Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
    Det er nok for meget at bede om, men hvor ville jeg dog ønske at vi også hentede en hurtig teknisk stærk angriber også - og nej, jeg har ikke glemt Greve. Tror bare ikke at han kan gøre en forskel endnu.
    Mon ikke vi prøver til sommer. Mange ting kommer i spil på den plads vel..
    TM risikerer at tilbringe meget tid uden for truppen og får vel næppe spilletid i foråret
    Dalgaard kan vi ikke være sikre på hvis han kun lejes
    Lado. Tja. Hvis han er piv ringe i foråret søger han vel også videre

Leave a comment:

• Balboa
    replied
    Det er nok for meget at bede om, men hvor ville jeg dog ønske at vi også hentede en hurtig teknisk stærk angriber også - og nej, jeg har ikke glemt Greve. Tror bare ikke at han kan gøre en forskel endnu.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
    og så håber man jo lige på toppen af kransekagen = Leje/Køb af en keeper 2-3 niveaer over Toppel
    Det ville være lækkert ja. Men man tror ikke rigtig på det vel?

Leave a comment:

• Schneider
    replied
    og så håber man jo lige på toppen af kransekagen = Leje/Køb af en keeper 2-3 niveaer over Toppel

Leave a comment:

• guldtilob
    replied
    Han er ikke noget særligt med bolden ... men han ved hvor målet står. Hvis han kan score i hver anden kamp er det helt fint.

Leave a comment:

• Familien L
    replied
    Nu kan bt.dk fortælle, at Heerenveens danske angriber vender tilbage til Superligaen efter intense forhandlinger og tørner ud for OB på en lejeaftale for resten af sæsonen.

Dialogen er stadig i gang, men ifølge hollandske pressekilder, så mangler der kun formalia og enkelte økonomiske knaster, før den blonde frontløber præsenteres.

http://www.bt.dk/fodbold/ob-lejer-th...aesen-af-hobro

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det sidste jeg hørte var at der var lidt ankel"knas" muligvis lidt overbelastning p.gr.a. bløde baner og at det var lidt on/off med det
    Okey. Vi krydser fingre. Så bliver det nok HJ og LN fra start

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvad var/er der egentligt galt med LN.

Nej når DH ikke engang træner med endnu varer det nok lidt
    det sidste jeg hørte var at der var lidt ankel"knas" muligvis lidt overbelastning p.gr.a. bløde baner og at det var lidt on/off med det

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    den kalder jeg lige. LN bliver klar...DH når det næppe efter hvad jeg hører
    Hvad var/er der egentligt galt med LN.

Nej når DH ikke engang træner med endnu varer det nok lidt

Leave a comment:

• manner
    replied
    Er det sikkert nok ja. Men hvis de ikke når at blive klar og vi får en god defensiv start kan det jo godt være at han fortsætter der lidt..
    men ser pt også helst LN og DH på de pladser når de er helt klar
    den kalder jeg lige. LN bliver klar...DH når det næppe efter hvad jeg hører

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Jeg tror ikke Spelmann får tjansen som hængende angriber. Jeg tror at Greve kommer til at få masser af spilletid. Han kæmper godt, han score mål og Ove har set potentialet i ham.
    den køber jeg gerne, de indhop Greve gjorde i efteråret som afløser for Bodul afslørede et stort potentiale, engagement og vilje

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Tror kun det er fordi LN og DH ikke er klar
    Er det sikkert nok ja. Men hvis de ikke når at blive klar og vi får en god defensiv start kan det jo godt være at han fortsætter der lidt..
    men ser pt også helst LN og DH på de pladser når de er helt klar

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Lige pt ligner det altså at Hallgrimur starter i midtforsvaret
    Tror kun det er fordi LN og DH ikke er klar

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
    Det vil være naturligt om vi I nogle af kampene kom til at se Spelmann ligge bagved Lado eller TD. Det er meget et spørgsmål om hvordan midtbanen skal bygges op og om der skal være plads til både Azer, Hallgrimur og Spelmann.
    Jeg tror ikke Spelmann får tjansen som hængende angriber. Jeg tror at Greve kommer til at få masser af spilletid. Han kæmper godt, han score mål og Ove har set potentialet i ham.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
    Det vil være naturligt om vi I nogle af kampene kom til at se Spelmann ligge bagved Lado eller TD. Det er meget et spørgsmål om hvordan midtbanen skal bygges op og om der skal være plads til både Azer, Hallgrimur og Spelmann.
    Lige pt ligner det altså at Hallgrimur starter i midtforsvaret

Leave a comment:

Working...
X