Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• elias.odense
    replied
    FCM skulle have afvist bud på Sisto på 30 millioner.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Lyder til de har afvist et bud på 30 mill+
    så nok ingen Emil med mindre der sker noget nyt

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lyder til at der snart kommer nyt om Sisto ud i medierne
    kunne man forestille at de handler Emil Larsen hurtigt for at dække pladsen af efter ham og Sly hvis de handles?
    Det er da absolut ikke et urealistisk scenarie. Hvis vi får et fornuftigt bud på Emil så tror jeg både Emil og OB vil være åbne for det. Emil har for længe siden meldt klart ud at han er mere end klar til at forlade Ådalen. Pengene vi får ind for ham kan bruges på andre positioner (angreb, målmand). Det vil helt klart være en svækkelse for os at miste Emil, men hellere Emil end Falk ;-) Samtidig har vi folk som Lukas Jensen, Desler og JBL som alle kan bidrage med andre ting (bl.a. defensivt) end Emil. Ingen katastrofe i mine øjne i den situation vi er i, hvor der er brug for folk som kan og vil arbejde stenhårdt i kampen imod nedrykning.

Leave a comment:

• elias.odense
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lyder til at der snart kommer nyt om Sisto ud i mediernekunne man forestille at de handler Emil Larsen hurtigt for at dække pladsen af efter ham og Sly hvis de handles?
    Hvis det sker, skal vi i hvert fald lynhurtigt have noget kreativt ind. Hver gang Emil og Falk bliver skiftet ud daler kreativiteten i vores spil til 0%. Hvis ikke det bliver erstattet, så er vi tæt på nedrykning.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Lyder til at der snart kommer nyt om Sisto ud i medierne
    kunne man forestille at de handler Emil Larsen hurtigt for at dække pladsen af efter ham og Sly hvis de handles?

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Tror du skal se kritikken som et samlet billede af JH og ikke så meget ærgelse over DL handlen glippede .
    Lige præcis....

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
    Nu var begejstringen på forum altså også til at overse da rygtet med Larsson startede (du kan selv checke de første 3-4 sider).
    Så havde vi signet ham havde der været ballade og nu hvor det ikke er sket, så er der også ballade.
    Medmindre vi hiver en spiller ned fra en urealistisk høj hylde, så er der altid nogen der er utilfreds (og hvis det så er fra en høj hylde, så vil nogen sikkert syntes han er for dyr).
    Tror du skal se kritikken som et samlet billede af JH og ikke så meget ærgelse over DL handlen glippede .

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Kan det tænkes at begge kommer til OB her den sidste dag?

Leave a comment:

• OB er Gud
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Hvis Dalgaard kommer, er jeg helt overbevist om at han bliver en gevinst. Spørgsmålet er bare hvornår?

Men i betragtning af, at vi ikke har meget håb om point i tre ud af de fire første kampe alligevel, betyder det måske mindre.
    Hvis vi får ham er det selvfølgelig megasurt han ikke er med fra start. Omvendt kan det jo sagtens være en gevinst at have ham de sidste 10 kampe kontra det vi har været vant til på angrebssiden.

Derudover forekommer det mig, at han tidligere har været rygtet til AaB, så hvis Kent Nielsen er vild med ham, så er et lejemål jo også en fin måde at tilnærme sig spilleren på.

Leave a comment:

• Kitkat
    replied
    Okay, kunne sagtens se Zohore som et fornuftigt aktiv.
    Han er vist kun 21 år og hvis vi kan få ham på en længere kontrakt, så han kan få noget ro og stabilitet, i stedet for at blive lejet frem og tilbage diverse steder.

Leave a comment:

• OB er Gud
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
    Hvem er Søren Sorgenfri? Er det en hvis kilder er valide?
    han forudsagde, at aftalen med vores nye norske back ville gå hjem.

Leave a comment:

• Kitkat
    replied
    Oprindeligt indsendt af W0o0q Se indlæg
    Søren Sorgenfri ‏@SSorgenfri 3m3 minutes ago
    Ex #fck #bif #ifkgbg Kenneth Zohore bliver løst af Fiorentina kontrakt og når de det, går han til #ob. Italiensk kilde. #transferdk

Hvem er Søren Sorgenfri? Er det en hvis kilder er valide?

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af W0o0q Se indlæg
    Søren Sorgenfri ‏@SSorgenfri 3m3 minutes ago
    Ex #fck #bif #ifkgbg Kenneth Zohore bliver løst af Fiorentina kontrakt og når de det, går han til #ob. Italiensk kilde. #transferdk
    Hvis det lige pludselig er ham vi ender op med.

Så håber jeg vi tager chancen og laver en lang kontrakt, ikke at jeg nødvendigvis har den helt store fidus til ham, men han er jo stadig ung. Ved det er selvmodsigende, men henter vi et ungt talent som ham, vi ellers normalt ikke kommer i nærheden af, så skal vi spille i lotteriet.

Leave a comment:

• OB er Gud
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Det kan være muligt at DL ville vente det har du ret i , men muligheden for at det var JH som nølede er vel lige så stor . Han er jo ikke kendt for at handle hurtigt . Så meget mere attraktiv er EfB heller ikke ift OB , så hvis DL ville vente for at se om noget bedre end OB dukkede tror jeg også han ville holde EfB hen de sidste par dage for at se om noget endnu bedre dukkede op .

At vi ikke havde økonomi til at sende et højere bud end de 2,5 mil til VFF giver jeg intet for , når vi efterfølgende smider 800.000 for Kryger . 1,3 mill for Mikkelsen og ikke mindst 1,7 mill for Kirkeskov samt brugte X kr på Lado .
    Men købssummen for de 4 nævnte spillere er stadig et godt stykke under den pris Viborg forlangte for TD. Så vores transferbudget har vel ikke været til at kunne betale det Viborg forlangte, selv hvis vi havde det droppet de 4 spillere.

Leave a comment:

• Oraklet
    replied
    Jeg her sagt det før og gentager gerne igen, vi aner ikke en hylende fis om hvad der reelt er foregået i disse forhandlinger.
    Det vi ved er at vores økonomi har været under pres. Vi ved, der er tilført 35 mill, om de så skal bruges til at handle for, ( nok ikke sandsynligt)eller til at pynte på regnskabet.(nok mest sandsynligt).
    Næsten uanset hvad JH handler med mindre det er Ronaldo, Messi, eller Zlatan så vil det altid være " lottokuponer" hos mange herinde.
    Men kære venner klubben vil ikke/ har råd til dyre investeringer lige nu. Det må stå soleklart for enhver.

Leave a comment:

Working...
X