Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Komsi
    replied
    Det tror jeg ganske simpelt ikke på.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Envi Se indlæg
    Korrekt, ikke 1,3 men 1,4 mill for Mikkelsen
    Er det et officielt tal?

Leave a comment:

• Envi
    replied
    Korrekt, ikke 1,3 men 1,4 mill for Mikkelsen

Leave a comment:

• Hyldedk
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Argh, brækkede ribben er da ikke så slemt. Altså, der er stor forskel på det, og bøjede ribben er værre i forhold til selve smertefølelsen. Dog varer brækkede ribben selvfølgelig typisk længere tid at komme sig over.
    Jeg har prøvet begge dele. Man kan ikke yde 100% med nogle af dem. Og slet ikke med bøjede, det gjorde ondt bare og trække vejert( og man skal slet ikke grine)
    men har da spille en hel rugby kamp ( 1 div)godt tapet rundt om kroppen med 2 brækket.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    E
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Hvis Dalgaard skulle være ude indtil omkring 1/3, så skal han lige have noget boldføling, som han i forvejen er i underskud med, og så tikker kalenderen derudaf. Derfor kan han stadig godt give mening, især hvis han kan være med til at lande livsvigtige points i senere i foråret; men det må blive lidt i kamp med uret. Ikke den nemmeste beslutning for den sportslige ledelse; men mon der er en plan b efterhånden, når deadline nådesløst nærmer sig?
    vi er allerede igang med plan B allerede jo

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
    OB har ikke givet 1,7 mill for Kirkeskov, ikke engang tæt på. Tror heller ikke på at man har betalt 1,3 mill for Mikkelsen, men hvad den handel angår ved jeg ikke noget med sikkerhed.

Leave a comment:

• Komsi
    replied
    OB har ikke givet 1,7 mill for Kirkeskov, ikke engang tæt på. Tror heller ikke på at man har betalt 1,3 mill for Mikkelsen, men hvad den handel angår ved jeg ikke noget med sikkerhed.

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    Hvis Dalgaard skulle være ude indtil omkring 1/3, så skal han lige have noget boldføling, som han i forvejen er i underskud med, og så tikker kalenderen derudaf. Derfor kan han stadig godt give mening, især hvis han kan være med til at lande livsvigtige points i senere i foråret; men det må blive lidt i kamp med uret. Ikke den nemmeste beslutning for den sportslige ledelse; men mon der er en plan b efterhånden, når deadline nådesløst nærmer sig?

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Hvis Dalgaard kommer, er jeg helt overbevist om at han bliver en gevinst. Spørgsmålet er bare hvornår?

Men i betragtning af, at vi ikke har meget håb om point i tre ud af de fire første kampe alligevel, betyder det måske mindre.
    Var han iøvrigt ikke også rygtet til os i 2013 ? Så tredie fang kan blive lykkens gang ...

Der kan så ligge den bekymring at vi lige som i sommers skal køre en ny mand ind i angrebet på et hold som er kommet skidt fra start og er i krise og akut nedrykningsfare , hvis vi kommer ud af de første 3-4-5 kampe uden eller med meget få point ..

FCM ude , FCK hjemme , FCV ude , BIF ude EfB hjemme , det er sgu en helvedes svært opstart .

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Hvis Dalgaard kommer, er jeg helt overbevist om at han bliver en gevinst. Spørgsmålet er bare hvornår?

Men i betragtning af, at vi ikke har meget håb om point i tre ud af de fire første kampe alligevel, betyder det måske mindre.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    http://www.fyens.dk/sport/OB-jagt-An...rtikel/2652997

Beskrives som en slem skade, men det er vel fordi det er brækket, og nok ikke som flere måneders pause... en måneds penge lyder det her, det er vel også meget normalt... men absolut ikke optimalt...

Leave a comment:

• Dinesen84
    replied
    Har osse mine tvivl om TD. Men alt andet lige, han er 31 har altid scoret masser af mål, så Ham må vel også være sulten efter at vise at han kan for en stor klub i Denmark. Og der er OB vel hans sidste chance for at vise hvad han kan

Leave a comment:

• John Doe
    replied
    Fint med TD. Han skal nok vise sit værd når han bliver klar. Spørgsmålet er bare hvornår. Kunne man håbe på at der kommer mere?

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Men selvom TD var indstillet på OB i sommer var der jo stadig det lille men, at Viborg krævede en pris, der var meget høj ift OBs økonomiske formåen. Så det var vel ikke pga nøl, vi ikke fik ham, men vel mere pga nærighed eller manglende økonomiske midler alt efter, hvordan man ser det.

Mht DL aner jeg intet om forløbet. Men jeg har svært ved at forestille mig, hvorfor han - med det cv han trods alt har - skulle have travlt med at skrive under med OB. Han har vel set tiden an, og da transferdeadline nærmede sig var han moden på os, men vi blev overhalet indenom af Esbjerg, der sportsligt har været mere interessant de sidste par år og måske endda har kunnet tilbyde en bedre økonomi ovenpå et par gode spillersalg. Men jeg aner det ikke, så det er da muligt JH har været håbløs, men jeg har bare svært ved at forestille mig, vi i vores situation kunne lokke en spiller som DL til OB tidligere end et par dage før transferdeadline.
    Det kan være muligt at DL ville vente det har du ret i , men muligheden for at det var JH som nølede er vel lige så stor . Han er jo ikke kendt for at handle hurtigt . Så meget mere attraktiv er EfB heller ikke ift OB , så hvis DL ville vente for at se om noget bedre end OB dukkede tror jeg også han ville holde EfB hen de sidste par dage for at se om noget endnu bedre dukkede op .

At vi ikke havde økonomi til at sende et højere bud end de 2,5 mil til VFF giver jeg intet for , når vi efterfølgende smider 800.000 for Kryger . 1,3 mill for Mikkelsen og ikke mindst 1,7 mill for Kirkeskov samt brugte X kr på Lado .
    Last edited by Magge; 01-02-2015, 22:47.

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
    Rene Schrøder skriver på twitter: I morgen bliver Thomas Dalgaard - trods en ribbenskade - ny OB-spiller. Leje til sommer med en frikøbsklausul. #transferdk
    Det lyder sgu lidt desperat må jeg sige, men forstår det bedre, hvis Kent ønsker at få ham tilknyttet når han kommer til. Ellers er det jo et forfærdeligt udgangspunkt at hente en spiller til, som på kort sigt skal redde os, er skadet og ikke er en del af opstarten helt frem til forårets start.

Leave a comment:

Working...
X