Oprindeligt indsendt af Bossy
Se indlæg
Den står jo stadig der, hvor det ville være bedst for Falk og OB, at han kom hurtigt videre. FCK har så bare ikke signaleret, at det er noget, de er specielt interesserede i; hvilket kan være forhandlingstaktik, men de kan også være helt reelt kolde i numsehullet. Derfor handler debatten vel om, hvordan man har det med Falk i OB her i foråret. I den debat er billedet en øjebæ og en unødvendig provokation, men samtidigt er et hold til foråret med Falk, Izunna og Tingager vs Emil, Matti, Kryger og Kirkeskov et styrket hold, som har gennemført en del af en større udskiftning lidt på forkant - der kan Falk være med til at sikre sportslige resultater, og hvis man ser de muligheder, så vil man helst glemme billedet.
Jeg er nok mest på det sidste hold: let's use him and lose him. Det bliver ikke super morsomt, men hvis han er i gear, kan han være med til at få os lidt op i tabellen, hvilket betyder noget i forhold til næste sæson. Ligesom klubben er forpligtet af kontrakten, så er Falk det også - og det ville i min optik være vanvid at sætte en så dygtig spiller på tribunen for at pleje sårede følelser.
Vi kigger imod et forår, hvor de første 4-5 kampe kan blive utroligt afgørende: vi har bl.a. kampe imod AGF og FCN, som ligger lige under os, så har vi AaB i Aalborg (svært!) og Hobro. Hvis Falk - billede eller ej - kan være med til at sikre 6-7 points i de 4 kampe, så har vi et skud på at ende som 6er, hvilket giver noget mere tro på det inden næste sæson. Det vægter jeg højere end et billede.
Comment