Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så mangler vi bare en midtbane spiller ala Zimling.

    Man kan vel god håbe så længe at JH ikke har lukket vinduet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af storm68 Se indlæg
      godt nok træt af de korte kontrakter,vi kan jo stå uden et hold efter sommer pausen.
      Mon ikke at det der gemmer sig bag kontraktlængden og sætningen "så kan vi se hinanden rigtig godt efter", er at spillerne er bange for at binde an med os i længere tid, da de ikke vil risikere at skulle spille 1. division efter sommerferien. Vi risikerer selvfølgelig hård konkurrence, hvis han præsterer godt, men skulle han floppe så kan han hurtigt glemmes og Kent kan få lov til at vælge spillere efter hans hoved. Jeg synes at det er en fin løsning.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af storm68 Se indlæg
        godt nok træt af de korte kontrakter,vi kan jo stå uden et hold efter sommer pausen.
        jeg kan sagtens følge dig - det minder om de leje aftaler jeg har set mig lidt sur på.....men igen når nu vi står med en ny træner efter sommer pausen, desuden ved vi ikke om Zohore slår til, og endelig kan vi stadig rykke ned....der vil det heller ikke være optimalt at have alt for mange dyre folk rendende.

        Optimalt er det så langt fra.....men det er vores situation jo heller ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
          Mon ikke at det der gemmer sig bag kontraktlængden og sætningen "så kan vi se hinanden rigtig godt efter", er at spillerne er bange for at binde an med os i længere tid, da de ikke vil risikere at skulle spille 1. division efter sommerferien. Vi risikerer selvfølgelig hård konkurrence, hvis han præsterer godt, men skulle han floppe så kan han hurtigt glemmes og Kent kan få lov til at vælge spillere efter hans hoved. Jeg synes at det er en fin løsning.
          Det handler jo også om to andre elementer. 1. rykker vi ned skal vi jo ikke stå med to hundedyre folk. 2. Kent Nielsen skal vurdere, om han vil beholde dem.

          Comment


            Dalgaard på leje i et halvt år og med købsoption - det er vel fint
            Zohore - jeg havde håbet meget, han blev signet...og det blev han. Men i et halvt år? Så kan han lige slå igennem hos os, og så passende smutte gratis til sommer. Til sammenligning har vi Thomas Mikkelsen i 4 år. I don't get it. Det er sådan lidt som at pisse i bukserne....men hva' - så havde jeg ikke noget at brokke mig over :-)
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              Måske Zohore ikke ville skrive en længere kontrakt med OB i håb om at komme af sted eller "hjem" til Brøndby, når de sender Elmander på pension efter forårssæsonen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
                Måske Zohore ikke ville skrive en længere kontrakt med OB i håb om at komme af sted eller "hjem" til Brøndby, når de sender Elmander på pension efter forårssæsonen.
                Som han også selv udtaler, så er den korte kontrakt et udtryk for at begge parter gerne vil se hinanden an. OB skal se om han har niveauet til en længere kontrakt, og Kenneth skal se om han får en chance. Derudover er U21 EM til sommer, så det var vigtigt for ham at komme til en klub, hvor han kunne komme til spilletid, frem for en større klub, hvor det ikke var givet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Dalgaard på leje i et halvt år og med købsoption - det er vel fint
                  Zohore - jeg havde håbet meget, han blev signet...og det blev han. Men i et halvt år? Så kan han lige slå igennem hos os, og så passende smutte gratis til sommer. Til sammenligning har vi Thomas Mikkelsen i 4 år. I don't get it. Det er sådan lidt som at pisse i bukserne....men hva' - så havde jeg ikke noget at brokke mig over :-)
                  Nu har jeg brokket mig så meget de sidste par år at jeg ikke orker at brokke mig i dag :-)
                  JH har rettet op på det total kiksede sommer vindue , så må vi se til sommer om det kun var midlertid opretning for at redde røven i denne sæson . Jeg tror vi står godt forud for den næste 1/2 sæson hvor målet er overlevelse .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Nu har jeg brokket mig så meget de sidste par år at jeg ikke orker at brokke mig i dag :-)
                    JH har rettet op på det total kiksede sommer vindue , så må vi se til sommer om det kun var midlertid opretning for at redde røven i denne sæson . Jeg tror vi står godt forud for den næste 1/2 sæson hvor målet er overlevelse .
                    Det er helt fint, at man laver manøvrer, der skal redde røven på os i foråret. Helt fint med mig.
                    Og jeg ved også godt at nedrykningsspøgelset skal tages alvorligt, og at det kan være dyrt for OB, hvis det ender i nedrykning, at tegne længerevarende kontrakter. Men jeg satser på (i mine tanker), at nedrykning ikke sker, og så står OB igen der uden noget brugbart i angrebet....eller måske gør de. Time will tell. Jeg har altid set et stort lys i Zohore, så jeg havde håbet på mere end 5 mdr. i stribet.
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                      Er det ikke det samme som at spørge til råds? Du tror at JH ringer til Kent og siger noget i stil med "Vi skriver med Zohore. Bare lige så du ved det.". Det kan han jo lige så godt læse på bold.dk. Selvfølgelig spørger man KN til råds om hvad han synes om spilleren. Det synes jeg er sagt rimelig explicit i artiklen.
                      Nej, det er da ikke det samme???

                      Ja, jeg er da selvfølgelig ikke i tvivl om at OB informerer en kommende medarbejder om de ting der måtte have ændret sig, eller påvirker ham når han kommer... hvad tror du da..?

                      Bold.dk..? Skulle det tages seriøst det argument..?

                      OB kontakter ham hvis OB gør sådan og sådan... OB kontakter ham ikke for at høre OM OB skal gøre sådan og sådan...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Nej, det er da ikke det samme???

                        Ja, jeg er da selvfølgelig ikke i tvivl om at OB informerer en kommende medarbejder om de ting der måtte have ændret sig, eller påvirker ham når han kommer... hvad tror du da..?

                        Bold.dk..? Skulle det tages seriøst det argument..?

                        OB kontakter ham hvis OB gør sådan og sådan... OB kontakter ham ikke for at høre OM OB skal gøre sådan og sådan...
                        Aaarhhgg.....det fremhævede er da vist din egen fortolking.
                        Hvis OB er i kontakt med Kent Nielsen om transfers, der ryger ind i hans kommende periode, tror du så virkelig de lukker ørerne, hvis KN har noget at indvende??
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Det er helt fint, at man laver manøvrer, der skal redde røven på os i foråret. Helt fint med mig.
                          Og jeg ved også godt at nedrykningsspøgelset skal tages alvorligt, og at det kan være dyrt for OB, hvis det ender i nedrykning, at tegne længerevarende kontrakter. Men jeg satser på (i mine tanker), at nedrykning ikke sker, og så står OB igen der uden noget brugbart i angrebet....eller måske gør de. Time will tell. Jeg har altid set et stort lys i Zohore, så jeg havde håbet på mere end 5 mdr. i stribet.
                          Jamen ingen tvivl om at det ligner "pisse i bukserne løsninger " eller lappeløsninger og at de er foretaget fordi største parten af de tidligere indkøbte spillere til nogles overraskelse ikke er slået til ;-) .
                          Men så må vi se til sommer om JH magter at rydde op og få lavet længere kontrakter med de brugbare spillere og afskibet de spillere som er i overskud som ikke i forvejen har kontraktudløb . Man kan vel sige at JH købte/lejede sig et halvt år og et vindue mere til at vise om han magter opgaven i OB .
                          Last edited by Magge; 03-02-2015, 16:43.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Aaarhhgg.....det fremhævede er da vist din egen fortolking.
                            Hvis OB er i kontakt med Kent Nielsen om transfers, der ryger ind i hans kommende periode, tror du så virkelig de lukker ørerne, hvis KN har noget at indvende??
                            Jeg tror ikke de har været så meget i kontakt med ham. Jo hvis de er gået i forhandlinger med en spiller med et håb om en længere kontrakt har de jo nok - og så har de også ladet ham give sit besyv med. Ligesom JH har udtalt.

                            Men mit personlige bud er mere, at det hele tiden har været planen at lave korte kontrakter nu så KN kan komme ordentligt med i planlægningen til sommer. Og den plan har de nok drøftet og aftalt med KN da de holdt ansættelsessamtaler med ham. Så jeg tror ikke nødvendigvis de på nogen måde har kontaktet ham omkring handlerne denne vinter.

                            Comment


                              Jeg tror de store byggeprojekter er godt under kontrol:
                              Haddis vil være en gevinst i spilopbygningen, løbestærk og kæmpstærk, kan spille flere positioner.
                              Skogseid som "humørforfri" HB, som også kan spille CF.
                              Dalgaard og Zohore at komme tilbage til punch i angrebet.
                              Og hvis Lado så stadig kommer i form og Toppel beskytter os mod alt for mange sorte huller ...
                              bliver det et god forår!
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Jeg tror de store byggeprojekter er godt under kontrol:
                                Haddis vil være en gevinst i spilopbygningen, løbestærk og kæmpstærk, kan spille flere positioner.
                                Skogseid som "humørforfri" HB, som også kan spille CF.
                                Dalgaard og Zohore at komme tilbage til punch i angrebet.
                                Og hvis Lado så stadig kommer i form og Toppel beskytter os mod alt for mange sorte huller ...
                                bliver det et god forår!
                                Skogseid som angriber? (CF - Center Forward)

                                tænker du på center forsvar (CD - Center Defence) eller MF - midtforsvar...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X