Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg sendte også Peter Utaka en besked her for nogle dage siden, da jeg hørte at han tumlede rundt i Odense.

Han skrev til mig at han skulle besøge sin fætter, hvem det så end er? Han sagde desuden også at han besøgte OB og drengene, men var ked af at der ikke var så mange bekendte ansigter tilbage.

Han sluttede af med at sige, at han håbede han kunne komme tilbage en dag, men det blev ikke i denne omgang. Desværre - Jeg havde nu gerne set ham en tur i OB trøjen igen.... Nu.
    Last edited by Kogtbaby88; 27-01-2015, 17:07.

Comment

Comment

Er der virkelig ikke bare et lille bitte rygte med hold i? Savner godt nok der sker bare lidt, altså jeg synes da vores trup er ok, men lige en lille signing hvor jeg kan tænke FEDT ville ikke gøre noget..

Comment

I second that:-/

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Cool lige at have Utaka's nummer

Det må godt nok være en god kammerat når man rejser fra Nigeria/Kina for liiiige at besøge ham sidst i et transfervindue...
            nok en rund fødselsdag. Eller nowet
            Tjah, det er nu meget normalt at spillerne har kammerater og venner i og omkring tidligere klubber som de rejser rundt og besøger i offseason. Fx holdt den gode Marcus P. Nytår i Odense.

Comment

Så status er altså, at vi har 3 dage til vinduet lukker. Vi vidste vi fik en forstærkning til den centrale midt, der også kan gøre sig i forsvaret og her ud over har vi hentet en højre back med "so, so" CV.

Er dette mon tilstrækkeligt til at sikre endnu en sæson i den bedste række?

Jeg føler mig lidt bekymret og er meget spændt på sæson åbningen. Spørgsmål som, hvor meget flyttede vi os reelt i afslutningen af efteråret under Ove, og hvor meget skal der til for at knække den positive kurve, kredser i mit hoved.

Vinduet er ikke lukket, men jeg havde nok forventet at der enten var hentet en angriber eller en målmand på nuværende tidspunkt.
              Last edited by Netsirk; 28-01-2015, 04:55.

Comment

Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                Så status er altså, at vi har 3 dage til vinduet lukker. Vi vidste vi fik en forstærkning til den centrale midt, der også kan gøre sig i forsvaret og her ud over har vi hentet en højre back med "so, so" CV.

Er dette mon tilstrækkeligt til at sikre endnu en sæson i den bedste række?

Jeg føler mig lidt bekymret og er meget spændt på sæson åbningen. Spørgsmål som, hvor meget flyttede vi os reelt i afslutningen af efteråret under Ove, og hvor meget skal der til for at knække den positive kurve, kredser i mit hoved.

Vinduet er ikke lukket, men jeg havde nok forventet at der enten var hentet en angriber eller en målmand på nuværende tidspunkt.
                vinduet lukker d. 2/2 så vi har vel reelt 5 dage endnu, men gør nok ikke den store forskel alliwl...jeg deler din bekymring om hvor gode vi reelt er, ganskevist er vi forstærket på midtbanen med Hallgrimur, hb er vel ikke præcis fremgang i fht. Ruuds afgang, men derfor kan Skogseid sagtens være god i en kontrolleret offensiv som jeg tænker er udgangspunktet dette forår, målmands- og angrebssituationen taler sit eget sprog. Vi må sætte vores lid til at Lado viser formfremgang og at MT leverer på et plan som vi ved han kan uden for mange svipsere
                Last edited by manner; 28-01-2015, 05:30.
                Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Tror endda der er 6 dage.. Mandag er vidst med
                  rolig nu drenge

Der bliver 100% arbejdet på noget

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Tror endda der er 6 dage.. Mandag er vidst med
                    rolig nu drenge

Der bliver 100% arbejdet på noget
                    Med JH ved styrepinden, så er min frygt at det der arbejdes på ikke ville kunne forstærke SFB, eller Næsby.

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Med JH ved styrepinden, så er min frygt at det der arbejdes på ikke ville kunne forstærke SFB, eller Næsby.
                      Er helt på linje med dig , er faktisk så bekymret over JH at jeg nærmere frygter indkøb fremfor at håbe på indkøb . Hans indkøbs historik er enddog meget skræmmende .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

Comment

Jeg er såmænd heller ikke i tvivl om at der arbejdes på noget (forhåbenligt noget kvalitet). Men hvordan de formår at holde selv det mindste lille bitte rygte fra presse og andre, er da for vildt.
                        Hvor ville jeg ønske at jeg snart kan sige WOW til en transfer (et godt rygte ville heller ikke være af vejen). Abstinenser!!!!!

Comment

Var der ikke en, der bragte et rygte om, at vi var interesseret i en tidligere Superliga-angriber?

Måske det kunne være Aron Johansson? http://tipsbladet.dk/nyhed/benelux/s...er-maaske-klub

Comment

Nu aner vi jo ikke hvilket budget han har at arbejde med denne vinter

men vi da håbe han forvalter det han har lidt bedre end i sommers

Comment

Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                              Var der ikke en, der bragte et rygte om, at vi var interesseret i en tidligere Superliga-angriber?

Måske det kunne være Aron Johansson? http://tipsbladet.dk/nyhed/benelux/s...er-maaske-klub
                              Ville være lækkert med ham men det virker urealistisk

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                vinduet lukker d. 2/2 så vi har vel reelt 5 dage endnu, men gør nok ikke den store forskel alliwl...jeg deler din bekymring om hvor gode vi reelt er, ganskevist er vi forstærket på midtbanen med Hallgrimur, hb er vel ikke præcis fremgang i fht. Ruuds afgang, men derfor kan Skogseid sagtens være god i en kontrolleret offensiv som jeg tænker er udgangspunktet dette forår, målmands- og angrebssituationen taler sit eget sprog. Vi må sætte vores lid til at Lado viser formfremgang og at MT leverer på et plan som vi ved han kan uden for mange svipsere
                                Nå for pokker, my bad. Fandt en hjemmeside, hvor der stod at det lukkede den 31/01, men det må jo så være en fejl.

Comment

Working...
                                X