Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Morten Crone mener også at Kent får et øget spillerbudget at handle for

http://www.bt.dk/blogs/kan-kent-nielsen-bunde-i-ob
    Håber jeg også er sandt
    Bare sjovt at den ene dag sløjfer vi alt Cacao og Red Bull og næste dag hyrer vi DK's 2. Dyreste træner og folk snakker om øgede budgetter

but i like the way its going

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Håber jeg også er sandt
      Bare sjovt at den ene dag sløjfer vi alt Cacao og Red Bull og næste dag hyrer vi DK's 2. Dyreste træner og folk snakker om øgede budgetter

but i like the way its going
      Jo men Jesper Hansen og bestyrelsen skulle jo bevise, at de kunne komme ud med et fornuftigt regnskabsmæssigt resultat, og sorte tal. Så ville Thorborg tilgengæld kaste flere mønter i kassen igen, og det er åbenbart ved at lykkedes.

Comment

Jeg håber du har ret

Comment

Hvis ikke Thorborg m.fl smider kroner efter minimum et par spillere fra øverste hylde, så giver det ingen mening at hente en træner til 1,3 mill. Så fortsætter derouten i Ådalen.

Comment

Yay nu skal vi være bif light.. det skal gå nok gå godt..

Comment

Hvorfor vil alle pludselig have stjerner igen?
              Vi har i truppen en masse gode spillere, som jeg er sikker på kan blomstre ENDNU mere under KN..
              Vi er altså i fremgang - stop nu med det transfer snak.. Der skal først sorte tal på bundlinjen - det er der IKKE til nytår, men forhåbenligt til sommer..

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                Jo men Jesper Hansen og bestyrelsen skulle jo bevise, at de kunne komme ud med et fornuftigt regnskabsmæssigt resultat, og sorte tal. Så ville Thorborg tilgengæld kaste flere mønter i kassen igen, og det er åbenbart ved at lykkedes.
                vi må krydse alt hvad der krydses kan for at du har hørt rigtigt og at det ikke er en "forumsandhed" der har eskaleret i ude i det virkelige liv Med 4 år til Kent må og skal han ind over hvilke handler der skal laves både i vinterens og i sommerens vindue, det må være klart. Er der nogen der ved om AaB har har udløb på nogen spillere der måske kunne være interesseret i at følge med Kent til O'ense.
                Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Temborules Se indlæg
                  Hvis ikke Thorborg m.fl smider kroner efter minimum et par spillere fra øverste hylde, så giver det ingen mening at hente en træner til 1,3 mill. Så fortsætter derouten i Ådalen.
                  1,8 mill siges der.
                  150.000/måned

Comment

Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                    Hvorfor vil alle pludselig have stjerner igen?
                    Vi har i truppen en masse gode spillere, som jeg er sikker på kan blomstre ENDNU mere under KN..
                    Vi er altså i fremgang - stop nu med det transfer snak.. Der skal først sorte tal på bundlinjen - det er der IKKE til nytår, men forhåbenligt til sommer..
                    der SKAL altså hentes en farlig angriber som minimum..
                    alt andet ville være dumt og uansvarligt IMO

Både for at minimere risikoen for nedrykning men også for at undgå alt for stor udskiftning til sommer

Comment

Gad vide hvor lang tid den aftale har været i stand... tror ikke på det sådan lige er kommet her de sidste uger, men det er selvfølgelig også lige meget...

Økonomisk set, så mener jeg ikke dette er et scoop, JH har løbende meldt vores økonomiske situation ud her gennem efteråret, og den har jo ikke været dårlig, selvom man stadig kan løbe ind i fatiigmands-argumentet her på forum... og samtidig også meldt ud at vi vil være endnu længere fremme til sommer... så må vi også så småt forvente at vi kan, og ikke mindst VIL, lege med her, selvom han nappede skabet sidste sæson...

Og så blev ligaens 2. højeste træner lønning jo også lige fri, med TBs farvel, så der skulle være til dække bunden til KN...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Gad vide hvor lang tid den aftale har været i stand... tror ikke på det sådan lige er kommet her de sidste uger, men det er selvfølgelig også lige meget...

Økonomisk set, så mener jeg ikke dette er et scoop, JH har løbende meldt vores økonomiske situation ud her gennem efteråret, og den har jo ikke været dårlig, selvom man stadig kan løbe ind i fatiigmands-argumentet her på forum... og samtidig også meldt ud at vi vil være endnu længere fremme til sommer... så må vi også så småt forvente at vi kan, og ikke mindst VIL, lege med her, selvom han nappede skabet sidste sæson...

Og så blev ligaens 2. højeste træner lønning jo også lige fri, med TBs farvel, så der skulle være til dække bunden til KN...
                        jeg tror den har været undervejs er stykke tid, og det før jeg fordi Ove ved sin ansættelse bedyrede at han ikke var brandslukker. Den retorik er de seneste uger ændret til at han netop kalder sig brandslukker, og jeg tror også at OB har spillet med helt åbne kort i fht. OP og meget tidligt i forløbet har givet ham besked om planerne.
                        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          FC Midtjylland? Esbjerg? AGF?
                          Enig... og FcV...

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            jeg tror den har været undervejs er stykke tid, og det før jeg fordi Ove ved sin ansættelse bedyrede at han ikke var brandslukker. Den retorik er de seneste uger ændret til at han netop kalder sig brandslukker, og jeg tror også at OB har spillet med helt åbne kort i fht. OP og meget tidligt i forløbet har givet ham besked om planerne.
                            Det er rigtigt, den havde jeg ikke luret... Kunne også godt forestille mig at man henvendte sig til KN ved TBs fyring, måske før, ikke for at overtage her i efteråret, men selvfølgelig med henblik på sommeren 15...

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Enig. Men som jeg har det nu, vil jeg ikke bygge nogen som helst forventninger op, før jeg rent faktisk ser resultater i form af faktisk fremgang. Spillemæssigt, resultatmæssigt, mandskabsmæssigt. Som en anden skrev; under Troels Bech hørte vi rapporter om, at spillerne hyggede sig til træning - og med hinanden. Men på banen faldt vi sammen som et korthus alt for ofte. Glemte alt om indbyrdes aftaler og løb for hinanden.

Nu skal der resultater på bordet; og for mit vedkommende handler det om at vi får et hold, vi kan være bekendt. Mere af det OB-hold, der burde have ført 4-0 mod Hobro efter 20 minutter - og mindre af det slatne pinlige hold vi så i Brønshøj.

Om Kent Nielsen kan formå at få os derhen vil jeg først tro på, når det rent faktisk viser sig.

MvH ChrisOB
                              Kan godt følge din skepsis, om jeg så må sige?

Det mest positive er dog udmeldingerne om at fra sommer, bliver sparekniven lagt i skuffen, og med KN's løn in mente, virker det allerede bekræftet at ledelsen har indset hvad der kræves af midler, for at det virker realistisk at komme i toppen af Suppen - og blive der...

Kent har, trods alt, fået AaB til at spille noget af det flotteste fodbold set længe hos et provinshold - og det tror (og håber) jeg på at Kent også vil få OB til. Det kommer selvfølgelig til at kræve investeringer på nogle positioner, med lidt mere boldfaste typer, end f.eks Lasse Kryger og Kasper Larsen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
                                http://www.fyens.dk/sport/OBs-Falk-K...rtikel/2630755

Men måske kan Kent holde på Falk'en en halvsæson mere?
                                Det bliver en grim kabale at få til at gå op, vi skulle gerne tjene godt på ham, men det kunne måske arrangeres... Tror så egentlig jeg helst ser at KN starter op uden Falk/dem som alligevel forsvinder, så vi samtidig også kan få nye folk ind/rykket op i hierarkiet, til den nye start...

Comment

Working...
                                X