Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Falk har klart lavet et selvmål ingen tvivl om det .

    JH har måske nok 17 års erfaring men det er ikke ensbetydende med at han er dygtig . Han har heller ikke prøvet at stå overfor en forlængelse af kontrakten med en spiller af Falk's kaliber som samtlige andre hold i ligaen ville have næsten for enhver pris .
    Desuden er jeg ikke sikker på han afleverede AC Horsens i helvedes god forfatning .
    Jeg er helt med på han måske ikke er dygtig nok, det synes jeg i hvert fald der er tegn på han ikke er... men jeg synes det var helt forkert at kalde ham nyudlært, da han jo ganske enkelt er en af dem der har været med længst tid...
    Nok ikke helt den kaliber, men han har selvfølgelig prøvet det før, feks. med Macena, som var en kæmpe profil...
    Det er jeg heller ikke sikker på, men de opnåede dog ting som de ikke havde prøvet før... men jeg er enig, når der skal bides fast/bygges mere på så man ryger med hvor det er sjovt, der gik det galt i Horsens, og det er jo også der mange har tvivlen om JH og OB, er han den rigtige til at tage de næste skridt...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Jeg er helt med på han måske ikke er dygtig nok, det synes jeg i hvert fald der er tegn på han ikke er... men jeg synes det var helt forkert at kalde ham nyudlært, da han jo ganske enkelt er en af dem der har været med længst tid...
      Nok ikke helt den kaliber, men han har selvfølgelig prøvet det før, feks. med Macena, som var en kæmpe profil...
      Det er jeg heller ikke sikker på, men de opnåede dog ting som de ikke havde prøvet før... men jeg er enig, når der skal bides fast/bygges mere på så man ryger med hvor det er sjovt, der gik det galt i Horsens, og det er jo også der mange har tvivlen om JH og OB, er han den rigtige til at tage de næste skridt...
      Som jeg husker det var Gilberto først interessant for andre klubber i sæsonen 2011/12 efter at have scoret 11 mål i 18 kampe , da han forlængede med Horsens i 2010 var han ikke videre interessant for nogle af topklubberne .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Beklager, hvis denne allerede har været postet:
        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-fc-koebenhavn

        Comment


          Oprindeligt indsendt af DanielK Se indlæg
          Beklager, hvis denne allerede har været postet:
          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-fc-koebenhavn
          Det føles i hvert fald som om..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af DanielK Se indlæg
            Beklager, hvis denne allerede har været postet:
            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-fc-koebenhavn
            Kunne han dog bare holde sin kæft den lille luder! De 2 første kampe har han så langt været en skygge af sig selv og fortjener - ej heller målt på indsats - at spille...

            Comment


              Nej han spillede ikke godt. Lavede dog assist, og løb tredjemest. Idag kan jeg ikke se han ikke skulle spille. Greve presser dog meget på

              Comment


                Falk er måske OB i hjertet, men det er vist ramt af noget af det magi fra Frost. For havde han ob i hjertet havde han ikke så travlt med at bruge sin nyfundne mulighed for at forhandle med andre til at skrive med FCK. Han ved at han ikke måtte gå til en anden dansk klub. Det var den ene ting han ikke måtte. Og med hans talenter var det sq nok muligt at komme ud. Så det der med OB hjerte giver jeg ikke 5 flade øre for

                Comment


                  Hvis hans indsats mod AGF og AaB er standarden, her hvor han skal ud og "slutte godt af i OB", så siger jeg nej tak. Blandt banens dårligste i de to sidste kampe. Kan ikke se noget argument for, at han skal starte i stedet for Greve i næste kamp.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    RFJ skal spille. Så hpld dog op. Ryger hans niveau væsentligt ned gennem et par lkampe skal han væk. Og det er ok med mig at lade ham spille mindre mår det ikke får betydning for vigtige placeringer.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Hvis hans indsats mod AGF og AaB er standarden, her hvor han skal ud og "slutte godt af i OB", så siger jeg nej tak. Blandt banens dårligste i de to sidste kampe. Kan ikke se noget argument for, at han skal starte i stedet for Greve i næste kamp.
                      Fuldstændig enig - han tager jo tid fra Greves udvikling - skammeligt. OBs filosofi lad os udvikle på en kommende FCKer frem for egne talenter. At Falk så heller ikke gider 100% gør jo ikke sagen bedre.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        RFJ skal spille. Så hpld dog op. Ryger hans niveau væsentligt ned gennem et par lkampe skal han væk. Og det er ok med mig at lade ham spille mindre mår det ikke får betydning for vigtige placeringer.
                        Det stærkeste hold skal vel spille? Og hvis Falk, som i de første to kampe, ikke er med til at gøre holdet bedre, kan man vel sagtens argumentere for at han ikke er en del af det stærkeste hold?

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          Var han bedre end mod AGF..?
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Var han bedre end mod AGF..?
                            Nej. Han lykkedes med mindre end mod GF IMO.. Men lagde samme energi

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Nej. Han lykkedes med mindre end mod GF IMO.. Men lagde samme energi
                              Vi må håbe det løfter sig igen, når nu han er i starteren, det skulle der vel være grobund for når energien stadig er der...

                              Synes han var nogenlunde mod AGF, men ikke vanlig standart...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                                Det stærkeste hold skal vel spille? Og hvis Falk, som i de første to kampe, ikke er med til at gøre holdet bedre, kan man vel sagtens argumentere for at han ikke er en del af det stærkeste hold?

                                Mvh

                                MaxHH
                                Nogle gange synes jeg faktisk, det er okay, at man tænker længere end lige næste kamp, og DERFOR ikke nødvendigvis stiller med allerstærkeste opstilling - a la vi skal have Greve kørt i position, når nu Falk alligevel forlader os til sommer...og dermed placerer Falk på bænken og lader fx. Greve tage over. Det vil helt sikkert ikke være første gang i historien, at noget sådan er sket - og helt sikkert heller ikke sidste gang, det ville ske.
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X