Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg mener en trup på 25 spillere er passende i OB, vi har nu 26, og nogle spillere kan jo spille flere pladser på holdet. Da Kent Nielsen var i Brøndby mente han at 24-25 var passende i truppen for at nå til tops. Jeg tror ikke at både Lado, Kenneth Zohore eller Dalgaard er at finde i OB efter sæsonen, mindst en af dem er væk.
    Epj, At, Diarra, og Schoop, Ousager er vel i overskud til den tid, måske endda Azer hvis der kan findes en klasse midtbanespiller til den plads.

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Jeg mener en trup på 25 spillere er passende i OB, vi har nu 26, og nogle spillere kan jo spille flere pladser på holdet. Da Kent Nielsen var i Brøndby mente han at 24-25 var passende i truppen for at nå til tops. Jeg tror ikke at både Lado, Kenneth Zohore eller Dalgaard er at finde i OB efter sæsonen, mindst en af dem er væk.
      Epj, At, Diarra, og Schoop, Ousager er vel i overskud til den tid, måske endda Azer hvis der kan findes en klasse midtbanespiller til den plads.
      så håber jeg det er Lado. Frygter vi har trukket en nitte igen med ham desværre. Men han skal da være velkommen til at overbevise mig om noget andet her i foråret..
      Azer håber jeg stadig udvikler sig til at kunne være en god breddespiller

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Den bliver hård hvis vi er 1-2 for meget truppen og vi får 2 unge ind. Og vi burde vel gå efter 3-4 kraftige forstærkninger til sommer hvor vi forhåbentlig kan forlænge med Håkon, Zohore og Dalgaard. De 2 første har allerede bevist lidt af deres værd og Dalgaard burde score en del mål når han er klar.
        Så snakker vi 4-6 spillere der skal væk. Men de kan vel også nemt findes i denne bruttotrup:

Schoop
        Diarra
        kirkeskov
        Ousager
        Thomsen
        EPJ
        Nr 7
        Falk(fordi han fortjener det)
        Læg du bare Kryger , Azer og Mikkelsen til de navne du nævner .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Er der ikke noget fremtid i EPJ?
          1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Læg du bare Kryger , Azer og Mikkelsen til de navne du nævner .
            kunne man godt gøre ja. Tvivler nu på at Kryger ryger nogen steder

Comment

Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
              Er der ikke noget fremtid i EPJ?
              Svært at sige for os der aldrig ser ham spille. Jeg tror man ser mere lys i Magnus Pedersen der rykker op til sommer

Comment

kunne man godt gøre ja. Tvivler nu på at Kryger ryger nogen steder
                Det er med Kryger som de fleste af vores indkøbte spillere under JH , skal vi af med dem må vi betale det som det koster at løse dem fra deres kontrakter .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

Det er med Kryger som de fleste af vores indkøbte spillere under JH , skal vi af med dem må vi betale det som det koster at løse dem fra deres kontrakter .
                  Det er bestemt en mulighed. Syntes bare ikke at Kryger passer i den kategori.
                  han er stadig brugbar i truppen som det ser ud nu.
                  Men det er da klart hvis Dalgaard og Zohore forlænger samtidig med at vi henter en anden klasse angriber til sommer vil dette give et andet scenarie

Comment

bestemt ikke uenig. Der vil altid være fejlkøb i en fodboldklub og der er jo kun 11 på banen af gangen. Men der skal endnu en pæn udskiftning til for at hæve vores niveau til der hvor vi gerne vil være...
                    Der findes ingen klub i verden som kan sige sig fri for fejlkøb , men vi har siden fyringen af Brink været meget lidt heldige med indkøb og ansættelser af trænere og sportsdirektører .
                    Se blot på sommerens transfers , hvor 4 ( fire ) af indkøbene ikke engang er i nærheden af start 11'eren .. Og vi allerede i vinterens vindue har måttet ty til lappeløsninger fordi alle 4 er ubrugelige ift at rykke os fri af nedrykningsfaren , den indkøbte højre back ( Kryger ) måtte endda erstattes efter ganske få uger af Ruud .

Alt imens står Komiske Ali og fortæller om at vente på den rigtige angriber , finde fundament , skabe kontinuitet , og holde os til strategien ( fynske spillere forstærket med profiler udefra )
                    Vores midtbane har gennem lang tid og flere vinduer været skrøbelig og pivringe , og endelig i vinter så det ud til at der blev købt ind til def midt , men så udlejer man Kasper og straks i første kamp må HJ rykkes ned i midtforsvar og dermed stiller vi atter op med en defensiv skrøbelig cm .

De indkøb der er gjort i vinter er alle foretaget fordi man ikke magtede at købe rigtigt ind i sommers , og der er en grim risiko for at vi igen til sommer skal finde spillere til de samme pladser som de 2 seneste vinduer , det vil aldrig give ro og kontinuitet .
                    Last edited by Magge; 28-02-2015, 21:53.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

Comment

Der findes ingen klub i verden som kan sige sig fri for fejlkøb , men vi har siden fyringen af Brink været meget lidt heldige med indkøb og ansættelser af trænere og sportsdirektører .
                      Se blot på sommerens transfers , hvor 4 ( fire ) af indkøbene ikke engang er i nærheden af start 11'eren .. Og vi allerede i vinterens vindue har måttet ty til lappeløsninger fordi alle 4 er ubrugelige ift at rykke os fri af nedrykningsfaren , den indkøbte højre back ( Kryger ) måtte endda erstattes efter ganske få uger af Ruud .

Alt imens står Komiske Ali og fortæller om at vente på den rigtige angriber , finde fundament , skabe kontinuitet , og holde os til strategien ( fynske spillere forstærket med profiler udefra )
                      Vores midtbane har gennem lang tid og flere vinduer været skrøbelig og pivringe , og endelig i vinter så det ud til at der blev købt ind til def midt , men så udlejer man Kasper og straks i første kamp må HJ rykkes ned i midtforsvar og dermed stiller vi atter op med en defensiv skrøbelig cm .

De indkøb der er gjort i vinter er alle foretaget fordi man ikke magtede at købe rigtigt ind i sommers , og der er en grim risiko for at vi igen til sommer skal finde spillere til de samme pladser som de 2 seneste vinduer , det vil aldrig give ro og kontinuitet .
                      Magge er du 'Tras' på bold.dk?

Comment

Synes det er noget svært at forestille sig det næste vindue, vi har 6 kontraktudløb, Dalgaard på leje, og en mindre flok hvor det bestemt ikke ville overraske hvis de gerne ville videre...

Det bliver temmelig sikkert ikke alle der siges farvel til, men nok en god slat, tænker Ousager, Schoop, Emil er sikre farveller, Dalgaard også... Falk er nærliggende, det synes jeg også Mikkelsen var, hvis ikke det var fordi han havde 3 år endnu at skulle kompenseres for, det bliver måske billigere at give Lado og hans ene år, sparket...og hvad med Diarra..?

Hvem det lige bliver ved jeg selvfølgelig ikke, men forestiller mig vi siger farvel til en 5-7 stykker, og goddag til 4-6 af slagsen, altså pænt gang i svingdøren... Ny Keeper, CM, VM, angriber, og så er der vel en u-19 eller 2 med potentiale til at få en plads også...

Hvis jeg bestemte, og det kunne lade sig gøre, så ville jeg i første omgang satse på: Keeper/Norring - CM/Bjarnason(Randers) han kunne også gøre det i venstre siden - VM/Enevoldsen... Falks evt. afløser, og en ny angriber, tør jeg ikke sige noget nærmere om nu...

---------Norring
                        Skog---LN---DH---Ari
                        ???--Spel--Bjarna--Ene
                        -----Zoh/Lado--???
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                          Magge er du 'Tras' på bold.dk?
                          Nope :-) .. Debaterer ikke på bold
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

Comment

KN vil gerne være landstræner

http://www.bold.dk/nyt/kent-n-landst...-stoerste-i-dk

Comment

skal fandme nok passe med at dbu kommer på banen og køber ham fri om et års tid - hvorefter vi så igen står og skal genstarte en opbygning af holdet.

Comment

Det ville jo være underligt hvis han sagde andet. Jeg håber KN bliver længe i OB og får bygget vores hold op så vi kan spille med i toppen af dansk fodbold

Comment

Working...
                                X