Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Jeg tror ikke man kan ligge så meget i det endnu, og Kent kan jo heller ikke bare bænke en Frederik Tingager som klarede det utroligt flot i de kampe han fik. Han fik hvad, tre officielle MOM ud af de fem kampe han fik - det kan man ikke ignorere, også selvom nogle af dem var på en billig baggrund af et dårligt spillende OB hold.
    Selvfølgelig kan han det, og det kommer han også til. Tingager starter ikke første turneringskamp, medmindre der er skader (eller hans opstart er helt fænomenal). Tingager viste potentiale men også mangler, og han er ikke klar til at være fast starter endnu med de tilføjelser, der er kommet til truppen. Ikke engang sikkert, at han er tredje valg pt, lidt afhængig af, hvordan og hvorledes med HJ.
    Vil også vove at påstå, at de MOM titler kom fordi han præsterede over forventning mere end fordi han var banens bedste.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Jeg tror ikke man kan ligge så meget i det endnu, og Kent kan jo heller ikke bare bænke en Frederik Tingager som klarede det utroligt flot i de kampe han fik. Han fik hvad, tre officielle MOM ud af de fem kampe han fik - det kan man ikke ignorere, også selvom nogle af dem var på en billig baggrund af et dårligt spillende OB hold.
      Synes i sidste sæson fik HJ mange spilletid selvom han spillede dårligt, (især i efteråret), og tænker det var også på grund af sin rolle som anfører. Hvis Kent taler nu om nye overvejelser i hensigt til anfører rollen so betyder det for mig i hvert fald til mindst en "open race" i hensigt til startpladserne i forsvaret og at han tvivler til mindst at HJ tilhører til vinderne. Og jeg er helt tilfreds når HJ taber anfører bonusser i hensigt til startopstillinger. Hvis han præsterer vil jeg gerne se ham på pladsen fordi der er intet at kritisere i Haddis indstillingen. Men tror at vi har mere kvalitet med de andre.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Optimisme i OB

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-boldsikkerhed

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          det er lækker læsning synes jeg, Kent udstråler selvsikkerhed og ærgerrighed ...det er fedt
          Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            det er lækker læsning synes jeg, Kent udstråler selvsikkerhed og ærgerrighed ...det er fedt
            Syntes også at han har noget at have det i efter igår. Der var mange positive ting..
            Hvis JH så lige kunne smide lidt på toppen af kransekagen kunne det blive rigtig godt

Comment

det er vel som forventet

http://www.fyens.dk/sport/OB-KOMMENT...rtikel/3026300
              Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

God artikel

Comment

OK gennemgang, men jeg er ikke helt enig i dette afsnit:

"Rasmus Jönsson har indtaget Rasmus Falks plads og den første test mod Malmö var ingen afklaring på, om OB har mistet farlighed i front, men det var i hvert fald tankevækkende, at fynboerne med så stor og styrket spiloverlegenhed ikke kunne omsætte det hele til scoringer."

- For det første var det jo ikke ligefrem Falks styrke at score; derimod var han god til at skabe chancer. Derfor bliver det mystisk, når man kæder 'omsætte til scoringer' sammen med Falk. Fyens anerkender i øvrigt, at vi skabte pænt mange chancer, så Falk var faktisk ikke savnet - det var skarphed foran mål, der manglede.
                  - for det andet anerkender Fyens, at der var 'spiloverlegenhed' (i øvrigt et ord, jeg ikke kan huske at have set før?); og der var måske det største indtryk af kampen i Malmø - vi spiller imod den svenske pt nr 1 og dominerer især i anden halvleg.

Men jeg er da helt enig i, at de 11, der fik den første time i Malmø, i høj grad ligner Kents 'førstehold'. Og det var et godt hold; udfodringen ligger måske i at omsætte godt spil og chancer til afslutninger og mål. Hvis det bliver sådan, så er vi satme nået meget langt på et år - for et år siden var vi helt tilfredse med at stå dybt og spille kontra imod mægtige hold som FCN og AGF, just saying it.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    OK gennemgang, men jeg er ikke helt enig i dette afsnit:

"Rasmus Jönsson har indtaget Rasmus Falks plads og den første test mod Malmö var ingen afklaring på, om OB har mistet farlighed i front, men det var i hvert fald tankevækkende, at fynboerne med så stor og styrket spiloverlegenhed ikke kunne omsætte det hele til scoringer."

- For det første var det jo ikke ligefrem Falks styrke at score; derimod var han god til at skabe chancer. Derfor bliver det mystisk, når man kæder 'omsætte til scoringer' sammen med Falk. Fyens anerkender i øvrigt, at vi skabte pænt mange chancer, så Falk var faktisk ikke savnet - det var skarphed foran mål, der manglede.
                    - for det andet anerkender Fyens, at der var 'spiloverlegenhed' (i øvrigt et ord, jeg ikke kan huske at have set før?); og der var måske det største indtryk af kampen i Malmø - vi spiller imod den svenske pt nr 1 og dominerer især i anden halvleg.

Men jeg er da helt enig i, at de 11, der fik den første time i Malmø, i høj grad ligner Kents 'førstehold'. Og det var et godt hold; udfodringen ligger måske i at omsætte godt spil og chancer til afslutninger og mål. Hvis det bliver sådan, så er vi satme nået meget langt på et år - for et år siden var vi helt tilfredse med at stå dybt og spille kontra imod mægtige hold som FCN og AGF, just saying it.
                    Noterede mig de samme ting. Vi må håbe at Fester og AK rammer deres stimer fra dag et. Det er i efteråret vi skal lægge fundamentet for de næste sæsoner. Kommer vi ikke med i top seks fra start, så kan det blive svært at bryde porten ned senere.

MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Vi er stadig opmærksom på markedet

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...e-paa-markedet

Comment

Så i Superliga XL at brøndby spillerne træner 2 gange om dagen og er i klubben 8-9 timer dagligt...
                        Det lyder umiddelbart ikke som noget vi gør i Ådalen. Nogen der ved hvad Kent ønsker og praktiserer i OB?

Når man ser hvor stor succes de har er det så ikke noget man burde kigge på?
                        Når man kigger på hvad man gør i OB ligner det 1 gang træning om dagen med 1-2 fridage om ugen.. Enkelte uger har man 1 dag om ugen hvor man træner 2 gange. Styrketræning med jævne mellemrum..

http://www.ob.dk/ligatruppen/traeningsplan.aspx

Er det alm i en topklub som OB?

Comment

Så i Superliga XL at brøndby spillerne træner 2 gange om dagen og er i klubben 8-9 timer dagligt...
                          Det lyder umiddelbart ikke som noget vi gør i Ådalen. Nogen der ved hvad Kent ønsker og praktiserer i OB?

Når man ser hvor stor succes de har er det så ikke noget man burde kigge på?
                          Når man kigger på hvad man gør i OB ligner det 1 gang træning om dagen med 1-2 fridage om ugen.. Enkelte uger har man 1 dag om ugen hvor man træner 2 gange. Styrketræning med jævne mellemrum..

http://www.ob.dk/ligatruppen/traeningsplan.aspx

Er det alm i en topklub som OB?
                          Uden at kende til deres træningsplaner i detaljer, så lyder det som noget der vil medføre overreaching (stadiet før overtræning) på et tidspunkt inden jul.

Jeg tvivler på at BIF-spillerne når at tilvænne sig så høj træningsvolumen i denne halvsæson, men vi får se.

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Uden at kende til deres træningsplaner i detaljer, så lyder det som noget der vil medføre overreaching (stadiet før overtræning) på et tidspunkt inden jul.

Jeg tvivler på at BIF-spillerne når at tilvænne sig så høj træningsvolumen i denne halvsæson, men vi får se.
                            Jeg tænker også, om der kommer en regning til dem i løbet af efteråret. Vi skal vel egentlig heppe på, at de ryger i Europa; så må det koste.

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

Hvis man leger med tanken at de stort set holder hele efteråret og måske kun lige går lidt død de sidste kampe men stadig får point til måske at ligge 2'er?
                              Så kunne man godt komme til en anden konklusion..
                              Når jeg har været nede at se træning har jeg sådan på fornemmelsen at en alm arbejdsdag i OB er fra 9-13 ca med træning fra 10-11.15 ca

Jeg har aldrig selv spillet og skal ikke gøre mig klog på dette men en sjov kommentar fra Strudal omkring Zorniger: Der var et par spillere der brokkede sig lidt over at de skulle træne 2 gange om dagen nu.. Hans kommentar var at de faktisk var heldige fordi han nogle gange havde været i klubber hvor de trænede 3!!..
                              Last edited by fmprOB; 15-08-2016, 22:27.

Comment

Hvis man leger med tanken at de stort set holder hele efteråret og måske kun lige går lidt død de sidste kampe men stadig får point til måske at ligge 2'er?
                                Så kunne man godt komme til en anden konklusion..
                                Når jeg har været nede at se træning har jeg sådan på fornemmelsen at en alm arbejdsdag i OB er fra 9-13 ca med træning fra 10-11.15 ca

Jeg har aldrig selv spillet og skal ikke gøre mig klog på dette men en sjov kommentar fra Strudal omkring Zorniger: Der var et par spillere der brokkede sig lidt over at de skulle træne 2 gange om dagen nu.. Hans kommentar var at de faktisk var heldige fordi han nogle gange havde været i klubber hvor de trænede 3!!..
                                Nu er det jo svært at sammenligne forskellige idrætsgrene, men når man hører hvor meget nogle af OL deltagerne træner, ser 5 kvarter om dagen ikke ud af meget.

Comment

Working...
                                X