Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg betaler gerne portoenLast edited by andlox; 01-01-2015, 17:38."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlægØnsketænkning ??? Det ville være den største joke siden Troels Bech. Makienok er simpelthen så ringe. Han er Twitter player. Fodboldspiller, det er han så langt fra. Han er rystende ringe.
- Men han kan slet ikke skifte til os, så det er heldigvis ikke aktuelt."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlægØnsketænkning ??? Det ville være den største joke siden Troels Bech. Makienok er simpelthen så ringe. Han er Twitter player. Fodboldspiller, det er han så langt fra. Han er rystende ringe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægSÅDAN så lukker vi lige den tanke. Udelukker det også William Kvist? Hmm ja det må det gøre, jeg tror mest på en skarpretter til at hjælpe os.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægHer er hvad jeg har hørt fra nær og fjern
Marc Pedersen - Ønske fra Kent
Jeppe Simonsen -(?)
Piotr Parzysek - Bud afgivet
Frederik Børsting - Ønske fra Kent og OB
Godt Nytår
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægHer er hvad jeg har hørt fra nær og fjern
Marc Pedersen - Ønske fra Kent