Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    tak for et godt interview. Syntes i er fine til at stille gode spørgsmål generelt selvom det ikke altid er gode svar der kommer tilbage :)
    Der er satme ikke meget nyt under solen med ham Kent Nielsen
    Nej. Håber direktøren er enig i at vinduet ikke er lukket endnu. Så faldt jeg over denne her.

    Er du stadig overbevist om, at vi indfrier vores målsætning, og slutter i top 6?
    – Overbevist er sådan lidt, ‘Hvad synes du?’. De gode sælgere kan sælge sand i Sahara, og de dårlige sælgere sælger måske ikke sand i Sahara, men deres måder at arbejde på kan godt skaffe resultater alligevel. Vi kommer til at gøre alt, og vi føler også, vi er stærke nok til det. Vi føler, der er mange ting, der har peget i den rigtige retning. Jeg tror, vi har fået 5. flest point i hele 2017. Vi er ærgerlige over nederlaget til Silkeborg, men mit modspørgsmål til dem, der har været kritiske over, at vi ligger nummer otte har været, om de ville være jublende lykkeligt, hvis vi havde vundet, og lå nummer fire?

    Svaret bliver et klart ja fra undertegnede.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
      Nej. Håber direktøren er enig i at vinduet ikke er lukket endnu. Så faldt jeg over denne her.

      Er du stadig overbevist om, at vi indfrier vores målsætning, og slutter i top 6?
      – Overbevist er sådan lidt, ‘Hvad synes du?’. De gode sælgere kan sælge sand i Sahara, og de dårlige sælgere sælger måske ikke sand i Sahara, men deres måder at arbejde på kan godt skaffe resultater alligevel. Vi kommer til at gøre alt, og vi føler også, vi er stærke nok til det. Vi føler, der er mange ting, der har peget i den rigtige retning. Jeg tror, vi har fået 5. flest point i hele 2017. Vi er ærgerlige over nederlaget til Silkeborg, men mit modspørgsmål til dem, der har været kritiske over, at vi ligger nummer otte har været, om de ville være jublende lykkeligt, hvis vi havde vundet, og lå nummer fire?

      Svaret bliver et klart ja fra undertegnede.
      Ja ihvertfald en del mere lykkelig end nu

      Comment


        Godt interview da. Måske kunne du have spurgt ham ; på en skala fra 1 til 10 hvor sikker er du på vi ender i top 6.
        Men han kan jo ikke svare før til den 1. 😀
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Vi snakkede med Kent efter dagens træning. Lidt om Joan, Fellah og den offensiv der ikke har været helt god nok.

          http://obstruktion.dk/kent-offensiven-har-manglet/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Vi snakkede med Kent efter dagens træning. Lidt om Joan, Fellah og den offensiv der ikke har været helt god nok.

            http://obstruktion.dk/kent-offensiven-har-manglet/
            Tak

            Comment


              Kent erkender, at vi ikke var berettiget til at komme med i mesterskabsspillet.

              http://obstruktion.dk/kent-nielsen-v...rskabsspillet/

              Comment

              Working...
              X