Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    OK, sorry det var ikke min mening at træde nogen over tæerne....eller ribbenene ;-), vil dog tro der kan være forskel på sådanne brud, bl.a. præcist hvilket ribben der er tale om og hvor voldsomt slaget har været. Jeg har naturligvis ingen anelse om hvor slemt det står til med Dalgaard, men jeg håber bare stadig vi lejer ham frem til sommer, evt suppleret med endnu en angriber med fart i støvlerne, så dybdeløb også kan blive et våben fra vores side.
    Der var nu ikke noget at undskylde for :-)
    Blot ville jeg lige pointere, at det der med et brækket ribben altså ikke er for sjov....man kan stort set intet lave udover bare at sidde stille og hvile.

....og hvor er det dog tragikomisk - først "lander" OB ham svenskeren...ham napper EfB for næsen af OB. Dernæst er den sikker med Dalgaard - så kommer der lige et brækket ribben i vejen....hvad så nu, JH? Du har haft hele efteråret og vinteren over til at se på bl.a. angribere - du har vel fundet frem til mere end blot disse to?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Ja mon ikke han har kig på endnu en middelmådig angriber med et niveau som knap rækker til 1. div som han kan smide 1,3 mill og en 4 årig kontrakt efter ;-) ..
    Antipas kostede mindre
    http://www.bold.dk/nyt/hobro-ude-efter-thygesen

skræmmende handel JH

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    nej det sgutte optimalt - men så må JH jo sætte plan C og D i værk.....for dem har han vel liggende
    Ja mon ikke han har kig på endnu en middelmådig angriber med et niveau som knap rækker til 1. div som han kan smide 1,3 mill og en 4 årig kontrakt efter ;-) ..

Leave a comment:

• Wieben
    replied
    Du har Tydeligvis ikke selv brækket et ribben. ..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Måske derfor Hobro kigger mere i retning af ham den lange fra FCM ?
    Poul

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Så må man bare hente både Dalgaard og en mere
    Yeahhhh baby

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Thomas Dalgaard brækkede åbenbart et ribben mod Dordrecht og er ude ca en måned. Kildent tidspunkt nu der forhandles tæt med OB #transferdk
    Måske derfor Hobro kigger mere i retning af ham den lange fra FCM ?

Leave a comment:

• guldtilob
    replied
    Så må man bare hente både Dalgaard og en mere

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Der er 4 måneder til vi spiller den sidste kamp, vi skal handle en vi kan bruge i alle 4 måneder...

1 måneds skade, 1 måned til at komme tilbage og til at finde lidt ind på holdet, så er der 2 tilbage til at få gang i karrieren igen... Det er jeg ikke tryg ved...
    nej det sgutte optimalt - men så må JH jo sætte plan C og D i værk.....for dem har han vel liggende

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Der er 4 måneder til vi spiller den sidste kamp, vi skal handle en vi kan bruge i alle 4 måneder...

1 måneds skade, 1 måned til at komme tilbage og til at finde lidt ind på holdet, så er der 2 tilbage til at få gang i karrieren igen... Det er jeg ikke tryg ved...

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    "Et brækket ribben er altså ikke så slemt" !!???
    Har DU nogensinde prøvet at brække et ribben??? Det har jeg! Ingenting fungerer rent fysisk - overhovedet! I LAAAANG tid!
    OK, sorry det var ikke min mening at træde nogen over tæerne....eller ribbenene ;-), vil dog tro der kan være forskel på sådanne brud, bl.a. præcist hvilket ribben der er tale om og hvor voldsomt slaget har været. Jeg har naturligvis ingen anelse om hvor slemt det står til med Dalgaard, men jeg håber bare stadig vi lejer ham frem til sommer, evt suppleret med endnu en angriber med fart i støvlerne, så dybdeløb også kan blive et våben fra vores side.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Har DU nogensinde prøvet at brække et ribben??? Det har jeg! Ingenting fungerer rent fysisk - overhovedet! I LAAAANG tid!
    Jeg ved, at dette er yderst smertefuldt, og jeg er ikke sikker på, om der er kun en måned han taber. I et ribben skade uden fraktur man kan få en spiller med smertestillende igen ret hurtigt på hans fødder. Men en fraktion ... ingen løbetræning, kun pause ... den har brug for tid (tabt tid) så vidt jeg ved.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Det kører altså bare for os. Heldige er vi så heller ikke.

Men forstår ikke, han skriver på Twitter han blev skadet i en kamp i fredags. Det er måske først nu man har fastslået, at det er brækket og ikke bare trykket?
    Det forvirrede også lige mig, men det må vel være sådan den hænger sammen...

Leave a comment:

• obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Et enkelt brækket ribben er altså ikke så slemt. Håber stadig vi henter ham så han kan komme med på træningslejr. Vi får brug for ham det kommende halve år.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    En måned ude, sådan træningsunderskud og ingen ordentlig forberedelse med holdet. Jeg ville virkelig elske at se ham i holdet. Men er det nok fornuftigt hvis det virkelig var bare en lejeaftale for et halv år? Jeg ved det ikke. Jeg kunne kaste op...
    Last edited by andlox; 01-02-2015, 18:47.

Leave a comment:

Working...
X