Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Har bare svært ved at se hvem der har overtaget Azer's plads i truppen.. Man forlængede nemlig ikke for at få en anden type ind..
    Det har vi vel ikke fået selvom Jönsson(som er udråbt til angriber/kantspiller) ligepludselig kunne blive udråbt som manden..
    Og en 3. Målmand skal der vel også findes en løsning på..

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Har bare svært ved at se hvem der har overtaget Azer's plads i truppen.. Man forlængede nemlig ikke for at få en anden type ind..
      Det har vi vel ikke fået selvom Jönsson(som er udråbt til angriber/kantspiller) ligepludselig kunne blive udråbt som manden..
      Og en 3. Målmand skal der vel også findes en løsning på..
      til midt har vi El Mak, Izunna, JJT og så kan Tverskov også spille den. Man kan også forestille sig Jönsson trukket ned i banen, især mod hold, der står dybt og forsvarer.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        til midt har vi El Mak, Izunna, JJT og så kan Tverskov også spille den. Man kan også forestille sig Jönsson trukket ned i banen, især mod hold, der står dybt og forsvarer.
        El Mak,Tverskov og Izu er alle spillere til 6'er positionen. Ingen af dem er gode nok til at være den 8'er vi mangler.. JJT er ik klar..
        Og det er da muligt at Jönsson kan spille en offensiv midt. Det har han gjort i AaB. Men det er ikke poinen.
        Pointen er at man som begrundelse sagde ved Azer udmeldingen at man var på udkig efter en anden type midtbanespiller..
        Og han er ikke hentet pt..

Comment

Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
          Det er også fair nok. Vi har stort set truppen på plads. Start 11´eren må formodes at være det ihvertfald. Jeg er ganske fortrøstningsfuld og tilfreds, men forventer også at der lige bliver lavet en enkelt eller 2 handler sidst i august. Jeg kan ikke se vi har noget at frygte eller miste, ved at vente på en gylden mulighed.
          Syntes nu at vi er langt fra at være på plads og specielt hvis vi går efter top6.
          Vi har 4-5 gode spillere (mak, gryte, AK, Fester og Desler) og måske 4-5 acceptable/ubekendte i OB (JBL, KEP, Joao, Tverskov, Jonsson) og med mindre jeg/vi skal blive meget overraskede så er vi vist også langt fra at være et hold ..
          Dertil er der nogen der skal op i gear hvis de vil gøre sig gældende for alvor .. Izu, Tingager, Joan, Greve, Lund, Falke og så noget talentmasse i JJT, Buus, Thrane og Yao ..
          En del under niveau ( Halgrimur, Ari, Lucas, og Mikkelsen) som vi bør afskibe ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Syntes nu at vi er langt fra at være på plads og specielt hvis vi går efter top6.
            Vi har 4-5 gode spillere (mak, gryte, AK, Fester og Desler) og måske 4-5 acceptable/ubekendte i OB (JBL, KEP, Joao, Tverskov, Jonsson) og med mindre jeg/vi skal blive meget overraskede så er vi vist også langt fra at være et hold ..
            Dertil er der nogen der skal op i gear hvis de vil gøre sig gældende for alvor .. Izu, Tingager, Joan, Greve, Lund, Falke og så noget talentmasse i JJT, Buus, Thrane og Yao ..
            En del under niveau ( Halgrimur, Ari, Lucas, og Mikkelsen) som vi bør afskibe ...
            Enig. Det ser fornuftigt ud ja. Men der mangler altså lige de sidste par kvalitetsspillere på offensive pladser før det er rigtig godt..
            Og jeg syntes sgu at de "skylder" os en offensiv midtbanespiller med kreative evner..

Målmænd~ Tjek
            Backs~Tjek
            CF~ Tjek
            Kanter~ mangler 1
            Midtbane~ Mangler 1
            Angreb~ Tjek

Og så kan man lige så godt få skåret lidt fyld væk af dem du nævner..

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Jonsson og KEP kommer begge med 32 kampe i bagagen fra sidste sæson, og jeg mener da de har vist deres værd. Tror ikke vi med vores nuværende budget kan forvente bedre spiller ende det. Tverskov kommer med 22 kampe for Randers og Joao har fået 24 for SE.
              Jeg syntes du undervurderer de 4 spillere.

Comment

Enig. Det ser fornuftigt ud ja.
                Du er enig med Plum i at det ser fornuftigt ud.
                Det er ikke min opfattelse at det er sådan Plum ser på det

Comment

Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                  Læste hans indlæg første gang som at det så fornuftigt ud men der manglede lidt.. Det var jeg så enig i..
                  Men kan godt se ved en ekstra gennemlæsning at det ikke forholder sig sådan

Comment

Vist her man kan tale om halvt fyldt eller halvt tomt glas :-) vi har jo 4-5 gode og det er næsten et halvt hold ;-)
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Jonsson og KEP kommer begge med 32 kampe i bagagen fra sidste sæson, og jeg mener da de har vist deres værd. Tror ikke vi med vores nuværende budget kan forvente bedre spiller ende det. Tverskov kommer med 22 kampe for Randers og Joao har fået 24 for SE.
                      Jeg syntes du undervurderer de 4 spillere.
                      Mener mere at det er ret ubekendt om deres styrke i OB ... F.eks. Izuna og Halgrimur kom jo også med gode papirer fra suppen ..

Comment

jeg noterede mig i spillet til 2 mål ved den første træning i går var med KEP og Tverskov som cf'ere på den ene halvdel, og, SURPRISE, HJ og Tingager på den anden banehalvdel. Det skal der helt sikkert ikke lægges noget særligt i...men måske et lille vindpust om hvad Kent går og tænker på
                        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Kent overvejer anførerbindet til kommende sæson

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-anfoererrolle

Comment

Enig. Det ser fornuftigt ud ja. Men der mangler altså lige de sidste par kvalitetsspillere på offensive pladser før det er rigtig godt..
                            Og jeg syntes sgu at de "skylder" os en offensiv midtbanespiller med kreative evner..

Målmænd~ Tjek
                            Backs~Tjek
                            CF~ Tjek
                            Kanter~ mangler 1
                            Midtbane~ Mangler 1
                            Angreb~ Tjek

Og så kan man lige så godt få skåret lidt fyld væk af dem du nævner..
                            Det kan vel også være at Kent ikke vil gå ud og sige vi mangler x-antal spillere.

DEt kan jo godt være at han ser på holdet på samme måde som vi gør, men nu har han en trup han muligvis skal bruge i starten af sæsonen, så melder han ud af han gerne vil have 1 midt, 1 kant og 1 angriber mere inden vi er i mål, så er der med garanti nogle spillere der mister modet lidt.

Han har en trup han skal holde skarp og den nemmeste måde at gøre det på er ved at alle mand i truppen tror på at man har mulighed for at komme på holdet.

Det han gør i den artikkel kaldes god træner stil.

Comment

Kent overvejer anførerbindet til kommende sæson

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-anfoererrolle
                              Good news! Det betyder vel at han ser HJ ikke mere som sikker starter.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Good news! Det betyder vel at han ser HJ ikke mere som sikker starter.
                                Jeg tror ikke man kan ligge så meget i det endnu, og Kent kan jo heller ikke bare bænke en Frederik Tingager som klarede det utroligt flot i de kampe han fik. Han fik hvad, tre officielle MOM ud af de fem kampe han fik - det kan man ikke ignorere, også selvom nogle af dem var på en billig baggrund af et dårligt spillende OB hold.

Comment

Working...
                                X