Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Aaarhhgg.....det fremhævede er da vist din egen fortolking.
    Hvis OB er i kontakt med Kent Nielsen om transfers, der ryger ind i hans kommende periode, tror du så virkelig de lukker ørerne, hvis KN har noget at indvende??
    Jeg tænker, at når de kontakter Kent, er det besluttet allerede... men ja, det er kun min egen vurdering...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Lad os lige få den her lukket... http://www.bt.dk/superligaen/kent-ni...foelger-da-med

      »Når det så er sagt, så har OB altså en træner (Ove Pedersen, red.) og en sportschef (Jesper Hansen, red.), der har en mission om at styre sig fri af nedrykning, og det skal der ikke endnu en træner til at hjælpe med. De ved helt klart bedst, hvad der er mest gunstigt for holdet i dette transfervindue, så det blander jeg mig ikke i,« siger Kent Nielsen, der holder fuldt fokus på sæsonopstarten med AaB og ikke sin kommende trænergerning i OB.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Lad os lige få den her lukket... http://www.bt.dk/superligaen/kent-ni...foelger-da-med

        »Når det så er sagt, så har OB altså en træner (Ove Pedersen, red.) og en sportschef (Jesper Hansen, red.), der har en mission om at styre sig fri af nedrykning, og det skal der ikke endnu en træner til at hjælpe med. De ved helt klart bedst, hvad der er mest gunstigt for holdet i dette transfervindue, så det blander jeg mig ikke i,« siger Kent Nielsen, der holder fuldt fokus på sæsonopstarten med AaB og ikke sin kommende trænergerning i OB.
        Jeps, men JH åbner den:

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...n-med-paa-raad

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Den har vi jo lige været igennem den der... og nu kommer KN med en splinterny udtalelse, og lukker den...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Styr jer nu! Der er gamle udtalelser fra mindst en uge siden!

            Comment


              Du har ret, min fejl, hverken den ene eller anden ny...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Du har ret, min fejl, hverken den ene eller anden ny...
                Så fik vi skæld ud af Superior. Der er vist hverken saftevand eller kage til os i dag

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Så fik vi skæld ud af Superior. Der er vist hverken saftevand eller kage til os i dag

                  MvT
                  Den tager jeg sgu gerne på min kappe... altså jeg er stadig fuldt ud overbevist om det Kent jo også selv siger, men artiklen var ikke fra i middags må jeg jo nok erkende...

                  (Fejlen en sendt videre til DSB, der netop i det øjeblik havde udstukket undertegnede en bøde på 750 bobs, for at have tabt min billet på 53 kr, det er 100% deres skyld, en svinestreg )
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Har JH på noget tidspunkt i dag været ude i medierne og "lukke" OB's vindue?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Den tager jeg sgu gerne på min kappe... altså jeg er stadig fuldt ud overbevist om det Kent jo også selv siger, men artiklen var ikke fra i middags må jeg jo nok erkende...

                      (Fejlen en sendt videre til DSB, der netop i det øjeblik havde udstukket undertegnede en bøde på 750 bobs, for at have tabt min billet på 53 kr, det er 100% deres skyld, en svinestreg )
                      Husk at klage. Det er mere eller mindre standard, at man får refunderet sin bøde første gang man klager, hvis man taler sin sag ordentligt.

                      (Beklager off topic, men fuck DSB)
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Husk at klage. Det er mere eller mindre standard, at man får refunderet sin bøde første gang man klager, hvis man taler sin sag ordentligt.

                        (Beklager off topic, men fuck DSB)
                        Vil nok hjælpe hvis du kan fremvise kvittering for at du har købt billetten v evt dankort eller kontoudskrift
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Husk at klage. Det er mere eller mindre standard, at man får refunderet sin bøde første gang man klager, hvis man taler sin sag ordentligt.

                          (Beklager off topic, men fuck DSB)
                          Tak for hintet, det skal da prøves så...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Tak for hintet, det skal da prøves så...
                            Du kan bare sende mig halvdelen af den refunderede bøde
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Du kan bare sende mig halvdelen af den refunderede bøde
                              Jeg kunne også bare lade som om jeg havde læst det et andet sted...

                              (mon ikke en fad eller to kunne komme på tale, hvis det endte med vi bragede sammen en dag )
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Jeg kunne også bare lade som om jeg havde læst det et andet sted...

                                (mon ikke en fad eller to kunne komme på tale, hvis det endte med vi bragede sammen en dag )
                                Top man
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X