Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    De skal bare være bedre, præstere bedre, have bedre CV'er end dem, han hidtid har hentet. Det virker nærmest som om, jeg sidder og læser op for, hvad jeg troede var fodboldens ABC. Undskyld hvis det fornærmer dig.
    MvH ChrisOB
    Folk kalder på spillere, men hvis han ikke har budgettet til at hente nogen der er bedre, så er det galt ligegyldigt hvad han gør.
    Rammerne er som nævnt relevante for mig (i min bedømmelse af JH).

    Comment


      Nu har jeg som moderator fulgt lidt med på sidelinjen - og uden overhovedet at skulle blande mig (for der er sgu ikke meget at lave herinde i øjeblikket) - så tror jeg, at når nerverne er lidt flossede til at begynde med, så skal der ikke mange "hvad tror du......" og "kan du ikke forstå det?" - som helt sikkert ikke er ment nedladende - men grundet omstændighederne opfattes som nedladende- til, for at diskussionen overophedes....

      Jeg foreslår man lige læser sproglig korrektur og trækker vejret dybt før man trykker send - bare lige i dag.... ;-)
      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
      JM Barometer 1
      2 3 4 5 6 7 8 9 10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
        Men det er ikke op til dig eller mig at beslutte om han 'leverer'.
        Det er vel bestyrelsen, og den beslutning tager hensyn til de budgetter han har at gøre med.
        Så for mig ER det rent faktisk relevant at kende detaljerne når jeg bedømmer ham.
        Undskyld, men hvad er det for noget vrøvl? Herinde - på dette debatforum - der er det da i dén grad op til dig eller mig, at "beslutte" os for, om han har leveret eller ej. Det er jo hele pointen med at debattere ham. Er det ikke?

        Det kan godt være, det er relevant for dig at debattere detaljerne; men jeg garanterer dig for, at direktionen kender disse detaljer, og hvis Jesper Hansens indkøb ikke leverer, så vil hans ansættelse bliver stillet i tvivl; og til sidst afsluttet, som det er sket for tusindvis af sportsdirektører i klubber over hele verden; der også har fans, der dømmer sportsdirektører på forummer.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
          Jeg foreslår man lige læser sproglig korrektur og trækker vejret dybt før man trykker send - bare lige i dag.... ;-)
          Jeg ved ikke om den var møntet på nogen bestemt, men jeg syntes Magge, Kaspernon og ChrisOB har et fint niveau. Men jeg er så også vant til at være på bold.dk, hvor det til tider foregår på vuggestue niveau

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
            Nu har jeg som moderator fulgt lidt med på sidelinjen - og uden overhovedet at skulle blande mig (for der er sgu ikke meget at lave herinde i øjeblikket) - så tror jeg, at når nerverne er lidt flossede til at begynde med, så skal der ikke mange "hvad tror du......" og "kan du ikke forstå det?" - som helt sikkert ikke er ment nedladende - men grundet omstændighederne opfattes som nedladende- til, for at diskussionen overophedes....

            Jeg foreslår man lige læser sproglig korrektur og trækker vejret dybt før man trykker send - bare lige i dag.... ;-)
            Transferdag er at sammenligne med en kampdag, hvor der er noget ekstra på spil i forhold til andre dage. Det du beder om, er selvfølgelig nobelt, men i den sidste ende formålsløst. Lige i dag.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Undskyld, men hvad er det for noget vrøvl? Herinde - på dette debatforum - der er det da i dén grad op til dig eller mig, at "beslutte" os for, om han har leveret eller ej. Det er jo hele pointen med at debattere ham. Er det ikke?
              Jeg mener ift om han bliver fyret eller ej (som du selv skrev tidligere). Så er det ligegyldigt om du eller jeg syntes han leverer, hvis direktionen er af en anden mening.

              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Det kan godt være, det er relevant for dig at debattere detaljerne; men jeg garanterer dig for, at direktionen kender disse detaljer, og hvis Jesper Hansens indkøb ikke leverer, så vil hans ansættelse bliver stillet i tvivl; og til sidst afsluttet, som det er sket for tusindvis af sportsdirektører over hele verden; der også har fans, der dømmer sportsdirektører på forummer.
              Helt enig.
              Men jeg syntes ikke jeg kan bedømme JH uden at kende de rammer han arbejder med.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                Jeg ved ikke om den var møntet på nogen bestemt, men jeg syntes Magge, Kaspernon og ChrisOB har et fint niveau. Men jeg er så også vant til at være på bold.dk, hvor det til tider foregår på vuggestue niveau
                Jeg ville være en meget dårlig moderator hvis jeg møntede det på bestemte personer :-) - Jeg kan - med moderatorhatten taget af - sagtens se, hvordan misforståelser kan opstå fordi man vælger at tolke på det skrevne - been there done that - men det er en meget fin og interessant debat her i tråden som jeg med interesse følger
                JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                JM Barometer 1
                2 3 4 5 6 7 8 9 10

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                  Jeg mener ift om han bliver fyret eller ej (som du selv skrev tidligere). Så er det ligegyldigt om du eller jeg syntes han leverer, hvis direktionen er af en anden mening.


                  Helt enig.
                  Men jeg syntes ikke jeg kan bedømme JH uden at kende de rammer han arbejder med.
                  Vi er i gang med at debattere ham - herinde, så er det jo ikke ligegyldigt. Det er jo en debat, herinde, hvor folk kommer med deres mening om alt, hvad det vedkommer OB. Forhåbentligt er det ikke sådan, at vores sportslige ledelse sidder, læser mit indlæg og siger: "ChrisOB kan ikke li' Jesper Hansen; lad os fyre ham".

                  I bund og grund har vi vidt forskellige opfattelser af denne debat. Jeg snakker om bundlinjer, og du vil diskutere detaljer. Jeg mener detaljerne er irrelevante, så længe bundlinjen siger det, som den gør og har gjort; du vil ikke dømme Jesper Hansen uden detaljerne. Fair nok.

                  Jeg synes bare, at det strider imod fodboldens natur. Hvis alle direktioner udelukkende tænkte, som du gør, så ville der være markant færre træner og sportsdirektør-fyringer, end det har hidtid har været i fodboldhistorien. Det er min påstand.

                  En træner kan f.eks være utroligt vellidt i truppen; direktionen kan mærke, der bliver lagt hjerte og sjæl i arbejdet; det er dine "detaljer"; men bundlinjen viser noget andet. Holdet ligger i nedrykningsfare. Hvad for én af disse tankespor, tror DU at direktionen tager deres beslutninger ud fra?

                  Det samme gør sig gældende med en sportsdirektør. Og en spiller. Og en massør. Og alle ansatte i en fodboldklub.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    BT's Lasse Vøge for tre min. siden ovre på Twitter:
                    "Hører lidt om en midbanemand med kvalitet. Men flere ting gå op i en højere enhed. De leder også efter en målmand."

                    Comment


                      Fra transfer live

                      FC Midtjylland slipper ikke Sylvester Igboun medmindre de finder en fuldgod erstatning i aften, og ikke meget tyder på det lige nu.

                      Emil kunne da blive en mulighed

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af BonoVox Se indlæg
                        BT's Lasse Vøge for tre min. siden ovre på Twitter:
                        "Hører lidt om en midbanemand med kvalitet. Men flere ting gå op i en højere enhed. De leder også efter en målmand."
                        møntet på en bestemt klub?
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af BonoVox Se indlæg
                          Ritzaus Lasse Vøge for tre min. siden ovre på Twitter:
                          "Hører lidt om en midbanemand med kvalitet. Men flere ting gå op i en højere enhed. De leder også efter en målmand."
                          Nok fordi HJ var tiltænkt midtbanen men nu er forsvarer pga skader og forestående salg

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            møntet på en bestemt klub?
                            Jeg gætter sgu på OB

                            Comment


                              Ja, øh, OB ... Målmand sandsynligvis først senere, skriver han nu.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af BonoVox Se indlæg
                                Ja, øh, OB ... Målmand sandsynligvis først senere, skriver han nu.
                                Har du et link?

                                Comment

                                Working...
                                X