Det er rigtigt at der bliver opfordret til at synge med, sætte sig ned og så videre.. Og det bliver også råbt, men må indrømme at jeg endnu ikke har hørt nogen blive truet i den forbindelse og lyder da også mere som et enkelt galt individ end flertallet..
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg[/B]
Lidt en katastrofe hvis det er nye folk på station der af uvidenhed sætter sig i stemnings området og bliver truet med tæsk. Syntes det er rigtigt fint at der er et område til hardcore fans. Men håber de fornuftige er i overvægt og pænt opfordrer folk til at synge med og have OB trøje på. Syntes det vil være meget tamt hvis området dør mere og mere ud. Det er flot stemningskabende. For 12 - 16 år siden da mine børn og jeg sammen overværede OB kampene, var det netop synet af det blå og hvide hav der i de små's øjne gav indtrykket af OB som noget stort de gerne ville være en del af.
Så vi behøver området .
Der var nogle ualmindeligt festlige gutter med i Farum away sidste gang: de havde den fede energi! Der var sang, gak og løjer nede foran, og de var vel en 10-15 stk, men det trak så meget. Håber de trækker i stemningsområdet, for så skal den gode stemning nok sprede sig.
Hvis der så også var en enkelt eller to, der lige havde lidt rytmesans og kunne holde takt på trommen, så er der basis for noget fedt - det er svært at få andre med, hvis takten ryger eller tempo i chants er for højt, men det er mindre vigtigt end positiv stemning.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHvor mange ankommer til Stiften fast besluttet på at synge og give den gas? Hvis du skal overholde den regel, du selv sætter op her, så ville der stå en lille klynge af hardcore på midten i Mekka, omgivet af en masse tomme pladser, og så 'almindelige fans' i kødrand ude i siderne. Muligvis er der nogen af de hardcore, som ville synes, at det er en fed løsning: så kunne de have en lukket fest. Andre af dem ville sikkert synes, at det var mega træls.
Jeg håber, at de mest aggressive hardcore folk accepterer, at Odense Stadion ikke er Westphalenstadion (nej, gider ikke skrive Signal..whatever park) og der er ikke 2000-3000 af dem til at bære stemning. Hvis der skal gang i Stadion, så skal de aktive have andre med. Og det får man ikke ved at råbe folk ind i hovedet eller true med tæsk.
Comment
-
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...spiller-i-kamp
"Træner Kent Nielsen har frem mod kampen lovet samtlige spillere i truppen - inklusiv Rasmus Falk - spilletid."
WTF? Er han ikke taget afsted? Det giver jo nada mening, eller er de bare småstive på Tipsbladet?
Comment
Comment