Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tja Bif står til at miste hele bagkæden PT. Deres offensiv halter gevaldigt om 6 måneder kan de stå hvor vi kommer fra. Så potentielt kan vi være ligeså store medalje kandidater som dem. Så der FCM og fck. der tror jeg klart at han ville tage fck.

    Comment


      Efter at have sovet på det er jeg faktisk noglelunde fortrøstningsfuld ift. Falks udtalelser igår - alt taget i betragtning. Bevares, det er da ikke optimalt at han ikke endnu har forlænget, og det er ikke sikkert at han gør det, men formuleringen "OB og jeg er ikke enige om tingene" betyder vel implicit at de godt på sigt KAN blive enige om tingene - måske allerede i december.

      Hvorom alting er, så synes jeg det er positivt at man går efter en afklaring allerede nu her, inden han kan tale med andre klubber. Hvis Falk ikke ved hvilke andre muligheder han reelt set har (fordi han vel ligesom os ikke har hørt andet end rygter siden i sommers), må det unægteligt være svært at sammenligne OBs udspil med hvad han kan få tilbudt andre steder.

      Det er dog svært at hitte ud af om uenighederne ligger i lønniveau, frikøbsklausul eller begge dele. Jeg hælder til klausulen: Han vil gerne forlænge til den rigtige løn (og de rigtige OB-ambitioner), men klausulen skal være tilpas lav til, at han med sikkerhed kan komme videre.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
        Efter at have sovet på det er jeg faktisk noglelunde fortrøstningsfuld ift. Falks udtalelser igår - alt taget i betragtning. Bevares, det er da ikke optimalt at han ikke endnu har forlænget, og det er ikke sikkert at han gør det, men formuleringen "OB og jeg er ikke enige om tingene" betyder vel implicit at de godt på sigt KAN blive enige om tingene - måske allerede i december.

        Hvorom alting er, så synes jeg det er positivt at man går efter en afklaring allerede nu her, inden han kan tale med andre klubber. Hvis Falk ikke ved hvilke andre muligheder han reelt set har (fordi han vel ligesom os ikke har hørt andet end rygter siden i sommers), må det unægteligt være svært at sammenligne OBs udspil med hvad han kan få tilbudt andre steder.

        Det er dog svært at hitte ud af om uenighederne ligger i lønniveau, frikøbsklausul eller begge dele. Jeg hælder til klausulen: Han vil gerne forlænge til den rigtige løn (og de rigtige OB-ambitioner), men klausulen skal være tilpas lav til, at han med sikkerhed kan komme videre.
        Falk skal naturligvis spille sine kort godt - det må man acceptere - så han skal også have mest ud af en kontrakt. Han har ligesom noget at have sine "krav" i - må man sige. Så mere skal man nok ikke lægge i hans udtalelse.

        Comment


          Gad man ikke give ham en frikøbsklausul, som ikke kan anvende af danske klubber.

          Comment


            Der er mange ting i det. Falk skal selvfølgelig sikre sig den bedst mulige kontrakt - og Jesper Hansen/OB skal og vil uden tvivl gå langt for at holde på ham. Men det er også en afvejning - skal Falk have 300.000 kroner om måneden, sign-on fee plus en lav frikøbsklausul (helt tænkt eksempel) kan vi muligvis finansiere to forstærkninger på andre positioner for de samme penge.

            Vi kender ikke detaljerne, så vi kan kun krydse fingre for, at de finder hinanden på en god måde.

            I øvrigt er Falk stadig ret åben i dagens udgave af Fyens:

            "Jeg har fået et tilbud, som jeg ikke har skrevet under på endnu, fordi der er nogle ting, som vi ikke er enige om. Det er ikke noget, jeg har lyst til at gå i detaljer med".

            Han tilføjer, at han holder alle muligheder åbne, og at han ikke tør sige, hvornår der kommer en afklaring.
            Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


            Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
              (...)

              I øvrigt er Falk stadig ret åben i dagens udgave af Fyens:

              "Jeg har fået et tilbud, som jeg ikke har skrevet under på endnu, fordi der er nogle ting, som vi ikke er enige om. Det er ikke noget, jeg har lyst til at gå i detaljer med".

              Han tilføjer, at han holder alle muligheder åbne, og at han ikke tør sige, hvornår der kommer en afklaring.
              Det virker umiddelbart relativt positivt - uden at jinxe noget (!) - "endnu" + "nogle ting vi ikke er enige om" Det virker da som om at der er et forhandlingsgrundlag, som er til at arbejde videre med!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Det virker umiddelbart relativt positivt - uden at jinxe noget (!) - "endnu" + "nogle ting vi ikke er enige om" Det virker da som om at der er et forhandlingsgrundlag, som er til at arbejde videre med!
                Ja, det havde været værre hvis de "lå milevidt fra hinanden"... ,o)

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                  Efter at have sovet på det er jeg faktisk noglelunde fortrøstningsfuld ift. Falks udtalelser igår - alt taget i betragtning. Bevares, det er da ikke optimalt at han ikke endnu har forlænget, og det er ikke sikkert at han gør det, men formuleringen "OB og jeg er ikke enige om tingene" betyder vel implicit at de godt på sigt KAN blive enige om tingene - måske allerede i december.

                  Hvorom alting er, så synes jeg det er positivt at man går efter en afklaring allerede nu her, inden han kan tale med andre klubber. Hvis Falk ikke ved hvilke andre muligheder han reelt set har (fordi han vel ligesom os ikke har hørt andet end rygter siden i sommers), må det unægteligt være svært at sammenligne OBs udspil med hvad han kan få tilbudt andre steder.

                  Det er dog svært at hitte ud af om uenighederne ligger i lønniveau, frikøbsklausul eller begge dele. Jeg hælder til klausulen: Han vil gerne forlænge til den rigtige løn (og de rigtige OB-ambitioner), men klausulen skal være tilpas lav til, at han med sikkerhed kan komme videre.
                  Det er jeg godt nok ikke må jeg indrømme... Når en spiller står i medierne og melder ud at han ikke takker ja til OBs tilbud, og de ikke er enige om tingene, så ser det ikke så godt ud... Der kan selvfølgelig også være spin i det, men når man så samtidig ser på at Falk hele tiden stået fast på ikke at melde noget ud så længe at sådan og sådan, så finder jeg det yderst bekymrende han nu brød tavsheden...

                  For mig hedder det heller ikke "allerede i December", for mig er det December absolut sidste udkald, og tænker lidt at hvis OB og Falk kunne blive enige så var det allerede sket... Så kunne han måske godt se tiden an for andre tilbud også, men at der slet ikke er enighed om et OB tilbud, det gør det ser meget svært ud...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Det virker umiddelbart relativt positivt - uden at jinxe noget (!) - "endnu" + "nogle ting vi ikke er enige om" Det virker da som om at der er et forhandlingsgrundlag, som er til at arbejde videre med!
                    Hm...det lyder som noget man siger, inden man siger farvel. Lidt á la "du er meget sød, men.." eller "der er bare nogle ting, som ikke passer sammen...".

                    Jeg er begyndt at vænne mig til tanken; nu vil jeg bare nyde de sidste kampe med Falk. Resten afhænger af, om han så tager til BIF eller en anden dansk klub. Så må man bare være skuffet over ham, men det er jo hans valg. Hvis han derimod ryger til udlandet, så er det bare frem med flag, blomster, farvel-tifo osv...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Hm...det lyder som noget man siger, inden man siger farvel. Lidt á la "du er meget sød, men.." eller "der er bare nogle ting, som ikke passer sammen...".

                      Jeg er begyndt at vænne mig til tanken; nu vil jeg bare nyde de sidste kampe med Falk. Resten afhænger af, om han så tager til BIF eller en anden dansk klub. Så må man bare være skuffet over ham, men det er jo hans valg. Hvis han derimod ryger til udlandet, så er det bare frem med flag, blomster, farvel-tifo osv...
                      Jeg har bare svært ved at se hvad fordelen for Falk skulle være i at skifte til BIF. De er ikke titel-aspiranter, og der bliver længere til udlandet, hvis han binder sig til en kontrakt på Vestegnen, kontra hvis han enten lader kontrakten i OB glide ud, eller skriver en kort kontrakt med frikøbsklausul med os...

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Hm...det lyder som noget man siger, inden man siger farvel. Lidt á la "du er meget sød, men.." eller "der er bare nogle ting, som ikke passer sammen...".

                        Jeg er begyndt at vænne mig til tanken; nu vil jeg bare nyde de sidste kampe med Falk. Resten afhænger af, om han så tager til BIF eller en anden dansk klub. Så må man bare være skuffet over ham, men det er jo hans valg. Hvis han derimod ryger til udlandet, så er det bare frem med flag, blomster, farvel-tifo osv...
                        Jeg er selv pisse bange for et skifte til en konkurrerende dansk klub - det ville være helt forfærdeligt at se ham i en anden dansk trøje på Odense Stadion. Udlandet er helt fint - så vil et comeback til OB om nogle år også være realistisk - det kan forplumres af et skifte til en anden dansk klub. Hvad skal han så vende hjem til - der vil være hard feelings fra OB-tilhængernes side.

                        Comment


                          Tja kan kun sige at jeg forstår hvis tvivlen hos Falk skyldes manglende tiltro til JH's ord og løfter om forstærkninger .
                          Tror ikke Falk er pjattet med JH's gentagne 3 for en 10'er indkøb .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Ja der er jo ingen der siger det nødvendigvis handler om lønnen/bonusser mm...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Tja kan kun sige at jeg forstår hvis tvivlen hos Falk skyldes manglende tiltro til JH's ord og løfter om forstærkninger .
                              Tror ikke Falk er pjattet med JH's gentagne 3 for en 10'er indkøb .
                              Det var da noget af en spekulativ udmelding!

                              Comment


                                Jeg er ret sikker på vi ikke forlænger med falk, desværre.
                                Hans tak til stiften efter kampen mindede meget om et "Tak for denne gang - OB".

                                Comment

                                Working...
                                X