Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Det var jo KN der overtog efter sommerpausen hvor FL røg ud, så mon ikke det var clearet med Kent?
    Femming Loulsen?

    Comment


      Jeg mener han røg ud under Troels Bech, jeg er næsten sikker på at han ikke var der under Ove P.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
        Jeg mener han røg ud under Troels Bech, jeg er næsten sikker på at han ikke var der under Ove P.
        Povlsen røg ud under Bech, der gerne ville have beholdt ham.

        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/F...-faerdig-i-OB/
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          En far til en ellers helt sikker start-11 spiller fortalte under FCM kampen, at hans søn og flere andre ellers sikre startere savnede selvtillid under Kent...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Povlsen røg ud under Bech, der gerne ville have beholdt ham.

            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/F...-faerdig-i-OB/
            Det mente jeg også nok. Har hørt et lille rygte om at det var på grund af Flemming Poulsen at vi mistede Helveg, da han ikke kunne sammen med ham.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
              Det mente jeg også nok. Har hørt et lille rygte om at det var på grund af Flemming Poulsen at vi mistede Helveg, da han ikke kunne sammen med ham.
              De burde ellers have noget til fælles mht. træningskultur.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                fair nok, jeg tog fejl. Var også bare en hurtig tanke.

                Comment


                  Gad vide hvor mange nederlag I træk der skal til før der er nogen der tager ansvaret...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                    Gad vide hvor mange nederlag I træk der skal til før der er nogen der tager ansvaret...
                    Jeg tror der sker en fyring efter på søndag, og det har jeg hele tiden sagt. Hvem det bliver... Det vil jeg ikke spå om.

                    Comment


                      Håber du har ret

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Jeg tror der sker en fyring efter på søndag, og det har jeg hele tiden sagt. Hvem det bliver... Det vil jeg ikke spå om.
                        det bliver kent først - desværre. Det er jo ham der har det daglige ansvar og skal sørge for point. Man kan så bare håbe at de i det mindste laver et clean cut og smider JH på porten samtidig.

                        og af de så har en plan klar

                        Comment


                          Tror Kent Nielsen har lang, lang snor endnu. Jesper Hansen er klistret til sin stol, og jeg tvivler på, at ledelsen går ud og fyrer en sportsdirektør midt i sæsonen.

                          Vi ender blandt de sidste to inden jul med under 20 point. Og så skal Jesper Hansen ud og lave en af sine berømte paniksignings. Hvad bliver det mon denne gang? En 33-årig marokkansk angriber, som var god i 2004? Eller render der måske ligefrem endnu en uduelig angriber rundt i en af divisionerne et sted? Man skulle tro, at Jesper Hansen allerede havde fundet alle de dårligste spillere nu, men det er jo trods alt hans speciale at finde elendige divisionsspillere til OB.

                          Nedrykning har ikke været et større tema siden 1998. Må jeg foreslå et banner til næste hjemmekamp, hvor man beder Jesper Hansen tage sit kedelige tøj og gå?
                          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                            Tror Kent Nielsen har lang, lang snor endnu. Jesper Hansen er klistret til sin stol, og jeg tvivler på, at ledelsen går ud og fyrer en sportsdirektør midt i sæsonen.

                            ?
                            Det har de da gjort før ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                              Tror Kent Nielsen har lang, lang snor endnu. Jesper Hansen er klistret til sin stol, og jeg tvivler på, at ledelsen går ud og fyrer en sportsdirektør midt i sæsonen.

                              Vi ender blandt de sidste to inden jul med under 20 point. Og så skal Jesper Hansen ud og lave en af sine berømte paniksignings. Hvad bliver det mon denne gang? En 33-årig marokkansk angriber, som var god i 2004? Eller render der måske ligefrem endnu en uduelig angriber rundt i en af divisionerne et sted? Man skulle tro, at Jesper Hansen allerede havde fundet alle de dårligste spillere nu, men det er jo trods alt hans speciale at finde elendige divisionsspillere til OB.

                              Nedrykning har ikke været et større tema siden 1998. Må jeg foreslå et banner til næste hjemmekamp, hvor man beder Jesper Hansen tage sit kedelige tøj og gå?
                              Det kunne sagtens være et tema. Men der skal også luftes frustration over de manglende offensive forstærkninger, så det faktum kan gøres kendt!
                              Jeg er så pissetræt af de "kejserens nye klæder"-replikker fra alle sider.

                              Comment


                                Du har ret StateT. Tror begge har lang snor - desværre. Gad godt se Ove P eller en anden anti-tiki-taka-træner/manager der kan finde tilbage til vores fynske tonser-dna.
                                OB: Danske mestre i 2075/6

                                Comment

                                Working...
                                X