Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny træner Kent Nielsen
Collapse
X
-
Helt sikkert, ham var der gode penge i for os engang... Det kniber mere med at tjene på dem i hans stald nu, selvom man dog ikke kan bebrejde manden hvis ikke han kan finde et andet sted til en som Emil...Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægVi har jo gode minder med Ørgaard :-)Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
"Pak nu bare sammen" - hehe, kan godt lide Kent og hans no-nonsense stil.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
KN gennemgår målmands situationen i OB
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ro-om-lang-tid
Sjovt at han på intet tidspunkt nævner Falkesgaard
Comment
-
Jeg tror ikke vi skal lægge så meget i at han ikke nævner Falkesgaard lige jer. Fokus i artiklen er på den kendsgerning at Grytebust med så kort varsel har overhalet Koval. Lige nu er Falkesgaard ikke aktuel pga skade, når han er klar igen skal han nok hurtigt indgå i trænerens overvejelser og muligvis overhale ihvertfald Koval mht opmærksomhed fra træneren.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKN gennemgår målmands situationen i OB
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ro-om-lang-tid
Sjovt at han på intet tidspunkt nævner Falkesgaard
Comment
-
Og med god grund. Festeren er en drømmesigning, og man bliver helt bekymret for, om vi får lov at beholde ham ret længe...Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Det tror jeg faktisk, at vi gør. Han har fået sit gennembrud sent, og alderen alene fraskriver ham mange muligheder. Ej heller lyser han op med unikke spidskompetencer eller moderigtig X-faktor.
Jeg ser mange lighedstræk med Steffen Højer, og jeg tror, at Festersen er havnet på den rigtige hylde her i OB.
Comment
-
Helt enig. Han er ikke interessant for KB/03, og med stigende formkurve i OB er der ikke meget sportsligt eller økonomisk i at skifte til andre klubber herhjemme. Udlandet? Tja, en stor pose penge har lokket mange, men jeg tror på at han kommer til at afslutte karrieren i Odense, hvilket passer mig fint. AK er vel også "bundet" hertil de næste 3,5 år, med kærestens uddannelse, ikke?Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlægDet tror jeg faktisk, at vi gør. Han har fået sit gennembrud sent, og alderen alene fraskriver ham mange muligheder. Ej heller lyser han op med unikke spidskompetencer eller moderigtig X-faktor.
Jeg ser mange lighedstræk med Steffen Højer, og jeg tror, at Festersen er havnet på den rigtige hylde her i OB.
Mvh
MaxHH
Comment

Comment