Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
-
Har svært ved at se at det er den rigtige forhandlings teknik at give sin bedste medarbejder et tilbud at gå ned i løn, også forhøje med en lille lønstigning som man var parat til at give fra start.
Finder det mere rigtigt i et sådan tilfælde at melde ud at man er utroligt glad for medarbejderen, men grundet de økonomiske forhold i virksomhed er der kun mulighed for en beskeden lønstigning. Her kunne man så kombinerer med en rigtig god frikøbsaftale.
Syntes ikke godt jydsk købmandsskab med at forsøge at krejle i en sådan situation virker rigtig.
Det har sikkert ikke ændret noget, andet end at undgå endnu en sag der fremstiller beslutningstagerne i OB som tumper,
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægEr på sin vis enig på den anden side kandidere han voldsomt til det.....
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Og lige en anden ting - hvornår har man sidst hørt en sportdirektør forklare sig længe og meget omkring en kontraktforlængelse i medierne - det er uheldigt at Falk og agenten bringer sin arbejdsgiver i denne situation. Det har været et meget mystisk kontraktforhandlingforløb, hvilket også understreges af at JH på et tidspunkt føler sig nødsaget til at kommunikere med agenten og Falk gennem hjemmesiden/pressen - de har ikke villet indgå i et normalt forløb - de har holdt klubben for nar!
Falk og agenten har i min optik udnyttet klubbens tro på at Falk er OB-dreng og ladet ham gå over alle grænser for, hvad der er god forhandlingsskik. Måske kan man klandre JH for at det ikke har haft konsekvenser - men hvad skulle han gøre - tvinge Falk på tribunen?
Comment
-
Jeg synes, at klubben såvel som team Falk ser forfærdelige ud i den her sag. Ingen tvivl om at Falk + agent manipulerer groft. Al min sympati for knægten er væk. Jeg forstår skiftet - men ikke måden. Ser frem til at han er fortid. I øvrigt tror jeg ikke, han slår til i FCK. Så god er han heller ikke.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægOg lige en anden ting - hvornår har man sidst hørt en sportdirektør forklare sig længe og meget omkring en kontraktforlængelse i medierne - det er uheldigt at Falk og agenten bringer sin arbejdsgiver i denne situation. Det har været et meget mystisk kontraktforhandlingforløb, hvilket også understreges af at JH på et tidspunkt føler sig nødsaget til at kommunikere med agenten og Falk gennem hjemmesiden/pressen - de har ikke villet indgå i et normalt forløb - de har holdt klubben for nar!
Falk og agenten har i min optik udnyttet klubbens tro på at Falk er OB-dreng og ladet ham gå over alle grænser for, hvad der er god forhandlingsskik. Måske kan man klandre JH for at det ikke har haft konsekvenser - men hvad skulle han gøre - tvinge Falk på tribunen?
Jeg ved godt, du er stor fan af "nuancer" og fiks-fakserier, der skal undskylde dit og undskylde dat, men nogle gange opstår denne slags PR-mareridts altså fordi, at der er en part, der ikke er særlig ferm til denne afdeling - og som anlægger sig en arbejdsgang, der kan virke en anelse uambitiøst for en klub, der gerne vil tilbage til toppen af ligaen.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlægHar svært ved at se at det er den rigtige forhandlings teknik at give sin bedste medarbejder et tilbud at gå ned i løn, også forhøje med en lille lønstigning som man var parat til at give fra start.
Finder det mere rigtigt i et sådan tilfælde at melde ud at man er utroligt glad for medarbejderen, men grundet de økonomiske forhold i virksomhed er der kun mulighed for en beskeden lønstigning. Her kunne man så kombinerer med en rigtig god frikøbsaftale.
Syntes ikke godt jydsk købmandsskab med at forsøge at krejle i en sådan situation virker rigtig.
Det har sikkert ikke ændret noget, andet end at undgå endnu en sag der fremstiller beslutningstagerne i OB som tumper,
Jesper Hansen RAUS....om det så er med eller uden los i gonaderne/røven er mindre vigtigt i den sammenhængDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg100 % enig derudover synes jeg vores såkaldte sportsdirektør har mere end almindeligt svært ved at forklare hvorfor han starter med den taktik
Jesper Hansen RAUS....om det så er med eller uden los i gonaderne/røven er mindre vigtigt i den sammenhæng
Comment
-
Jeg har tidligere fra pålidelig kilde (med relation til RF's familie) hørt, at udover at få 'tilbudt' lønnedgang, var der også andre ting i udspillet, der var en forringelse; f.ex. ville han miste sin fri bil.
Hvis dette var politik (tænk bare på 'gylle-gate), ville 'oppositionen' stille mistillidsvotum til JH, og det ville/burde medføre hans afgang fra OB.
Uanset RF's og hans agent 007's ageren i denne sag, bør der granskes til bunds i Falk-gate om JH's rolle og ageren, og afhængig af resultatet, bør hans fremtid i klubben seriøst overvejes!Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægJeg tror umiddelbart, at Falks agent - den rædderlige Mads Bach Lund - sidder og gnider sig i hænderne over, at det er lykkedes ham - i samspil med medierne - at få Falk til at virke mere som et offer end han er.
Det virker til at være rutine, at en fodboldklub starter kontraktforhandlinger med en spiller ved at tilbyde en mindre løn, end man forestiller sig spilleren vil stille sig tilfreds med. Man starter i hvert fald næppe med ens maksimalt mulige løn.
Og pludselig er det Jesper Hansen, der er en inkompetent skurk, fordi han angiveligt har indledt forhandlingerne med et tilbud på 175.000/md.
Det virker, som om enkelte helt glemmer, at Falk skifter til en forhadt liga-konkurrent på en fri transfer. Sig da ikke, at Bach Lunds spin-move har været så effektivt?
Vil være forståeligt at tilbyde en spiller mindre end nuværende løn hvis der er tale om en over the Hill spiller .
Klubbens klart største stjerne tilbyder man ikke lønnedgang , men selvfølgelig heller ik Maxbud fra start .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Hør nu her. Man ER skudt i låget, hvis man kan finde på at sende et tilbud med lønnedgang til en spiller man gerne vil beholde og begrundelsen er for at se hvad Falk (og agenten) vil. Mon ikke de så mister lysten lidt til OB. Kommer til at tænke på Eva Kjer Hansen, når jeg hører JH.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægHør nu her. Man ER skudt i låget, hvis man kan finde på at sende et tilbud med lønnedgang til en spiller man gerne vil beholde og begrundelsen er for at se hvad Falk (og agenten) vil. Mon ikke de så mister lysten lidt til OB. Kommer til at tænke på Eva Kjer Hansen, når jeg hører JH.Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
Comment