Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Falk

    Kunne ikke finde andre tråde..

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...il-noget-andet
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    han bekræfter vel bare at han holdt meget af TB som træner, og at han selv godt er klar over at han af forsk. årsager ikke har præsteret optimalt i en periode. Han søger helt sikkert videre senest til sommer, spørgsmålet er vel bare om det bliver til en dansk klub eller om vi OB-fans er heldige at han kommer udenlands.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Dermed han siger meget klart "Farvel". Det sandsynligvis brug for et mirakel for at holde ham. Ikke en god start på weekenden i dag.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Dermed han siger meget klart "Farvel". Det sandsynligvis brug for et mirakel for at holde ham. Ikke en god start på weekenden i dag.
        Det har vi jo vidst længe. Og jeg ønsker virkelig at han kommer afsted. Det fortjener han sgu.
        Smut du ud og tjen en masse penge og vend tilbage om 6-8 år hvor vi tager imod dig med åbne arme

        Comment


          #5
          Jeg har fra flere kilder, at Falk var så godt som solgt til Brøndby i sommers, med aftale om at Antipas skulle til OB. Handlen faldt fra hinanden, da FCK bød på Kadrii. Det var sidste chance for at få penge for Kadrii, og man ville ikke sælge dem begge på en gang.

          Falk bliver helt sikkert afhændet til sommer, så må vi krydse fingre for, at han får et godt forår, så han kaster lidt mønt af sig.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Zakk Wylde Se indlæg
            Jeg har fra flere kilder, at Falk var så godt som solgt til Brøndby i sommers, med aftale om at Antipas skulle til OB. Handlen faldt fra hinanden, da FCK bød på Kadrii. Det var sidste chance for at få penge for Kadrii, og man ville ikke sælge dem begge på en gang.

            Falk bliver helt sikkert afhændet til sommer, så må vi krydse fingre for, at han får et godt forår, så han kaster lidt mønt af sig.
            rygtet har været der hele tiden og det er svært at vide om vi skal grine eller græde, specielt efter EL farcen. BIF havde uden tvivl betalt en pæn høj pris bare for at kunne sige at de havde sikret sig et lysende talent, sikkert også mere end vi kan gøre os forhåbninger om til sommer, medmindre han får et superstærkt forår.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Zakk Wylde Se indlæg
              Jeg har fra flere kilder, at Falk var så godt som solgt til Brøndby i sommers, med aftale om at Antipas skulle til OB. Handlen faldt fra hinanden, da FCK bød på Kadrii. Det var sidste chance for at få penge for Kadrii, og man ville ikke sælge dem begge på en gang.

              Falk bliver helt sikkert afhændet til sommer, så må vi krydse fingre for, at han får et godt forår, så han kaster lidt mønt af sig.

              Aghhhmen det skærer bare i mit stribede hjerte at høre dette. At Kadrii skiftede til FCK kunne jeg følge. Fra alle parter.

              Falk til Brøndby er da helt væk fra vinduet. Ville aldrig have tilgivet Falk eller JH for dette.. Al..Drig...
              for mig havde det været på højde med Ulrik Lauersen..

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                rygtet har været der hele tiden og det er svært at vide om vi skal grine eller græde, specielt efter EL farcen. BIF havde uden tvivl betalt en pæn høj pris bare for at kunne sige at de havde sikret sig et lysende talent, sikkert også mere end vi kan gøre os forhåbninger om til sommer, medmindre han får et superstærkt forår.
                Hvis vi får en superskarp angriber i vinterpausen og Falk ellers holder sig skadesfri er jeg helt sikker på at han spiller et super forår med mål og assists med U21 udtagelse til følge. Med lidt succes dér ville det være mærkeligt at der ikke blev en chance for en udenlandsrejse

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Hvis vi får en superskarp angriber i vinterpausen og Falk ellers holder sig skadesfri er jeg helt sikker på at han spiller et super forår med mål og assists med U21 udtagelse til følge. Med lidt succes dér ville det være mærkeligt at der ikke blev en chance for en udenlandsrejse
                  det er helt sikkert det vi skal håbe på. Hans præstationer her i efteråret har dog, som andre nævner i en anden tråd, været meget jævne med enkelte stærke momenter. Hvad kan vi få for et salg nu, og kan vi få en skarp angriber og en målmand for pengene kan et salg nu måske forsvares. Det drejer sig på den korte bane også om overlevelse i SL for OB
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Aghhhmen det skærer bare i mit stribede hjerte at høre dette. At Kadrii skiftede til FCK kunne jeg følge. Fra alle parter.

                    Falk til Brøndby er da helt væk fra vinduet. Ville aldrig have tilgivet Falk eller JH for dette.. Al..Drig...
                    for mig havde det været på højde med Ulrik Lauersen..
                    Enig. Jeg var blevet rasende. Virkeligt, oprigtigt rasende.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Aghhhmen det skærer bare i mit stribede hjerte at høre dette. At Kadrii skiftede til FCK kunne jeg følge. Fra alle parter.

                      Falk til Brøndby er da helt væk fra vinduet. Ville aldrig have tilgivet Falk eller JH for dette.. Al..Drig...
                      for mig havde det været på højde med Ulrik Lauersen..
                      Den havde været grim ja - men syntes sgu heller ikke det har været for sjovt at miste kadrii til fck. Kan jeg forstå det - ja sagtens, men han var tæt på at være ynglings spiller med den gekst og vilje han altid udviste - så havde klart hellere set ham tage udenlands.
                      - Men at han gerne ville hjem til kbh. og generelt bare videre - det forstår jeg sagtens. Og det samme gælder Falk, og emil for den sags skyld.
                      Men de må gerne gå uden om andre danske klubber tak!

                      Comment


                        #12
                        Falk skal videre for at optimere talentet yderligere, men han bliver meget svær at erstatte. Det kommer til at koste penge, og så er jeg ikke overbevist om at JH magter den del af opgaven.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          #13
                          Han skal for alt i verden undgå skader i foråret, for får han det bliver han sgu svær at få meget for, da han jo allerede har haft en for stor skadesfrekvens i sin tid hos os. Holder han sig skadesfri er jeg sikker på han bliver vores største profil i foråret. Han vil jo gøre alt for at komne med på u21 landsholdet og vise sig frem til sommerens slutrunde, og den motivation vil helt sikkert gøre ham endnu mere opsat på at være i topform og præstere bedre end hidtil i sæsonen, hvor præstationerne med enkelte undtagelser har været jævne.

                          Skadesfri tror jeg er nøgleordet for ham, da han dermed vil kunne ramme topformen, og så ved vi jo han er uhyggelig!!

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                            Falk skal videre for at optimere talentet yderligere, men han bliver meget svær at erstatte. Det kommer til at koste penge, og så er jeg ikke overbevist om at JH magter den del af opgaven.
                            uden at kende størrelsen på de midler han har til rådighed skal vi være yderst heldige at få en værdig afløser til Falk.
                            jeg tror bestemt at LJ var/er udset til at afløse Falk når han flyver fra redden. Men desværre har intet fra ham overbevist os om det hidtil..

                            jeg er heller ikke overbevist om JH's evner men jeg håber virkelig at han stepper op i de næste 2 vinduer og viser hvad han bla. Også er hentet ind til nemlig at finde gode spillere for få midler

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Han skal for alt i verden undgå skader i foråret, for får han det bliver han sgu svær at få meget for, da han jo allerede har haft en for stor skadesfrekvens i sin tid hos os. Holder han sig skadesfri er jeg sikker på han bliver vores største profil i foråret. Han vil jo gøre alt for at komne med på u21 landsholdet og vise sig frem til sommerens slutrunde, og den motivation vil helt sikkert gøre ham endnu mere opsat på at være i topform og præstere bedre end hidtil i sæsonen, hvor præstationerne med enkelte undtagelser har været jævne.

                              Skadesfri tror jeg er nøgleordet for ham, da han dermed vil kunne ramme topformen, og så ved vi jo han er uhyggelig!!
                              skadesfri er nok nøgleordet for alle i truppen og SL generelt. Overblik og flittige holdkammerater er andre nyttige ord i fht. til Falk, hvis han skal få forløst det indlysende talent, og ikke bare forblive et evighedstalent.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X