Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Du og andre kan forsvare Jesper Hansen lige så meget I lyster, hvis de spillere, han henter ikke leverer, så vil han blive fyret til sidst. Uanset hvor rimeligt, det så er. Ikke fordi vi sidder her på et forum og kritiserer ham, men fordi bundlinjen viser, at succes'en for de fleste af indkøbene er udeblevet.
    Jeg antager JH også bliver målt ift det budget han får stukket i hånden.
    Jeg finder det også kun rimeligt, at han bliver udsat for kritik, for jeg er enig i at der har været for mange fejlkøb i mellem.
    Men jeg er ikke overrasket over at han bliver udsat for kritik, men jeg syntes personligt kritikken er for ensidig.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Der er jeg enig... Jeg er så udmærket godt klar over at jeg selv træder ind over den streg, hvor det bliver kortfattet/dumt eller meget direkte hård/sarkastisk kritik, hvor man godt kunne have ventet til dampen havde lagt sig, eller gjort det lidt mere stilet/pænt/gennemtænkt... Jeg kan sagtens forstå hvis det kan irritere nogen...

      Omvendt, det lyserøde snak, det får sgu mig til at krumme tæer, hos nogen virker det fuldstændig ligegyldigt om huset så kun har én enkelt tagplade tilbage, for man er af den overbevisning, at så bliver det nok lige præcis kun der det regner... og den forsøger man så at sælge gang på gang... Jeg kan faktisk ikke holde ud at høre på det, men det er MIT EGET problem, og andre skal ikke ændre hverken mening, personlighed, eller måde at skrive på...

      ... men det giver da nogen diskussioner
      Oh-ho, I've been there brother! De personer, der som oftest mener debatten går over gevind er som oftest nogle af de personer, der agerer, som du beskriver.

      Det er de samme, som på mystisk vis tror, at brok over brok giver mindre brok... Welcome to reality.



      Men ja, jeg går også over gevind. Selvfølgelig gør jeg det. Men modsat mine debatmodstandere, så finder jeg det ganske naturligt, når det jo er OB, det handler om.

      Min tålmodighed kan lægge på et meget lille sted.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
        Jeg antager JH også bliver målt ift det budget han får stukket i hånden.
        Jeg finder det også kun rimeligt, at han bliver udsat for kritik, for jeg er enig i at der har været for mange fejlkøb i mellem.
        Men jeg er ikke overrasket over at han bliver udsat for kritik, men jeg syntes personligt kritikken er for ensidig.
        I en perfekt verden gjorde han; men det er stadig bundlinjen, der tæller. Hvis nogen kan trylle store profiler frem med et budget, der er mindre eller på niveau med vores; nævner ingen navne, så skal Jesper Hansen også kunne gøre det. Det er livets barske realiteter for en sportsdirektør i en klub af OB's størrelse.

        Igen, der er ingen, der her forlanger signinger i DD og Utaka-klassen; selv om det selvfølgelig ville være glædeligt; vi forlanger bare noget, der på bundlinjen er bedre, end det vi rent faktisk har fået.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Oh-ho, I've been there brother! De personer, der som oftest mener debatten går over gevind er som oftest nogle af de personer, der agerer, som du beskriver.

          Det er de samme, som på mystisk vis tror, at brok over brok giver mindre brok... Welcome to reality.
          Jeg kan ikke gennemskue om den var møntet på mig, men jeg syntes ikke i dette tilfælde at jeg brokker mig eller endsige mener debatten går over gevind.
          Jeg syntes bare debatten er for ensidig, og forholder mig til, at der udover at der har været for mange fejlkøb i blandt, også har været gode handler i mellem, eller handler hvor vi måske ikke kender alle detaljerne.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            I en perfekt verden gjorde han; men det er stadig bundlinjen, der tæller. Hvis nogen kan trylle store profiler frem med et budget, der er mindre eller på niveau med vores; nævner ingen navne, så skal Jesper Hansen også kunne gøre det. Det er livets barske realiteter for en sportsdirektør i en klub af OB's størrelse.

            Igen, der er ingen, der her forlanger signinger i DD og Utaka-klassen; selv om det selvfølgelig ville være glædeligt; vi forlanger bare noget, der på bundlinjen er bedre, end det vi rent faktisk har fået.

            MvH ChrisOB
            Har svært ved at være mere enig... Hvis man ser den måde at Esbjerg og Midtjylland (før de fik penge) bla handler og har handlet må jeg da sige at vi har tabt den kamp med længder... Selv Aab har lavet flere gode handler end os på et lavere budget. SDJ. Man kunne blive ved..

            Comment


              Heerenveen meddeler på deres hjemmeside at TD udlejes til OB det kommende halvår.

              Comment


                http://www.ob.dk/artikel/ob-lejer-thomas-dalgaard.aspx

                Comment


                  Så ramte den også OB's hj.side

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    I en perfekt verden gjorde han; men det er stadig bundlinjen, der tæller. Hvis nogen kan trylle store profiler frem med et budget, der er mindre eller på niveau med vores; nævner ingen navne, så skal Jesper Hansen også kunne gøre det. Det er livets barske realiteter for en sportsdirektør i en klub af OB's størrelse.
                    Enig. Men vi kender ikke vores vores budget ift de andre klubber.
                    Det er mit indtryk at både Hobro og FCV har en rigmand i ryggen der har smidt nogle penge til transfers. EFB har penge for EL.
                    Så har 'vi' fået 35 mio, men så vidt jeg ved er de ikke øremærket til køb af spillere.

                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Igen, der er ingen, der her forlanger signinger i DD og Utaka-klassen; selv om det selvfølgelig ville være glædeligt; vi forlanger bare noget, der på bundlinjen er bedre, end det vi rent faktisk har fået.
                    MvH ChrisOB
                    Men hvad kunne det 'noget' være.
                    Nogle er tilfredse med Dalgård. Andre ikke. Det samme med Zohore og Larsson.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                      Jeg kan ikke gennemskue om den var møntet på mig, men jeg syntes ikke i dette tilfælde at jeg brokker mig eller endsige mener debatten går over gevind.
                      Jeg syntes bare debatten er for ensidig, og forholder mig til, at der udover at der har været for mange fejlkøb i blandt, også har været gode handler i mellem, eller handler hvor vi måske ikke kender alle detaljerne.
                      Den var nu ikke specielt møntet på dig, eller nogen specifikke, det er bare en generel betragtning, som jeg synes, jeg har gentaget i rimeligt mange debatter efterhånden. (Og som jeg sandsynligvis kommer til at gentage igen og igen og igen)

                      Får du slet ikke noget ud af de pointer, jeg kommer med? Det er irrelevant, at vi ikke kender alle detaljerne. Sportsdirektøren er ansat til at levere. Det er hans job. Et utaknemmeligt job, men ikke destomindre hans job.

                      Hvad der er sket imellem A og B er ikke sagen vedkommende.

                      Og selv om du har ret i, at der har været nogle gode indkøb imellem, så har fejlkøbene været flere, og på bundlinjen ligger vi nr. 10 med 4 point til nedrykning, halvvejs i sæsonen efter 2 10-pladser og en 9. plads de foregående 3 sæsoner.

                      I hvilken verden skal man så være tilfreds med, at der har været et par enkelte gode indkøb og et klart flertal af dårlige/middelmådige, der så IKKE har formået at hæve os op af middelmådigheden på fjerde år?

                      Kan du forestille dig, hvad denne slags kan gøre ved folks tålmodighed/nerver?

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Oh-ho, I've been there brother! De personer, der som oftest mener debatten går over gevind er som oftest nogle af de personer, der agerer, som du beskriver.

                        Det er de samme, som på mystisk vis tror, at brok over brok giver mindre brok... Welcome to reality.



                        Men ja, jeg går også over gevind. Selvfølgelig gør jeg det. Men modsat mine debatmodstandere, så finder jeg det ganske naturligt, når det jo er OB, det handler om.

                        Min tålmodighed kan lægge på et meget lille sted.

                        MvH ChrisOB
                        Du har helt ret, og det er vel også grunden til det eskalerer helt i dag...

                        ... måske det også bare er en naturlig del af det, ikke at kan forstå det naturlige... nu kommer jeg selv i problemer
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                          Jeg antager JH også bliver målt ift det budget han får stukket i hånden.
                          Jeg finder det også kun rimeligt, at han bliver udsat for kritik, for jeg er enig i at der har været for mange fejlkøb i mellem.
                          Men jeg er ikke overrasket over at han bliver udsat for kritik, men jeg syntes personligt kritikken er for ensidig.
                          Selvfølgelig skal budgettet ind over kritikken , og netop pga vores økonomi er der ikke plads til så mange fejlkøb . Som tidligere sagt så nytter det ikke at udskifte ubrugelige spillere med andre ubrugelige spillere . JH fik også til opgave at rydde ud i de dyre spillere hvilket han også gjorde , men det krævede jo heller ikke mere end nogle spilleres lønseddeler og startopstilling et par mdr tilbage for at finde dem der skulle væk , bla han eget indkøb COB . De spillere han har fjernet har alle kostet os penge at komme af med så her har JH jo ikke gjort noget revolutionerende , men noget logisk som var blevet påpeget længe her på forum . Lønbudgettet er barberet ned , hvilket JH skal have ros for , men vi står stadig med for mange spillere i truppen som ikke rykker os i den rigtige retning .
                          Last edited by Magge; 02-02-2015, 16:21.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                            Enig. Men vi kender ikke vores vores budget ift de andre klubber.
                            Det er mit indtryk at både Hobro og FCV har en rigmand i ryggen der har smidt nogle penge til transfers. EFB har penge for EL.
                            Så har 'vi' fået 35 mio, men så vidt jeg ved er de ikke øremærket til køb af spillere.


                            Men hvad kunne det 'noget' være.
                            Nogle er tilfredse med Dalgård. Andre ikke. Det samme med Zohore og Larsson.
                            Hvad det "noget" kan være? Det er ikke mit job at finde ud af det - det er Jesper Hansens. Og hvis de løsninger, han henter ikke virker, så er det ham, der skal finde nogle nye, indtil en anden overtager hans post.

                            De skal bare være bedre, præstere bedre, have bedre CV'er end dem, han hidtid har hentet. Det virker nærmest som om, jeg sidder og læser op for, hvad jeg troede var fodboldens ABC. Undskyld hvis det fornærmer dig.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Får du slet ikke noget ud af de pointer, jeg kommer med? Det er irrelevant, at vi ikke kender alle detaljerne. Sportsdirektøren er ansat til at levere. Det er hans job. Et utaknemmeligt job, men ikke destomindre hans job.
                              MvH ChrisOB
                              Men det er ikke op til dig eller mig at beslutte om han 'leverer'.
                              Det er vel bestyrelsen, og den beslutning tager hensyn til de budgetter han har at gøre med.
                              Så for mig ER det rent faktisk relevant at kende detaljerne når jeg bedømmer ham.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                                Jeg antager JH også bliver målt ift det budget han får stukket i hånden.
                                Jeg finder det også kun rimeligt, at han bliver udsat for kritik, for jeg er enig i at der har været for mange fejlkøb i mellem.
                                Men jeg er ikke overrasket over at han bliver udsat for kritik, men jeg syntes personligt kritikken er for ensidig.
                                Det er svært, men så må man jo bruge de informationer der trods alt kommer, feks. det faktum, at vi lige har ansat historiens dyreste OB træner, som afløser for den anden dyreste i historien(TB), samt at JH løbende i efteråret har meldt ud at OB økonomisk er i den bedste halvdel, og hvad der nu ellers er...

                                OB er en klub der hører til i den bedste halvdel af dansk fodbold, og man sætter ambitionerne derefter, med en buffer, så sæsonen stadig er godkendt, såfremt vi skulle blive 7´er... det ændrer sig ikke grundet efteråret, økonomien er nemlig til at forbedre situationen... er købmandskabet..?
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X