Ove siger i dagens avis at der stadig er et ledigt nr. til træningslejren i Tyrkiet i næste uge. Det nummer gives enten til en ung spiller fra klubben eller EN NY SPILLER, med klar henvisning til de mange kontraktløse spillere.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægOve siger i dagens avis at der stadig er et ledigt nr. til træningslejren i Tyrkiet i næste uge. Det nummer gives enten til en ung spiller fra klubben eller EN NY SPILLER, med klar henvisning til de mange kontraktløse spillere.
Nu fik han jo sin "eine neue stürmer" eller faktisk to.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Claus Se indlægVi kunne vel reelt set godt mangle alternativer på venstre fløj og i det centrale forsvar - så lur mig om der ikke bliver rykket en ung op til en af pladserne som breddespiller...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægJeg synes, at vi mangler en 6'er. Hverken Azer, Schoop, Skulason eller Spelmann en rigtig 6'er, som ligger og sweeper foran forsvaret. Der var i efteråret - også under Ove - en tendens til, at vores midtbane var en motorvej for modstanderne. Dermed får vi aldrig lov til "forsvare os med bolden", for vi får sjældent brudt modstandernes spil ned, i og med vores presspil sidder stadig ikke i skabet."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægOve siger i dagens avis at der stadig er et ledigt nr. til træningslejren i Tyrkiet i næste uge. Det nummer gives enten til en ung spiller fra klubben eller EN NY SPILLER, med klar henvisning til de mange kontraktløse spillere.
Mange pladser kan være i spil
K Traoré igen?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægDet er dæleme flot hvis der bliver hentet mere....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægJeg synes, at vi mangler en 6'er. Hverken Azer, Schoop, Skulason eller Spelmann en rigtig 6'er, som ligger og sweeper foran forsvaret. Der var i efteråret - også under Ove - en tendens til, at vores midtbane var en motorvej for modstanderne. Dermed får vi aldrig lov til "forsvare os med bolden", for vi får sjældent brudt modstandernes spil ned, i og med vores presspil sidder stadig ikke i skabet.
Men jeg synes nu stadig ikke Azer er et dårligt bud på fremtidens 6'er. Af en central midtbanespiller med hans størrelse synes jeg han har vist sig lidt forbavsende ufarlig offensivt, både som målscorer og oplægger. Han er rimelig rolig på bolden, har en udmærket fysik og har forbedret sig en del i nærkampene. Har svært ved at se ham udvikle de offensive kvaliteter i tilstrækkelig grad.
Derfor tror jeg personligt det er som decideret 6'er han skal spille hvis han for alvor skal slå igennem på dette niveau. En position han også spillede mod slutningen af foråret - og det så fornuftigt ud i mine øjne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægVi kunne helt sikkert godt bruge en rigtig 6'er, der kan levere på højt niveau fra forårets start.
Men jeg synes nu stadig ikke Azer er et dårligt bud på fremtidens 6'er. Af en central midtbanespiller med hans størrelse synes jeg han har vist sig lidt forbavsende ufarlig offensivt, både som målscorer og oplægger. Han er rimelig rolig på bolden, har en udmærket fysik og har forbedret sig en del i nærkampene. Har svært ved at se ham udvikle de offensive kvaliteter i tilstrækkelig grad.
Derfor tror jeg personligt det er som decideret 6'er han skal spille hvis han for alvor skal slå igennem på dette niveau. En position han også spillede mod slutningen af foråret - og det så fornuftigt ud i mine øjne.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægAzer har store problemer når han konmer under pres , ligesom han ikke har den store speed . Han er for mig at se lidt ala Schoop nydelig når der er afstand til nærmeste modstander .
Han kom godt i gang mod slutningen af efteråret og har nu - så vidt jeg ved - haft en opstart uden væsentlige problemer. Hvis han kan undgå skader i foråret (7-9-13) er det nu han for alvor skal til at vise fremskridt og at han hører til på dette niveau.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægHan har lidt udfordringer med tempoet i kampene i suppen når der er knald på, men jeg synes det er blevet bedre. Det er vel også kun naturligt med de relativt få kampe han har spillet på dette niveau - og ikke mindst det skadesforløb han har haft i klubben. Derfor synes jeg det er for tidligt at konkludere noget som helst om ham.
Han kom godt i gang mod slutningen af efteråret og har nu - så vidt jeg ved - haft en opstart uden væsentlige problemer. Hvis han kan undgå skader i foråret (7-9-13) er det nu han for alvor skal til at vise fremskridt og at han hører til på dette niveau.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægSynes også det blev bedre til sidst, hvor Ove gav ham en helt specifik rolle på holdet, i stedet for Troels der kastede ham ind på midtbanen, hvor han var mere defendiv, hvis han spillede med Spelmann og offensiv når han spillede med ari. Nu har Ove bestemt at han er defensiv midtbane, det fik han tid til at vænne sig til i efteråret, selvom han havde svage kampe i ny og næ. Nu har han haft en lang vinterpause, hvor vi må gå ud fra han har trænet at spille i den rolle, og så må vi håbe han har fået bygget mere på. Hans overblik og afleveringsspil er sådan set som det skal være, men det er rigtigt at farten skal et skridt op, for han var for nem at stresse i enkelte kampe i efteråret.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment