Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1
Collapse
X
-
Lyder til de har afvist et bud på 30 mill+
så nok ingen Emil med mindre der sker noget nyt
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLyder til at der snart kommer nyt om Sisto ud i medierne
kunne man forestille at de handler Emil Larsen hurtigt for at dække pladsen af efter ham og Sly hvis de handles?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLyder til at der snart kommer nyt om Sisto ud i mediernekunne man forestille at de handler Emil Larsen hurtigt for at dække pladsen af efter ham og Sly hvis de handles?
Leave a comment:
-
Lyder til at der snart kommer nyt om Sisto ud i medierne
kunne man forestille at de handler Emil Larsen hurtigt for at dække pladsen af efter ham og Sly hvis de handles?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægNu var begejstringen på forum altså også til at overse da rygtet med Larsson startede (du kan selv checke de første 3-4 sider).
Så havde vi signet ham havde der været ballade og nu hvor det ikke er sket, så er der også ballade.
Medmindre vi hiver en spiller ned fra en urealistisk høj hylde, så er der altid nogen der er utilfreds (og hvis det så er fra en høj hylde, så vil nogen sikkert syntes han er for dyr).
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægHvis Dalgaard kommer, er jeg helt overbevist om at han bliver en gevinst. Spørgsmålet er bare hvornår?
Men i betragtning af, at vi ikke har meget håb om point i tre ud af de fire første kampe alligevel, betyder det måske mindre.
Derudover forekommer det mig, at han tidligere har været rygtet til AaB, så hvis Kent Nielsen er vild med ham, så er et lejemål jo også en fin måde at tilnærme sig spilleren på.
Leave a comment:
-
Okay, kunne sagtens se Zohore som et fornuftigt aktiv.
Han er vist kun 21 år og hvis vi kan få ham på en længere kontrakt, så han kan få noget ro og stabilitet, i stedet for at blive lejet frem og tilbage diverse steder.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af W0o0q Se indlægSøren Sorgenfri @SSorgenfri 3m3 minutes ago
Ex #fck #bif #ifkgbg Kenneth Zohore bliver løst af Fiorentina kontrakt og når de det, går han til #ob. Italiensk kilde. #transferdk
Hvem er Søren Sorgenfri? Er det en hvis kilder er valide?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af W0o0q Se indlægSøren Sorgenfri @SSorgenfri 3m3 minutes ago
Ex #fck #bif #ifkgbg Kenneth Zohore bliver løst af Fiorentina kontrakt og når de det, går han til #ob. Italiensk kilde. #transferdk
Så håber jeg vi tager chancen og laver en lang kontrakt, ikke at jeg nødvendigvis har den helt store fidus til ham, men han er jo stadig ung. Ved det er selvmodsigende, men henter vi et ungt talent som ham, vi ellers normalt ikke kommer i nærheden af, så skal vi spille i lotteriet.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet kan være muligt at DL ville vente det har du ret i , men muligheden for at det var JH som nølede er vel lige så stor . Han er jo ikke kendt for at handle hurtigt . Så meget mere attraktiv er EfB heller ikke ift OB , så hvis DL ville vente for at se om noget bedre end OB dukkede tror jeg også han ville holde EfB hen de sidste par dage for at se om noget endnu bedre dukkede op .
At vi ikke havde økonomi til at sende et højere bud end de 2,5 mil til VFF giver jeg intet for , når vi efterfølgende smider 800.000 for Kryger . 1,3 mill for Mikkelsen og ikke mindst 1,7 mill for Kirkeskov samt brugte X kr på Lado .
Leave a comment:
-
Jeg her sagt det før og gentager gerne igen, vi aner ikke en hylende fis om hvad der reelt er foregået i disse forhandlinger.
Det vi ved er at vores økonomi har været under pres. Vi ved, der er tilført 35 mill, om de så skal bruges til at handle for, ( nok ikke sandsynligt)eller til at pynte på regnskabet.(nok mest sandsynligt).
Næsten uanset hvad JH handler med mindre det er Ronaldo, Messi, eller Zlatan så vil det altid være " lottokuponer" hos mange herinde.
Men kære venner klubben vil ikke/ har råd til dyre investeringer lige nu. Det må stå soleklart for enhver.
Leave a comment:
Leave a comment: