Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lyder ikke til at LASK kan få lukket handlen omkring Bodul, hvad det så måtte være der bremser det, men i hvert fald kigger de andre veje nu... sgu ærgerligt, mon ikke det er noget med lønnen, det kan da næsten ikke være transfersummen, ved mindre LASK vil have ham helt gratis... det må de sgu egentlig godt for min skyld, JH er nok ikke enig...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Vintervinduet har da alle dage varet fra d. 5 Januar til d. 31 Januar kl. 24.00 ??

      Comment


        Ja meeen, hvis den 31/1 er en lørdag eller søndag kører vinduet til og med mandag.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Lyder ikke til at LASK kan få lukket handlen omkring Bodul, hvad det så måtte være der bremser det, men i hvert fald kigger de andre veje nu... sgu ærgerligt, mon ikke det er noget med lønnen, det kan da næsten ikke være transfersummen, ved mindre LASK vil have ham helt gratis... det må de sgu egentlig godt for min skyld, JH er nok ikke enig...
          Det må helt klart være lønnen. Eller også har de set lidt video fra hans kampe i OB-trøjen. Blev Bodul ikke hentet mens Poul Hansen var under afvikling som cirkusartist hos os? Bodul får sikkert en solid løn. Det er lige før JH skulle sende Bodul + lidt penge til LASK for at komme af med ham��

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
            Vintervinduet har da alle dage varet fra d. 5 Januar til d. 31 Januar kl. 24.00 ??
            ... med mindre den 1. er en Lørdag/Søndag, som det er i år, så fortsætter det til første hverdag kl. 23.59... Mandag d. 2 kl. 23.59...

            ... og der er stadig ikke noget der hedder 24.00
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Ja åbenbart
              http://www.fodbold-transfers.dk/indh...ter-og-sommer/

              Edit

              Comment


                Jeg har en spandfuld rygter om spillere ind og ud af OB, samt nogle lettere eksotiske historier om vor kære sportsdirektørs gøren og laden på markedet. Men da der kun er hån og dårlig stemning herinde kan i følge dem på twitter, som så mange andre.
                Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                  Jeg har en spandfuld rygter om spillere ind og ud af OB, samt nogle lettere eksotiske historier om vor kære sportsdirektørs gøren og laden på markedet. Men da der kun er hån og dårlig stemning herinde kan i følge dem på twitter, som så mange andre.
                  Hvilket du vel også i din fortid som Svinet også har gjort dig fortjent til

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                    Det må helt klart være lønnen. Eller også har de set lidt video fra hans kampe i OB-trøjen. Blev Bodul ikke hentet mens Poul Hansen var under afvikling som cirkusartist hos os? Bodul får sikkert en solid løn. Det er lige før JH skulle sende Bodul + lidt penge til LASK for at komme af med ham��
                    Jeg husker faktisk ikke hvem vi havde på posten der, tænker om ikke det var der hvor TB dobbelt jobbede, og var træner og Sportschef..?
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Jeg husker faktisk ikke hvem vi havde på posten der, tænker om ikke det var der hvor TB dobbelt jobbede, og var træner og Sportschef..?
                      Ja det tror jeg er rigtigt, men mener også Poul blev fyret lige inden vintervinduet åbnede og derfor "lovede" at hjælpe os igennem transfervinduet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                        Jeg har en spandfuld rygter om spillere ind og ud af OB, samt nogle lettere eksotiske historier om vor kære sportsdirektørs gøren og laden på markedet. Men da der kun er hån og dårlig stemning herinde kan i følge dem på twitter, som så mange andre.
                        Hahaha, der er sgu da ingen i verden der følger dig, din simple løgner... du fremstår som en syg person, der burde have hjælp, men i stedet er det nu Twitter du vil få dit fix på... Den dårlige stemning, den er du selv skyld i, du kan bare lade være med at lyve folk lige op i ansigterne, og ignorere dem efterfølgende, når de stiller spørgsmål til dig... hvor dum er du???
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Hahaha, der er sgu da ingen i verden der følger dig, din simple løgner... du fremstår som en syg person, der burde have hjælp, men i stedet er det nu Twitter du vil få dit fix på... Den dårlige stemning, den er du selv skyld i, du kan bare lade være med at lyve folk lige op i ansigterne, og ignorere dem efterfølgende, når de stiller spørgsmål til dig... hvor dum er du???

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Hahaha, der er sgu da ingen i verden der følger dig, din simple løgner... du fremstår som en syg person, der burde have hjælp, men i stedet er det nu Twitter du vil få dit fix på... Den dårlige stemning, den er du selv skyld i, du kan bare lade være med at lyve folk lige op i ansigterne, og ignorere dem efterfølgende, når de stiller spørgsmål til dig... hvor dum er du???
                            Tak for et godt grin på en grå dag :)
                            Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                            Comment


                              Er glad for det er Twitter du forpester og ikke vores forum med alt det lort du lukker ud.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                                Jeg har en spandfuld rygter om spillere ind og ud af OB, samt nogle lettere eksotiske historier om vor kære sportsdirektørs gøren og laden på markedet. Men da der kun er hån og dårlig stemning herinde kan i følge dem på twitter, som så mange andre.
                                Sjovt at dit indlæg herinde kom lige efter at dette kom på twitter

                                tipsbladet.dk@tipsbladet 43 min.43 minutter siden
                                Man fornemmer, at der kan ske ting og sager i @Odense_Boldklub inden på mandag. Interview med Jesper Hansen om lidt #sldk #transferdk

                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X