Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Til dem der skulle have interesse:

    Rasmus Jensen startede inde som angriber idag for FCK i deres træningskamp mod Amkar..
    Dog uden at score Spillede 45 min ved siden af Cornelius

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Til dem der skulle have interesse:

      Rasmus Jensen startede inde som angriber idag for FCK i deres træningskamp mod Amkar..
      Dog uden at score Spillede 45 min ved siden af Cornelius
      skal vi ikke bare lade ham ligge? - alternativt flytte ham over kategorien "alle andre hold"...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        skal vi ikke bare lade ham ligge? - alternativt flytte ham over kategorien "alle andre hold"...
        Tjoo

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Til dem der skulle have interesse:

          Rasmus Jensen startede inde som angriber idag for FCK i deres træningskamp mod Amkar..
          Dog uden at score Spillede 45 min ved siden af Cornelius
          Fuck det FCK svin.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Flyt den her ud af OB-trådene!
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Enig - flyt den her til 'alle andre' eller 'off topic'. Falk er vel indbegrebet af off topic. Jeg er bedøvende, om han har spillet angriber, målmand eller har spillet pik.

              Comment


                Det er underligt, at der stadig er nogen på dette forum, der fortsætter med at informere om eks-OB'ere her. Over i "off topic", så vi ikke skal plages med det og jeg ved godt, at jeg kan undlade st læse den, men hold den dog væk herfra!

                Comment


                  Forum er blevet et lovløst sted uden nogen sheriffer til at holde styr på kaoset... Jeg beklager postyret

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Forum er blevet et lovløst sted uden nogen sheriffer til at holde styr på kaoset... Jeg beklager postyret
                    SÅ er det næppe heller værre....tidligere OB'er som eks. daniel høegh - eller spelmann gør mig ikke så meget at høre om men lige præcis falk har jeg ikke det store behov for at høre mere til lige det næste lange stykke tid.
                    (skifter spelmann til bif mister jeg nok også ret meget interessen for ham ;) )

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      SÅ er det næppe heller værre....tidligere OB'er som eks. daniel høegh - eller spelmann gør mig ikke så meget at høre om men lige præcis falk har jeg ikke det store behov for at høre mere til lige det næste lange stykke tid.
                      (skifter spelmann til bif mister jeg nok også ret meget interessen for ham ;) )
                      Det lyder ellers sådan

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Det lyder ellers sådan
                        Nej, enig - så er det heller ikke værre - men vi har bare haft rigelig med Falk-debat. Nu er han væk, så lad os endelig flytte ham off topic. Han er videre, vi skal videre; og der er heldigvis mange flere interessante ting på tapetet.

                        Comment


                          Jeg har fundet en evt. Falk afløser. Han hedder Agon Mucolli er 17 år og spiller i Vejle... I mine øjne virker han som en spiller der har de sammen kvaliteter som Falk, og i en alder af kun 17 kan han blive en kommede stor spiller!

                          Har 2 videoer af ham her...

                          https://www.facebook.com/TonsserDK/v...0657138313730/


                          https://www.youtube.com/watch?v=D4EOF1Imy-s
                          Last edited by MatOdense; 08-07-2016, 22:45.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MatOdense Se indlæg
                            Jeg har fundet en evt. Falk afløser. Han hedder Agon Mucolli er 17 år og spiller i Vejle... I mine øjne virker han som en spiller der har de sammen kvaliteter som Falk, og i en alder af kun 17 kan han blive en kommede stor spiller!

                            Har 2 videoer af ham her...

                            https://www.facebook.com/TonsserDK/v...0657138313730/


                            https://www.youtube.com/watch?v=D4EOF1Imy-s
                            Vi skulle nok have købt ham inden de kom til penge

                            Comment


                              Din goodwill ved mig har også aftjent sin værnepligt din klamme unge

                              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...rnepligt-i-ob/

                              Ved godt at vi ikke længere "må bruge denne tråd" men syntes nu alligevel at denne udtalelse fortjerner et ord eller to med på vejen

                              Comment


                                Jeg synes det giver fin mening det han siger. FCK er bare en større klub, og sådan er det - Det gør ondt at høre, men det er sandheden. Falk er videre, så jeg bekymre mig ikke om ham mere. Han burde dog gøre det samme. Stoppe med at udtale ting om OB og passe hans københavner liv.

                                Comment

                                Working...
                                X