser de jo i weekenden så det bliver spændende at følge de næste dage..
                Mange pladser kan være i spil

                K Traoré igen?

                Comment


                  Det er dæleme flot hvis der bliver hentet mere....

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                    Det er dæleme flot hvis der bliver hentet mere....
                    ja....jeg kan sagtens se vi kan forstærkes; central midt, midterforsvaret nu kasper er rejst, og målmandsposten - alle steder der kunne trænge til en opgradering. Men finder vi lige den blandt kontraktløse spillere??

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                      Det er dæleme flot hvis der bliver hentet mere....
                      Bestemt. Mon ikke at pengene fra KL's udlejning skal ud og arbejde lidt?
                      eller blev de mon brugt på Zohore?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                        Jeg synes, at vi mangler en 6'er. Hverken Azer, Schoop, Skulason eller Spelmann en rigtig 6'er, som ligger og sweeper foran forsvaret. Der var i efteråret - også under Ove - en tendens til, at vores midtbane var en motorvej for modstanderne. Dermed får vi aldrig lov til "forsvare os med bolden", for vi får sjældent brudt modstandernes spil ned, i og med vores presspil sidder stadig ikke i skabet.
                        Vi kunne helt sikkert godt bruge en rigtig 6'er, der kan levere på højt niveau fra forårets start.

                        Men jeg synes nu stadig ikke Azer er et dårligt bud på fremtidens 6'er. Af en central midtbanespiller med hans størrelse synes jeg han har vist sig lidt forbavsende ufarlig offensivt, både som målscorer og oplægger. Han er rimelig rolig på bolden, har en udmærket fysik og har forbedret sig en del i nærkampene. Har svært ved at se ham udvikle de offensive kvaliteter i tilstrækkelig grad.

                        Derfor tror jeg personligt det er som decideret 6'er han skal spille hvis han for alvor skal slå igennem på dette niveau. En position han også spillede mod slutningen af foråret - og det så fornuftigt ud i mine øjne.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                          Vi kunne helt sikkert godt bruge en rigtig 6'er, der kan levere på højt niveau fra forårets start.

                          Men jeg synes nu stadig ikke Azer er et dårligt bud på fremtidens 6'er. Af en central midtbanespiller med hans størrelse synes jeg han har vist sig lidt forbavsende ufarlig offensivt, både som målscorer og oplægger. Han er rimelig rolig på bolden, har en udmærket fysik og har forbedret sig en del i nærkampene. Har svært ved at se ham udvikle de offensive kvaliteter i tilstrækkelig grad.

                          Derfor tror jeg personligt det er som decideret 6'er han skal spille hvis han for alvor skal slå igennem på dette niveau. En position han også spillede mod slutningen af foråret - og det så fornuftigt ud i mine øjne.
                          Azer har store problemer når han konmer under pres , ligesom han ikke har den store speed . Han er for mig at se lidt ala Schoop nydelig når der er afstand til nærmeste modstander .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Azer har store problemer når han konmer under pres , ligesom han ikke har den store speed . Han er for mig at se lidt ala Schoop nydelig når der er afstand til nærmeste modstander .
                            Han har lidt udfordringer med tempoet i kampene i suppen når der er knald på, men jeg synes det er blevet bedre. Det er vel også kun naturligt med de relativt få kampe han har spillet på dette niveau - og ikke mindst det skadesforløb han har haft i klubben. Derfor synes jeg det er for tidligt at konkludere noget som helst om ham.

                            Han kom godt i gang mod slutningen af efteråret og har nu - så vidt jeg ved - haft en opstart uden væsentlige problemer. Hvis han kan undgå skader i foråret (7-9-13) er det nu han for alvor skal til at vise fremskridt og at han hører til på dette niveau.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                              Han har lidt udfordringer med tempoet i kampene i suppen når der er knald på, men jeg synes det er blevet bedre. Det er vel også kun naturligt med de relativt få kampe han har spillet på dette niveau - og ikke mindst det skadesforløb han har haft i klubben. Derfor synes jeg det er for tidligt at konkludere noget som helst om ham.

                              Han kom godt i gang mod slutningen af efteråret og har nu - så vidt jeg ved - haft en opstart uden væsentlige problemer. Hvis han kan undgå skader i foråret (7-9-13) er det nu han for alvor skal til at vise fremskridt og at han hører til på dette niveau.
                              Synes også det blev bedre til sidst, hvor Ove gav ham en helt specifik rolle på holdet, i stedet for Troels der kastede ham ind på midtbanen, hvor han var mere defendiv, hvis han spillede med Spelmann og offensiv når han spillede med ari. Nu har Ove bestemt at han er defensiv midtbane, det fik han tid til at vænne sig til i efteråret, selvom han havde svage kampe i ny og næ. Nu har han haft en lang vinterpause, hvor vi må gå ud fra han har trænet at spille i den rolle, og så må vi håbe han har fået bygget mere på. Hans overblik og afleveringsspil er sådan set som det skal være, men det er rigtigt at farten skal et skridt op, for han var for nem at stresse i enkelte kampe i efteråret.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                                Synes også det blev bedre til sidst, hvor Ove gav ham en helt specifik rolle på holdet, i stedet for Troels der kastede ham ind på midtbanen, hvor han var mere defendiv, hvis han spillede med Spelmann og offensiv når han spillede med ari. Nu har Ove bestemt at han er defensiv midtbane, det fik han tid til at vænne sig til i efteråret, selvom han havde svage kampe i ny og næ. Nu har han haft en lang vinterpause, hvor vi må gå ud fra han har trænet at spille i den rolle, og så må vi håbe han har fået bygget mere på. Hans overblik og afleveringsspil er sådan set som det skal være, men det er rigtigt at farten skal et skridt op, for han var for nem at stresse i enkelte kampe i efteråret.
                                der er ingen tvivl om at Azer og HJ er de bedste bud på 6'er typer. Azer er meget elegant og med fin teknik og godt overblik i afleverigsspillet, men det kniber desværre lidt med tempo og til tider også placeringsevnen når modstanderen kommer rullende ned mod Toppels mål. På et MEGET boldbesiddende hold tror jeg han vil fungere optimalt. HJ er vel "som islændinge er mest" bundsolide og hårdt arbejdende i begge retninger af banen, det bliver spændende at se hvem der "vinder" pladsen hvis de er direkte konkurrenter til den position.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X